הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עיתון "אל-אחבאר" הלבנוני המזוהה עם חיזבאללה דיווח כי משלחת ישראלית תגיע היום לקהיר במסגרת סבב חדש של משאן ומתן, שמגיע אחרי תשובת חמאס למתווכים בנוגע לעסקה להפסקת אש ושחרור החטופים. לפי הדיווח, גורמים מצרים מעריכים כי "המשא ומתן החדש ייקח לפחות 10 ימים לפני תחילת הפסקת האש כחלק מהשלב הראשון של העסקה".
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הלחימה ברצועה: עשרות מחבלים נעצרו ביממה האחרונה במערב חאן יונס, בהם 2 שהשתתפו בטבח 7/10 ומחבל נוחבה נוסף. לוחמי גבעתי והצנחנים חיסלו באזור יותר מ-20 מחבלים. ניסיונות חמאס להשתקם בצפון הרצועה: חוליית מחבלים זוהתה כשהיא מנסה להעביר מערכות טכנולוגיות לחמאס בצפון הרצועה - וחוסלה באמצעות רחפן תוקף
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
׳הארץ׳: אדם נפצע באורח בינוני-קשה מפגיעת טיל נ"ט הבוקר באזור קרית שמונה, כך מסר דובר צה"ל. בנוסף, שני בני אדם נפצעו באורח קל משברי רקטה ששוגרו גם כן מלבנון ונפלו באזור בירנית.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
גנץ אמר לבלינקן בפגישתם הבוקר, כי בכדי לאפשר את המשך הכנסת הסיוע ההומניטרי, נדרשת מעורבות בינלאומית ומנגנון שיוודאו כי הסיוע אינו עובר לחמאס. המשך העברת הסיוע דרך חמאס מאפשרת לו למשול, פוגעת גם בתושבי עזה ומאריכה את משך הלחימה.
עוד דנו השניים על קידום הנורמליזציה עם סעודיה, הצורך להביא לפתרון מדיני מול לבנון שיאפשר את חזרת תושבי הצפון לבתיהם, וכן בהתמודדות מול ציר הטרור האיראני שמאיים על יציבות האזור כולו.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דו"צ:
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר תשתיות טרור ומבנה צבאי ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל-חיאם שבדרום לבנון, משם זוהו השיגורים לעבר מרחב קריית שמונה מהם נפצעו שלושה חיילים.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
המרכז הרפואי זיו: חייל הובא באמבולנס צבאי לחדר הטראומה לאחר שנפגע מנ.ט. כשהוא סובל מרסיסים. צוותי הטראומה החלו בטיפול ראשוני. הוא הוכנס לחדר הניתוח ומצבו מוגדר כעת בינוני. בנוסף, אתמול בלילה הובא פצוע מרסיס ברגלו מאירוע באזור החרמון. מצבו היה קל מאוד והוא שוחרר לאחר טיפול.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יובל אילון, ראש מספן המודיעין של חיל הים לשעבר: החות'ים בתימן העבירו השבוע איום חדש: פגיעה בסיבים האופטיים שמהווים את התשתית לתקשורת העולמית העוברת מתחת לפני הים.יותר מ-95 אחוזים מהתקשורת העולמית עוברים בסיבים האופטיים המונחים על קרקעית הים. הגנה על תשתיות אלו הינה מורכבת ומאתגרת, כמו גם היכולת לפגוע בה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הודעת קיבוץ בארי: מני גודארד הי"ד, נרצח ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לרצועת עזה.
לאחרונה עודכנו ילדיו של מני גודארד כי גופתו נחטפה לעזה, עד עתה ההערכות היו כי נרצח, אך גופתו לא אותרה. אשתו, איילת גודארד, נרצחה במתקפה על ביתם בקיבוץ בארי ב7.10.
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
עזה , היממה האחרונה :

מערב חאן יונס :

צק"ח צנחנים וגבעתי חיסלו מעל 20 מחבלים

לוחמי מגלן חיסלו 3 מחבלים מטווח קצר

לוחמי צק"ח הקומנדו עצרו עשרות חשודים בהם 2 שותפים ב7 10 ופעיל נוח'בה נוסף


צפון הרצועה :

צק"ח 401 חיסלו 10 מחבלים , בהם חוליית נ"ט

יחידת 414 הכוינה כ"ט לחיסול חוליית חמאס שעסקה בהעברת אמצעים טכנולוגיים

מרכז הרצועה :

צק"ח הנח"ל חיסלו מס' מחבלים , בהם 4 בהשמדת תשתית טרור .

חטיבת הצנחנים החלה בסבב ימי התרעננות , כשלאורכם החטיבה תמשיך להילחם , והחיילים יזכו לריענון במשמרות
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
די


דיווחים ערביים: צה"ל החל בפשיטה הקרקעית על העיר רפיח
רשתות התקשורת הערביות מדווחות כי כוחות צה"ל החלו בפשיטה על האזורים המערביים של רפיח • הפעילות מתבצעת במקביל להמשך פעולת כוחותינו באזור העיר חאן יונס • המשמעות: ישראל לא מוותרת על השליטה בציר פילדלפי ובמעבר רפיח
מנחם הלפגוט

רשתות התקשורת הערביות מדווחות הבוקר (חמישי) כי כוחות צה"ל החלו בפשיטה על האזורים המערביים של רפיח, העיר הדרומית ביותר ברצועת עזה שנמצאת בסמוך לציר פילדלפי – המשמש על פי החשד את חמאס להברחת אמל"ח לתוך הרצועה ונחשב כיעד אסטרטגי של ישראל.
בשבועות האחרונים פעלו כוחותינו באזור העיר חאן יונס, שם על פי ההערכות מסתתרים בכירי החמאס יחד עם חלק מהחטופים הישראלים, והמעבר ללחימה גם בעיר רפיח עשוי לבשר על השלמת המהלך עם כיבוש מה שנחשב למעוז הטרור ברצועה.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
דובר צה"ל: צה"ל תקף בירי ארטילרי את מקור הירי ממנו זוהה השיגור לעבר מרחב קריית שמונה מוקדם יותר היום.

בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים כפר כילא וטיר חרפא שבדרום לבנון.

מוקדם יותר היום זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר המרחבים מטולה והחרמון. צה״ל תקף בירי ארטילרי את מקורות הירי.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
השב"כ פרסם סרטון מחקירת מפקד בנוח'בה: "ממליץ לכולם להיכנע"

מפקד מכוח הנוח'בה של חמאס נחקר בידי השב"כ ובסרטון מהחקירה שלו שפורסם היום הוא נשמע אומר: "אני ממליץ לכולם להיכנע מכיוון שהגורל הוא מוות. קיבלנו החלטה שלא להילחם ושברגע שיבוא הצבא נסגיר את עצמנו". המחבל נעצר בעומק מנהרה בח'אן יונס, בעודו מסתתר מאחורי דלת הדף משוריינת יחד עם מחבלים נוספים שהיו חמושים בנשקים, מטולי RPG ומטענים.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
מרגיש אשם; קצין באגף המודיעין פורש בגלל האחריות לטבח חמאס
רב סרן בחטיבת המחקר באמ"ן משרת בתפקיד מודיעיני הקשור להערכת האיומים מצד החמאס • מדובר בהתפטרות ראשונה וחריגה בצה"ל מאז פרוץ המלחמה שמעידה על האווירה הקשה בחיל המודיעין של הצבא
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
צה"ל פיזר הבוקר מעל ח'אן יונס כרוזים עם התייחסות מיוחדת לליל האסראא ואלמעראג' - המסע הלילי של הנביא מחמד.(חג מוסלמי שחל היום)
בכרוז התייחס צה"ל למשמעות המיוחדת של המילה الأقصى אלאקצא - "הרחוק ביותר" (מחמד, ע"פ האמונה המוסלמית עשה מסע לילי למסגד הרחוק ביותר, "אלאקצא") ועשה עמה כמה משחקי לשון.

הנה תרגום הכרוז :
"לרגל ליל אלאסראא ואלמעראג ב"טופאן אלאקצא" (השם שנתנה חמאס למערכה), חמאס הרחיקה את העם הפלסטיני מאלאקצא (המסגד-א"ע).
חמאס היא תנועת חרם (הרחקה), המרחיקה את תושבי הרצועה מעתיד טוב ודנה אותם למסכנות והשפלה."

א"ע
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  15  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה