מלון מלון כינורות מידע

אבא לא טועה

משתמש חדש
היינו שם השבת פרשת אמור אייר תשפד
היינו בחדרי גן במינוס 1 ומאוד נהנינו
האוכל ברמה ובשפע תפריט עשיר
כמה סוגי בשרים 5-6 כמה סוגי עופות ושניצל חזה פרגיות ועוד כ7 סוגי דגים כל סעודה דברים חדשים אין סעודה דומה לחברתה סעודה שלישית היה חלבי שפע גדול ותפריט עשיר.
מוגש בר כמה סוגי יינות
קוביות קרח
הבדלה בלובי ברוב עם, יש אפשרות לבקש בקבוקים קטנים
ערוך בצורה יפה ומכבדת ונקיה.
המלצרים וכל העומדים ערבים וערביות. אין אחראי מטעם המלון בשבת לפניות וכד'
סגנון אורחים רובם חסידים מכל הסגנונות. לא היה חפרנים ולמרות שהיה הרבה ילדים לא היה רעש ובכיות, כל אחד ידע לשמור על השקט ועל הכבוד של השני.
כמה דברים חשובים: יש 4 סוגי חדרים יש חדרי גן 5 במספר נמצא במינוס 1 בקומת בית הכנסת יחסית שקט אבל גם שם זה הקומה של השירותים הציבורים של המלון וגם שם זה הפינה של העובדים - ערבים, זה לא מפחיד רק שיש עובדים כל הזמן בקומה, בחדרי גן האלו יש יציאה לדשה סינטטי עם 4 ספות פלסטיק ושולחן קטן שקט נחמד פונה לרחוב אבל לא רואים מבחוץ. כמו"כ בחדרים אלו יש אמבטיה זרימות כאילו ג'קוזי קטן. החדרים האלו בעלות נוספת של 100 ש"ח ללילה.
יש חדרים פשוטים יותר באותו גודל רק בלי יציאה לגן אבל כבחדרים אלו בלי יציאה לגן יש 2 סוגים עם אמבטיית זרימות ובלי האלו עם האמבטיה זרימות זה בתוספת 100. ולכן יתכן ששווה כבר לקחת את החדרי גן שהוא גדול יותר בגלל הגן שבו. מה שכן אם אתם מחשבנים שהמינוס אחד יש את החיסרון שכתבתי למעלה אז צריך לחשבן שבשבת למרות שיש מעלית של שבת עדיין זה קומה אחת לעלות ולרדת ושאר החדרים זה לפחות שתי קומות.
יש חדרים למשפחות המוגדר סוויטות שהם כ2 חדרים מה יש בהם אני לא יודע.
בחדר אוכל: ניתן בעלות של 150 שח להזמין בזמן ההזמנה של החדר לסגור במחיצות את הפינה שלכם בחדר אוכל.
האחראי חדר אוכל יש ערבי קשוח בשם נסי שהוא תפקידו לתת הרגשה של פינוקים כל אחד שהוא חושב שהוא יוכל להוציא ממנו טיפ אחרי שבת הוא משרת אותו מעל ומעבר, ומי שנראה שממנו לא יצא שקל אז.. לכן עדיף לא להתעסק אתו.
כל השולחנות בשבת יש עליהם כרטיס עם שם הסועדים אם אתם רוצים מקום מסוים צריך לתת רגשה לנסי הערבי שאתם הולכים לתת לו טיפ, החיסרון בזה אולי יש כאלו שיהינו מזה שהוא רוקד מסביבכם כל הסעודות ..ו כמים לפנים...
בערב שבת יש 'טעמיה' משום מה זה לא האוכל של השבת בשבת יש אוכל ברמה גבוה יותר.
למעוינים להישאר לילה אחרי שבת ולהמשיך לטייל על פי רוב לא מומלץ להישאר לילה במוצ"ש גם אין בקושי אנשים ולא בטוח שיהיה מניין בבוקר, גם הארוחות בוקר לא מספיק מפיק משביעות להמשך היום
לגבי עיתונים יש בערב שבת כ20 סטים של יתד.
המקום עצמו: הלובי יש פינת קפה/תא/מיץ כל שעות היום יש הרבה מקומות ישיבה ספות וכורסאות. החדר אוכל נקי מסודר אולי קצת מלא.
החדרים עצמם והמזדרון במצב שמור.
אין בקבלה משככי כאבים למיניהם.
תחבורה ציבורית נגישה מאוד מעבר לכביש יש את הביה"כ שהרב קוק במורד הרחוב יש שטייבלך
ברחוב אחד העם יש נוף מטורף לכינרת והמשך הרחוב אחרי מלון פעמונים יש ספסלים לשבת מו הכינרת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה