הפסדנו, לפחות נסביר

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
מדהים לראות את ההתנהלות שלנו, כמו במחקר על סכלות מתקדמת.
כולנו יודעים לדקלם שהתקשורת היא חד צדדית, והפעם אני לא אתייחס במכוון ליחסי חרדים - תקשורת, אלא ליחסי עמישראל - אומות העולם.
אנו מתבכיינים חזור והתבכיין על כך שאנו מופלים לרעה, סטיגמטו אותנו עוד לפני שנולדנו, ולאחר הלידה, החליטו לנטוש אותנו לחסדי הטרוריסטים יפי הנפש.
אבל מה, ממש כמו בסיפור על הישמעאלי הקשיש והבנדורות, אותן הוא "חילק" לשובבים בדמיונו בראש הגבעה, וכשאלה אצו אליה, האמין לשקר של עצמו ודידה אחריהם לקבל מהחלוקה, אנחנו הופכים להיות המאמינים הגדולים לשקרים שהמציאו עלינו.
פתאום מגלגלת מדינה שלמה את עיניה בצדקנות חלולה, ומנסה להסביר לעצמה את כל הטעויות הגורליות שנעשו בעצירת המשט, כשהיא מצטטת את גדולי אויביה כאילו היו פרופסורים לזכויות אדם, ודורשת עריפת ראשים של כל המי ומה.
במקום לעמוד בגאון בעת משבר זו ולהתנצל על הטעות הפאטלית שנעשתה בעצם העלאת מיטב הכוחות לאניה עם רובי צעצוע, תחת לשנות את נוהלי הזריקה לים של כל מי שמעז להפריע לנו במשימות הבטחון, במקום לעמוד בעוז ובגאון ולדברר את מהות הסגר המדומה על העזתיים המסכנים קשי הלילה המנהרות והקאסמים, במקום לעסוק גם בעונות מלפפונים בין זלילת חרדי למשנהו בקצת הסברה ויח"צ על החיים כאן בצל העומדים לכלותינו, משדרעים שדרעני הרדיו בעת ההשתלטות על האוניה בזמן אמת כשהחיילים מדממים כמעט למוות את המשפט המקומם הבא: "השתלטות אלימה שנתקלה בהתנגדות"... הנה באו להם האלימים שוב להשתלט, ונעבך, לחפי הפשע המוסלמים הידועים ברגישותם הרבה לכל נושא זכויות האדם לא נותר אלא "להתנגד" משהו בסגנון הצבעה בכנסת: בעד, נגד, נמנע.
והכי מצחיק ומציק - הסנסציות שאנחנו מייחסים אליהם חשיבות כה רבה, לא באמת מעניינות את תושבי העולם תאבי הגולים וקבוצות הכדור, סקר שהעלה כאן מקארתור מעלה בבירור שההתעניינות של העולם באירועי הטורקים היא נמוכה מאד.
אם כן, אפוא עולה בבירור שהאוייב הגדול ביותר שלנו הוא אנו בעצמנו. ראו: אדולף ארדואן נשא נאום אחד, צווחני ובוטה, ומאז שקט. ורק אצלנו הברברת חוגגת, וכולם מחדדים צפרניהם ומחככים ידיהם בהמתנה בהנאה בלתי מוסתרת לקרבן אותו תפיל ועדת הבדיקה / חקירה / שקירה לידיהם, כמאמר החכם "הנח להם לישראל ויכלו איש את רעהו ללא מגע יד זר".
הגיע הזמן שמדינת ישראל תתחיל להשקיע משאבים, והכוונה לאו דווקא לכסף, בהסברה נכונה, לאורך כל ימות השנה, כשמסרים אחידים וברורים יוצאים ממסביריה, להתחיל לשנות מעט את הטרימינולוגיה המעוותת. רוצים דוגמה? קדימה. "סגר" "מצור" "הומינטרי"? שו הדא? הרצועה פתוחה (לצערנו) מכיוון ישראל דרך המעברים הרשמיים להכנסת סחורות מכאן ועד להודעה חדשה, למעט סחורות שעלולות להוות סיכון בטחוני, ומצד מצרים דרך המעברים התת קרקעיים.
אם כן, בואו ונשנה את זה ל"הגבלות" לדוגמה. (פעימות והתנתקות כבר תפוס) פשוט מילה מכובסת יותר. ובכן, כן. יש הגבלות על הכנסת סחורות מסויימות לעזה.
אה, כן, ושכחתי: הומינטרי, הכוונה לזכות האלמנטרית של תושבי עוטף עזה לחיות את חייהם בלי צבע אדום.
אז קדימה בואו נסביר.
ועכשיו לא נותר כי אם לערוך את ההקבלה ליחסי חרדים / חילונים ולהצטרף לתחרות של פרוג.
בהצלחה
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אמת ויציב, רק שזה התסמונת, התסמונת נגרמת ממאבקי שליטה פנימיים במדינתנו, כמו גם במדינות רבות אחרות, כשזרם מסוים תוך כדי מאבק שליטה שולט בתקשורת כולה או חלקה, יופיעו התסמונות הללו, אם הזרם השני שולט אף הוא במדיה כלשהיא, בדרך כלל הוא יצליח כמידת גודל המדיה שלו, לפעמים למעלה ממנה, ישראל והחרדים הינם זרמים ללא שופר מדיה, והתוצאות בהתאם, הפתרונות למצבים הללו קשים וכמעט לא ישימים, אלא אם כן אתם מדברים על מהפכות קטיפה או אף מרחצי דמים מרהיבים, אופציה נוספת עוקפת מדיות ריבוניות\תאגידיות הינה מדיה המונית גרילתית, אך אינה אופציה כנגד כס המשפט הקדוש זרועות ביטחון ומשטרים לעומתיים
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ואולי ההסבר והשיכנוע צריך להיות ממנו לעצמנו...
כשאנו נשוכנע בוודאות שאנו צודקים, אין אחד (הצד הנגדי) שיטעה לחשוב אחרת, אומנם לא תמיד הוא יראה ששוכנע, אך בפנוכו הוא ידע.
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
נכתב ע"י מקארתור;408109:
אופציה נוספת עוקפת מדיות ריבוניות\תאגידיות הינה מדיה המונית גרילתית, אך אינה אופציה כנגד כס המשפט הקדוש זרועות ביטחון ומשטרים לעומתיים
כל עוד המשטרים הננודיקטטורים מתירים שימוש חופשי במדיות הללו יש להן אפקטיביות רבה
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
מתפרסם כעת כי הולכת להגיע ספינה ("משט") איראנית ל'עזור' לעזתיים המסכנים..

חייבת לצאת כעת הודעה מהמדינה כי ספינה איראנית שתתקרב לתחומי המדינה זוהי כהכרזת מלחמה, והם צריכים לקחת בחשבון את הטבעתה.
או אז, אם למשל רק ירו עליה ירי אזהרה, או פצצות עשן ללא סוף, זה כבר יראה בסדר יחסית.

הכל יחסית והכל לפי מה שמתכוננים.

לדוגמה: בגבול מקסיקו - ארה"ב, ידוע כי מסתנן הנתפס חוצה את הגבול מקבל כדור בראש ללא שאלות
למה אי אפשר לקבוע רף מחיר -גבוה או לפחות נמוך- גם ל'משטים' שיתחילו כעת להגיע לפה בזה אחר זה?
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
בואו ונשאיר את הדיון על המצור, האפקטיביות שלו והדרכים לקיימו בכל מחיר להזדמנות אחרת. הדיון הוא לא על איך עוצרים משט. הדיון הוא על איך מדבררים את ההחלטה ומייחצנים אותה כראוי.
באופן אישי, אני מתחבר לדברי גלעד שרון שאמר באופן פשוט ביותר - מסירים את המצור הימי, ובד בבד סוגרים את הרצועה מכיוון ישראל, לרבות קוי החשמל ושאר השירותים שאנחנו מעניקים להם ממיטב מסינו.
בי בי חמאס. שוטו לכם מאיראן לעזה הלוך וחזור.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
טעות שלי, ולפני הכל לשלוח את כל הפוליטיקאים על כבודת יועצי התקשורת במשט לקורס צוערים.
 

מאירי5

משתמש רשום
נכתב ע"י אברימי;408361:
בי בי חמאס. שוטו לכם מאיראן לעזה הלוך וחזור.
בלי אשליות. בי בי לא יהיה. מקסימום יהיה לך שלוחה של אחמדינג'אד ליד הבית.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה