עזרה אשכול נספח למאבק המטלטל של גולשי פרוג למען הכותל המערבי

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
ידוע על ח"כ מסויים שהבדיחה אודותיו אמרה שזה הדבר היחיד שהוא עשה מאז שהוא נכנס לכנסת...
הסיבוב ההוא שמבזבז 10 דקות מזמנם של כל הנוסעים החוצה ופנימה מירושלים - מקומם בצורה בלתי אפשרית, והוא מחוצף ומרושע, והוא דוגמה מעולה להתנהגות עסקנית מגזרית ששנואה על כולנו ומשניאה לחינם ציבור חסידי יקר ומוערך כל כך.

אבל ברשותכם, אבקש שלא להרחיב את השיח על כך באשכול הזה, כי כולנו, כולנו כולנו רוצים שיהיה שינוי בקווים לכותל.
 

סופריא - הוצאה לאור

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
הם לא חושבים בכלל שצריך למצוא פתרונות, כי אין להם מושג מה המצב בשטח -
קובעי המדיניות המעונבים לא ראו אוטובוס מבפנים בעשרות שנים האחרונות...
קראת את מה שכתבתי?

התקיימו על כך כבר ארבעה דיונים בוועדה לפניות הציבור של הכנסת, במהלך השנה החולפת. אלא שהרעיונות שהוצעו שם מטופשים לחלוטין ובלתי ישימים בעליל.

לכן, לדעתי חייבים להציג פתרונות הגיוניים.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
לא ברור לי למה צריך לחפש פתרונות.

ברוב מוחלט של הפעמים בהן פגשנו בעומס אדיר של נוסעים בכותל, הפתרונות היו במרחק נגיעה: כמעט תמיד עמדו באותו זמן אוטובוסים ופקחים ליד שער האשפות.
הם פשוט לא שוחררו אל העדר הממתין בצייתנות.
אוטובוסים שהגיעו - הורידו נוסעים, דוממו מנוע, והתנמנמו להנאתם על הכביש.

הדרישה הציבורים אמורה להיות, קודם כל: ישוחרר מיידית כל אוטובוס שמגיע. לא משנה מה היה לוח הזמנים שלו, לא משנה שהוא שובץ לעשר בלילה ועכשיו רק תשע. הגיע אוטובוס? יש נוסעים בתחנה? שחררו. קדימה. פתחו דלתות. אל תקמצנו על האוטובוסים כאילו היו זהב.

ויותר מזה: במצב הנוכחי, הפקחים לא משחררים אוטובוס נוסף, עד שלא ווידאו שהקודם נדחס כהלכה, ושאין בו שום מילימטר פנוי שאגד מפסידה עליו, ושהמקום מנוצל היטב.
רק אחרי שהקרון הקודם יוצא לדרכו כשהוא דחוס ברמה לא אנושית - הם מתחילים לחשוב האם ומתי לשחרר את האוטובוס הבא.

עיניי ראו ולא זר. אז שלא יספרו לנו על קשיים בדרך וכבישים צרים.
 

שרה arch

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
נסעתי היום מהכותל בקו 1 ולא היה כ"כ גרוע,
מה שכן, זה היה אוטובוס קטן והרבה עמדו(אני ישבתי כי עליתי ראשונה)
מה שהיה נורא זה היה הפקקים!!
 

כתב ומכתב

משתמש מקצוען
הסיבוב ההוא שמבזבז 10 דקות מזמנם של כל הנוסעים החוצה ופנימה מירושלים - מקומם בצורה בלתי אפשרית, והוא מחוצף ומרושע, והוא דוגמה מעולה להתנהגות עסקנית מגזרית ששנואה על כולנו ומשניאה לחינם ציבור חסידי יקר ומוערך כל כך.
1. סליחה שוב על ההטרלה, אבל לא יפה להכפיש בלי לתת זכות תגובה.
יעשו נא כל המבקרים חשבון, אם יבטלו את תחנות בעלזא בכל השנה, אבל גם במוצאי חגים שלא יהפכו את הרחוב שלהם לתחנה מרכזית...

2. ריבוי הניסיונות להסטת הדיון מעיד על כך שאנחנו מעדיפים לשפר את התח"צ לעבודה (כל יום!), מאשר את התח"צ לכותל (3-6 רגלים...)
ברור שלא נשפר את כל התח"צ בארץ, לא העירוני ולא הבינעירוני, אבל למען כבודו של מלך, למען שריד בית מקדשנו, אנא ונא - הפנו את האנרגיות ותעלו אותן למקום אחד: קווי הכותל.

3. הפתרון הקלאסי והמהיר: הפעלת מודל 402-422. פתיחת המכרז ל-2 חברות תעשה פלאות!
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
1. סליחה שוב על ההטרלה, אבל לא יפה להכפיש בלי לתת זכות תגובה.
יעשו נא כל המבקרים חשבון, אם יבטלו את תחנות בעלזא בכל השנה, אבל גם במוצאי חגים שלא יהפכו את הרחוב שלהם לתחנה מרכזית...
שתי נקודות:
התחנות בבעלזא משמשות איזור רחב מאד, לא רק את בעלזא. גם סורוצקין ופנים מאירות ופתח תקווה.
ואם תגידו, שהם יכולים להגיע לירמיהו-שרי ישראל? אני חושבת שעדיין מותר להתחשב בהם ולתת להם תחנה. מדובר בעליות קשות ודרך מפרכת.

ולגבי הרחוב שהופך להיות תחנה מרכזית, זו רחוב חיצוני, לא בתוך הקריה. לתשומת לב.
 

תרצה613

משתמש מקצוען
שתי נקודות:
התחנות בבעלזא משמשות איזור רחב מאד, לא רק את בעלזא. גם סורוצקין ופנים מאירות ופתח תקווה.
ואם תגידו, שהם יכולים להגיע לירמיהו-שרי ישראל? אני חושבת שעדיין מותר להתחשב בהם ולתת להם תחנה. מדובר בעליות קשות ודרך מפרכת.

ולגבי הרחוב שהופך להיות תחנה מרכזית, זו רחוב חיצוני, לא בתוך הקריה. לתשומת לב.

אפשר לנסוע באוטובוס את כל העליה. כמו שתושבי כל השכונות עושים. לאף אחד אין אוטובוס מתחת לבית!
 

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שתי נקודות:
התחנות בבעלזא משמשות איזור רחב מאד, לא רק את בעלזא. גם סורוצקין ופנים מאירות ופתח תקווה.
ואם תגידו, שהם יכולים להגיע לירמיהו-שרי ישראל? אני חושבת שעדיין מותר להתחשב בהם ולתת להם תחנה. מדובר בעליות קשות ודרך מפרכת.

ולגבי הרחוב שהופך להיות תחנה מרכזית, זו רחוב חיצוני, לא בתוך הקריה. לתשומת לב.
שאלו כבר כאן בעבר מדוע האוטובוסים לביתר לא עושים את הסיבוב הזה אם זה משמש גם את סורוצקין ופנים מאירות ופתח תקווה.כמו"כ מדוע קו 419 לרמה ג' לא נכנס לבעלזא והתשובה פשוטה בתכלית
 

תגובתי

משתמש מקצוען
אם זה לא היה המשוגע שלנו, היינו צוחקים...
אבל הבדיחה מצויינת.

יש טענה כזו, שלעולם לא יוכלו להעביר את כל הסינים בנקודה אחת בחומה.
כי במשך הזמן שייקח להצעיד שם מיליארד סינים, יוולדו עוד מיליארד, ועד שיעבירו גם אותם, יוולדו עוד ובסוף המשיח יבוא.

לפעמים כשקו 55 מעלה בתחנה בגאולה אנשים, ומעלה ומעלה ומעלה, ועל כל איש שהוא מעלה - מגיעים לתחנה עוד שניים וגם הם עולים, ובזמן שהם עולים מגיעים עוד ארבעה - זה נראה כמעט כמו הצעדה הסינית :(
כנראה שבאגד מופתעים כל ערב מכך שיש חתונות בוולף ובגוטניק ארמונות חן ומונדיאל מאיפה שידעו אם לא מעדכנים אותם
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
שתי נקודות:
התחנות בבעלזא משמשות איזור רחב מאד, לא רק את בעלזא. גם סורוצקין ופנים מאירות ופתח תקווה.
ואם תגידו, שהם יכולים להגיע לירמיהו-שרי ישראל? אני חושבת שעדיין מותר להתחשב בהם ולתת להם תחנה. מדובר בעליות קשות ודרך מפרכת.

ולגבי הרחוב שהופך להיות תחנה מרכזית, זו רחוב חיצוני, לא בתוך הקריה. לתשומת לב.
אני מוכנה להתחשב בכל העולם
אבל א"א גם להתחשב בתושבי בעלזא
וגם להתחשב בתושבי-כל-שאר-ירושלים.
 

תהילתך

משתמש סופר מקצוען
המשתמש נחסם
עיצוב ואדריכלות פנים
נסעתי היום מהכותל בקו 1 ולא היה כ"כ גרוע,
מה שכן, זה היה אוטובוס קטן והרבה עמדו(אני ישבתי כי עליתי ראשונה)
מה שהיה נורא זה היה הפקקים!!
תספרי כמה דחפת, כדי לעלות ראשונה...
 

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
נסעתי היום מהכותל בקו 1 ולא היה כ"כ גרוע,
אני ישבתי כי עליתי ראשונה
זה בדיוק הנקודה כאן.
התלונות כאן הן לא מטעם ה50 שיושבים, אלא מצד ה100 שעמדו, וה200 שנשארו למטה...
 

ח. שושני

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
upload_2018-5-31_12-1-43.png


האוטובוס לא יצא, זו התשובה מאגד...
upload_2018-5-31_12-1-43.png
 

שלס

משתמש מקצוען
תראו בקובץ המצורף (מתוך עיתון "שחרית" של אתמול), למה כל כך חשוב להתלונן. מבחינת החברה - אם לא התלוננתם, משמע הכל דופק כמו שעון שוויצרי.
 

קבצים מצורפים

  • 30_5_18.pdf
    KB 385.2 · צפיות: 28

משה גל

משתמש מקצוען
מבחינת החברה - אם לא התלוננתם, משמע הכל דופק כמו שעון שוויצרי.
כמה נאיביים אפשר להיות?
החברה יודעת בדיוק מה קורה בשטח. יש לה סדרנים ופקחים ואחראיים על מילוי שעות וחורים ותקנים וזמנים.
הם יודעים בדיוק איזה אוטובוס לא הגיע מתי ולמה (בד"כ כי פשוט אין...)
מתלוננים - למשרד ה-ת-ח-ב-ו-ר-ה.
למי שיש בעיה עם פקיד מסויים - מתלונן אצל המנהל.
מי שיש לו בעיה עם משפחתון - מתלונן אצל הרכזת.
מי שיש לו בעיה עם אוטובוס - מתלונן אצל הממונה. קרי משרד התחבורה.
הנה האשכול שנפתח על זה מזמן -
https://www.prog.co.il/threads/נמאס...נמאס-להישאר-בתחנה-תתלוננו-אבל-לא-באגד.333001/
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה