האם יש עניין לסגור חברה ברשם החברות

יפו

משתמש פעיל
חברה שסיימה את פעילותה העיסקית,
האם יש עניין לסגור אותה אצל רשם החברות,
או פשוט להפסיק לשלם את האגרה השנתית ולשכוח ממנה.

כמובן שאין לי עניין לא לסגור אבל רשם החברות מבקש ממני איזה חוב ישן נושן של אגרות על איזה חברה אחרת שלא סגרתי בשעתו כדי שיסכים לסגור את החברה הנוכחית


מרוויחים משהו מלסגור ??
מפסידים משהו מלהשאיר פתוח ??

אודה לתשובתכם
 
נערך לאחרונה ב:

CPA

משתמש פעיל
בעיקר באם לא רוצים כאב ראש בעתיד מכל מיני תכתובות או להיות מופיעים כבעלי מניות ברשויות. אם לחברה הפסדים אז אולי אפשר להשאיר אותה לניצולם בעתיד (אבל אז צריך לזכור שיש לשלם את כל האגרות החסרות...). לפרק חברה היום זה לא עניין מסובך, אבל כדאי לקחת בעל ניסיון כדי לא ליפול על דברים מסוימים שמאריכים את ההליך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה