סיפור בהמשכים אתר "חורבת הבית"

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרק א
ברוכים הבאים לאתר הארכיולוגי "חורבת הבית"
המקום הזה, בעבר שימש כבית מגורים במשך שנת הלימודים, כיום, בימי בינהזמנים ניתן לראות לכך שרידים.
הנה, כאן הכניסה לאתר הארכיולוגי- זהירות! יכולים ליפול עליכם חפצים שונים מכל מקום שהוא.
רואים- כאן ניתן להבחין כי היה מטבח בעבר, הדיקט הזה ממש מזכיר את גודל דלתות הארונות במטבחים של שנות תחילת המאה ה21.
וכן ניתן לראות שבתחתית הדיקט יש מין חור קטן שמאים בדיוק לגודל של בורגהמשמש לידיות של דלתות.
והמשטחים האלו העמוסים בכל תכולת החלל- הם הרי ממש ברוחב של שיש! ונין להבחין שבאמצע ישנם 2 מקומות יותר נמוכים- כנראה שמשו בעבר ככיורים.
נפלס את דרכינו בזהירות בין המשחקים ששמשו בעבר את בני הבית- כיום הם רמוסים לחלוטין, ובין שקיות אוכל ואיגלואים- סכנת החלקה! זהירות!
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרק ב
והנה הגענו לחלל השני.
כאן, פי הגודל והסמיכות למטבח ניתן לשער כי היה בעבר הרחוק סלון, אם כי אלו הממצאים היחידים שמראים על כך. כיום לא ניתן להבחין מהם הייעוים המקוריים של המשטחים השונים המלאים ב: כביסה רטובה תלויה בכל מיני מזדמנים, גלגלי ים להוצאת אוויר, כביסה יבשה שבעתיד כנראה תיכנס לארונות או תילבש בלי התחנה המיותרת הזאת בדרך, תיקים מלאים מהטיול האחרון, נעליים מלאות בוץ, קרוקסים, מגבות רטובות, כובעי שמש, בקבוקים ריקים וריקים למחצה (שאפו לדיירים שכנראה שותים מספיק).
 

R.E.Y

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
פרק ב
והנה הגענו לחלל השני.
כאן, פי הגודל והסמיכות למטבח ניתן לשער כי היה בעבר הרחוק סלון, אם כי אלו הממצאים היחידים שמראים על כך. כיום לא ניתן להבחין מההייעוים המקוריים של המשטחים המלאים ב: כביסה רטובה תלויה בכל מיני מזדמנים, גלגלי ים להוצאת אוויר, כביסה יבשה שבעתיד כנראה תיכנס לארונות או תילבש בלי התחנה המיות הזאת בדרך, תיקים מלאים מהטיול אחרונים, נעליים מלאות בוץ, קרוקסים, מגבות רטובות, כובעי שמש, בקבוקים ריקים אוריקים למחצה (שאפו לדיירים שכנראה שותים מספיק).
מה פרוש כל זה?
עדיין לא ירדתי לעומק העניין...
בדור הבא בני האדם הולכים להיות נוודים? חח לא הבנתי
‏או שאני אבין בפרק הבא:)
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

פרק קמב א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה