חידה בתמונה * * * האשכול המרכזי | קראו לתמונה בשמה * * *

פנינה ריימונד

הום סטיילינג מאליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
בהמשך לאשכול החידות הזה:

עלה רעיון לחידות בסגנון הפוך:

העלו תמונה סתמית, והפותרים ינסו להוציא ממנה פתגם/משפט/ מושג/ ניב/ ביטוי/ פסוק.

ההודעה בעלת הניקוד/ מספר ההצבעות הגבוה ביותר- תזכה. במה? זה המנהלים יחליטו כבר :)

אין להשתמש בניקוד המינוס!!!


שוטו!
 
נערך לאחרונה ב:

כל שם שתרצה

מהמשתמשים המובילים!
חידה 2
ואין כונתי למשוגע הידועצפה בקובץ המצורף 1636734
כי תעבור במים - איתך אני. (ולמה לא רואים את ה'אני'? כי הוא בלתי מושג. ואל תגידו שזה דומה לבדיחה של ההוא שמכר במחיר מפולפל את ציורו המקורי של קריעת ים סוף. והלקוח השתאה למול דף ריק שמצא לפניו: 'היכן המצרים?' תהה בקול. והצייר השיב בנחת: 'איך תראה אותם? הלא הם טבעו בתוך הים'. 'והיכן בני ישראל?' לא הרפה הלקוח. 'הם עברו בתוך הים', השיב הצייר בפשטות. 'נו, והיכן הים עצמו?' הוסיף ותמה, אך הצייר עודנו בשלוותו: 'הלא הוא נקרע לשנים'..)
 

פנינה ריימונד

הום סטיילינג מאליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
לא מכיר תני אולי תקציר
או שהתוכן לא הענין רק הציור?
זקן צדיק נסתר גזר על הדגים להיעלם משום שהגויים החליטו להעלות את המחיר ליהודים... הדגים אכן נעלמו ולאחר תקופה הוא חזר וגזר עליהם לחזור והם חזרו בהמוניהם. לצלם את העמוד? :)
 

פנינה ריימונד

הום סטיילינג מאליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים

לוצ'י

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
תמונה 3
1714561962864.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  11  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה