מידע שימושי בענין חברות למימוש זכויות

מצב
הנושא נעול.

יהושע פ

משתמש חדש
היום קבלתי פניה טלפונית מחברה ידועה למימוש זכויות, חברה איתה הייתי בקשר לפני 7 שנים, וכבר התנתקתי מהם לפני מספר שנים. על הקו עובדת החברה מספרת לי כי בעקבות שינויים חדשים בחוקים בענין החברות למימוש זכויות הרי שיש לי הזדמנות שהחברה תבדוק שוב את פרטי ההתקשרות ביננו וייתכן שבעקבות הבדיקה החברה תצטרך לשלם לי יתרת חוב, אך ייתכן ואני יצטרך לשלם לחברה יתרת חוב בעקבות הבדיקה.

ויתרתי לה על הרצון הטוב וניתקתי.

לדעתי מדובר כאן שוב בניצול חסרי ישע וידע, כי איך ייתכן וחוקים חדשים ישפיעו על חוזים שנחתמו כבר לפני 7 שנים וכבר פג תוקפם לפני 3-4 שנים. ולדעתי כל רצונם זה לבדוק אם לא הוסתר מהם מידע בשעתו (מידע אשר לא ברור בכל חוזה אם חייב דיווח ותשלום לחברה) כגון דיווח על קצבה לאח נוסף אשר הושג ללא עזרת החברה, אך מוסיף 50 אחוז לקצבת האח הראשון, או תוספת קצבת תלויים והשגחה צמודה אשר הושג למקבל הקצבה ללא עזרת החברה.

יידע הציבור ויישמר
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה