תח"צ האוטובוסים שלא עוצרים:( (מה שאולי (לא) ידעתם)

טחינה גולמית

משתמש מקצוען
מנסה לברר את האמת, (ואולי איכשהו לנסות לשנות אותה) לאחר שיחה עם נהג שלא עצר....

בד"כ אנחנו לא יודעים את הסיבה של אוטובוס (כלומר של נהג) שלא עצר משום שלא זכינו לעלות עליו ולברר את זה.
אבל אתמול כשהנהג לביתר שעט ברחוב ר' עקיבא בבני ברק ולא עצר, רצתי אחריו עד הרמזור הקרוב שם אילצתי אותו לפתוח את הדלת, באיומי " "תדרוס אותי" תוך כדי חיוג בפלפון...
הוא פתח את הדלת ואני פתחתי את הפה....

הטענה שלו הייתה, שהוא כבר באיחור של שעה, שעת הנסיעה שלו כבר עברה, ואחריו יש כמובן עוד אוטובוס (ואנחנו אמורים כמובן להאמין)
ושאוטוטו הוא מתחיל נסיעה בקו אחר ואין לו זמן לעצור...

אני כמובן עניתי לו שאם זה נכון אז שיוריד את המספר בחזית האוטובוס לפחות שאנשים לא התבאסו--- הוא אמר שאסור לו.
אמרתי לו "אז תחתוך ישר ליציאת מהעיר למה אתה זוחל את כל המסלול?" והתשובה שלו הייתה כנ"ל.

האוטובוס היה ריק לחלוטין, כלומר הנהג התכוון לנסוע ריק (לולא הכרחתי אותו לעצור בעוד תחנות) עד ביתר בעוד אנשים התייבשו בתחנות (מצב התחבורה גם ככה היה זוועה אתמול למי שמעודכן)

הנהג באמת האמין לכל מילה שהוא הוציא מהפה למרות היותו בנדוד....

מה באמת אומר החוק?
והאם זה הסיפור של כל האוטובוסים שלא עוצרים??
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מה באמת אומר החוק?
החוק אומר שהוא חייב להעלות נוסעים בכל תחנה ללא יוצא מן הכלל, כל עוד יש מקום על פי המוגדר ברשיון האוטובוס
החוק אומר שהוא חייב לצאת בזמן ולא באיחור
החוק אומר שהוא צריך לנסוע עם שילוט תקין בכל שלושת צדדי האוטובוס
החוק אומר שהוא חייב לבצע את כל המסלול מלבד על פי הוראת שוטר או סדרן

עבירה על כל אחד מהחוקים המצוינים מעלה עשויה לגרור קנס כספי
 

תמרוז

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
כל הכבוד על האומץ, הלוואי שהיו הרבה אנשים כמוכם שמכריחים את הנהג להעלות נוסעים.

החוק אומר: בתחנות שלא צויינו כתחנות מיוחדות, יעצור נהג אוטובוס אם אדם ממתין בתחנה, זולת אם אין באוטובוס מקום פנוי. (סוף ציטוט)

אסור לו לא להעלות נוסעים בגלל איחור, ובינינו מה הוא צריך לנסוע לקו הבא אם הוא לא נותן לנוסעים לעלות?
 

למעשייה

משתמש פעיל
@יוסי ב.ק

 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
שמעתי שבקווים עלו על נהג
שעשה שני סיבובים שלמים
ממודיעין עילית לירושלים וחזור
בלי להעלות אף אחד!!!

הסדרן קיבל תלונות שוב ושוב
עד שגילו שהוא פשוט נסע ריק!!!

זה בטח לא חוקי ולא מעניין מה הסדר יום שלו
בכל נסיעה הוא חייב לעצור
ונדמה לי שלפי החק גם אם אין מקום
הוא חייב לעצוב, לפתוח דלתות, ולהגיד שאין מקום
 

tym

משתמש צעיר
אני פעם הייתי על אוטובוס ממודיעין עילית לירושלים שאיחר המון בגלל תאונה.. ואני עליתי עליו בתחנות הראשונות אח"כ אני שמה לב שהוא נוסע במהירות ולא עוצר לאנשים שמסמנים לו... הגעתי אליו מהר ואמרתי לו שאני הרגע מתקשרת למשטרה אם הוא ממשיך לא לעצור בתחנות והוא כמובן צרח עלי ואיים אבל היראתי לו שאני לא מפחדת ממנו ואני מחייגת אז הוא עצר בכל התחנות בהמשך עד היציאה מהעיר... צריך לא לפחד מהם... אגב אל קווים התקשרתי באותו רגע והתלוננתי מתוך האוטובוס שהוא מדלג על תחנות... התשובה שקיבלתי מהם היתה מכתב נחמד עם תודה על פנייתי...
 

לדעת 1

משתמש צעיר
מנסה לברר את האמת, (ואולי איכשהו לנסות לשנות אותה) לאחר שיחה עם נהג שלא עצר....

בד"כ אנחנו לא יודעים את הסיבה של אוטובוס (כלומר של נהג) שלא עצר משום שלא זכינו לעלות עליו ולברר את זה.
אבל אתמול כשהנהג לביתר שעט ברחוב ר' עקיבא בבני ברק ולא עצר, רצתי אחריו עד הרמזור הקרוב שם אילצתי אותו לפתוח את הדלת, באיומי " "תדרוס אותי" תוך כדי חיוג בפלפון...
הוא פתח את הדלת ואני פתחתי את הפה....

הטענה שלו הייתה, שהוא כבר באיחור של שעה, שעת הנסיעה שלו כבר עברה, ואחריו יש כמובן עוד אוטובוס (ואנחנו אמורים כמובן להאמין)
ושאוטוטו הוא מתחיל נסיעה בקו אחר ואין לו זמן לעצור...

אני כמובן עניתי לו שאם זה נכון אז שיוריד את המספר בחזית האוטובוס לפחות שאנשים לא התבאסו--- הוא אמר שאסור לו.
אמרתי לו "אז תחתוך ישר ליציאת מהעיר למה אתה זוחל את כל המסלול?" והתשובה שלו הייתה כנ"ל.

האוטובוס היה ריק לחלוטין, כלומר הנהג התכוון לנסוע ריק (לולא הכרחתי אותו לעצור בעוד תחנות) עד ביתר בעוד אנשים התייבשו בתחנות (מצב התחבורה גם ככה היה זוועה אתמול למי שמעודכן)

הנהג באמת האמין לכל מילה שהוא הוציא מהפה למרות היותו בנדוד....

מה באמת אומר החוק?
והאם זה הסיפור של כל האוטובוסים שלא עוצרים??
אין דבר כזה הוא חיב לעצור כמו שאסור לא להוריד תמספר והיום אפשר לדעת אם נהג עצר בתחנה או לא
 

טחינה גולמית

משתמש מקצוען
ישבתי לו על הווריד.

"הנה הנה הנה , תארה אותה, היא פה כבר שעתיים בגלל ההפגנות... היא מסמנת לך לעצור.

גילוי נאות: לא היה לי הרבה עבודה, כי כבר בחזון איש הוא קיבל אישור מהסדרן לחתוך מחזון איש ישר לאלוף שדה בגלל המצב...
 

אסתריקה הלר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
כל הכבוד לך!!

אני יודעת שאני לא מחדשת פה כלום
אבל אני (תושבת ביתר) שונאת את קווים, לא סובלת אותם.
ואם היו מתיחסים לתלונות שלי או מנסים להישמע כאילו אכפת להם אולי לא הייתי מדברת ככה

(ודווקא הרבה אנשים אומרים לי, אבל מה עדיף? כל החברות ככה, זה שטויות. אני נוסעת בכל מקום וברוב המקומות השרות נפלא)
 

Yes it's me

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
ראיתי אותו דבר היום בחברת אקסטרה,
קו 59 בדרך לנווה יעקב לא עצר בתחנה של "בר אילן צפניה" לאישה בהריון-
שתקועה בחום עם שמש על הפנים (רק תדמיינו את החוםםם) וכל בר אילן פקק אחד ענק,
והאוטובוס גולש לאיטו ליד התחנה והנהג לא פותח את הדלת!! האישה כבר ירדה לכביש ועמדה על יד הדלת והוא פשוט נסע לה...
אני צלצלתי (לא יודעת למה חשבתי שזה יעזור אבל זה היה אינסטינקט) ואז באתי לצעוק לו שיש פה אישה ,
והוא פשוט נסע! וואי איך ריחמתי עליה...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
את זה אין כמעט באף אוטובוס
לפי מה שידוע לי, באוטובוס של חברה חיצונית משרד התחבורה מחייב שילוט רק מצד אחד

בכל מקרה של הפרת החוק אתם יכולים לתעד ולשלוח למשרד התחבורה, לפי מה שידוע לי החברה תיקנס ב-250₪ על כל צד שבו לא היה שילוט תקין
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
הבעיה היא בשיטה של משרד התחבורה.
אם הנהג והחברה היה מתוגמלים לפי מספר הנוסעים באוטובוס [כמובן שרק לפי מספר המקומות] אז הנהגים היו עוצרים.
שיטת הסבסוד צריכה להיות לפי נוסע ולא לפי נסיעה.
למה נהגי מוניות לא בורחים ?
ובכלל אנשים מעדיפים לשלם בתחבורה ציבורית פי שניים, אבל עם שירות ואמינות.
המדינה צריכה להעלות את מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית [למרות שזה לא נשמע טוב] ובכסף לשפר את האמינות.
במציאות היום התחבורה הציבורית היא לא אמינה וכל אדם שמחכה בתחנה הוא במתח ולא יודע האם בסוף הוא יצליח לנסוע או לא.
אדם שמחכה בתחנה צריך לדעת שב99% מהמקרים הוא יקבל אוטובוס עם מקום.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מהסיבה הפשוטה מחסור חמור בנהגים משלנו אלא רק בני דודים וגם מהם יש מחסור
כל עוד אנשים משלנו לא יסכימו לעבוד בזה כלום לא ישתנה
איך אתם מסבירים את העובדה שאין מחסור בחברות הקבלן החיצוניות?
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
איך אתם מסבירים את העובדה שאין מחסור בחברות הקבלן החיצוניות?
דבר ראשון, אין היום חברת אוטובוסים גם פרטית שלא מחפשת בנרות נהגים במשרה מלאה.
ודבר שני, חברות הקבלן אוהבות לעבוד עם התח''צ כי הם מקבלים תשלום יפה, ויש פחות שחיקה לנהג כי הוא לא מבצע רק נסיעות של תח''צ אלא נסיעות מגוונות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה