דרוש מידע המלצות על פלאפון כשר וטוב

יהושע ג

משתמש רשום
ממה שכולם מבינים היום נדיר שיהיה פלאפון עם כל המעלות שיש ושהיו מרוצצים ממנו לגמרי
רק מה שלי חשוב שיהיה בפלאפון שלי זה :
1. שלא יהיו בעיות קליטה שנגרמות מהמכשיר עצמו
2. שיהיה בו שמע ברור ולא צומרני כזה (וכן יש פלאפונים שהשמע שם מדי חזק בלי פורפורציה וכל הסובבים שותפים לשיחה גם שזה על הכי בשקט )
3. בטרייה שלא נגמרת בשנייה
4. שכשהטלפון על מצב רמקול הוא עדיין שמע איכותי
5. ממשק נחמד יחסית ונראות טובה
6. שקע הטענה שלא הולך אחרי תקופה

פחות חשוב:
1. שיהיה בו הקלטת שיחות
2. ושיהיה בו אופציה לנגן
3. שתהיה בו אפשרות של בלוטוס
4. וכן פחות מעניין לוח שנה ושעון מעורר
5. פחות מעניין אותי מה המחיר שלו אם זה משהו טוב אז זה שווה לי
Q7 זה נקרא פלאפון איכותי מאוד יותר מ4*4 שעליו יש הרבה בעיות ואני ראיתי את זה ג''כ
 

MP3+

משתמש צעיר
יש כזה דבר?

לי יש כרגע 4*4 חוץ מהנושא של הבטריה שחייבים להטעין כל יום
נראה לי שיש לו את כל הרשימה
חבל את יכולה לקנות את הבטריה הגרמנית ואז תוכלי לעשות וי גם על זה.
אני קבלתי אותה כשקניתי את המכשיר ובאמת יש הבדל משמעותי בין הבטריות
 

n1n1n1n16

משתמש חדש
קניתי 4 מכשירים של פרו 30 לפני 3 ימים ויש לי בעיות קליטה איתו .למרות שהמכשיר מראה על מצב קליטה מעולה והגדרתי אותו על דור 4 וניסיתי לשנות לדור 3 אולי זה יסתדר וגם לא עזר. אנשים אומרים לי שניסו לתפוס אותנו מספר רב של פעמים וללא הצלחה. דווקא היה עליו הרבה המלצות ולכן קניתי. ואני ברמי לוי והיה לי עד היום שיואמי מקשים כשר עבד פצצה. מישהו יודע מה הסיבה לתקלה הזו?
 

אודיה שלו

משתמש רשום
גם אני קניתי מכשיר חדש אחר ומראה על קליטה טובה ויש לו בעיות, לא שומעים אותי טוב, לפעמים לא מקבלים שיחות, שלחתי לתיקון ואמרו שזה בגלל שהוא דור 4 ויש בעייה עם האנטנות של הכשרים שלא ערוכות לדור 4 , העברתי לדור 3 והסתדר חלקית, אבל הבנתי שעד שהאנטנות לא יותאמו לדור 4 יכולות להיות תקלות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה