אלי-אקספרס מה קורה עם המשלוחים של אלי אקספרס?

רינהרינה

משתמש מקצוען
מישהו יודע לעזור לי?
הזמנתי רחפן מתנה לקטן שלי
וקיבלתי הודעה עם לינק לדואר מעלי אקספרס
מה זה אומר? הסתבכתי?
לא נראה את זה בשנה הקרובה?
אשמח לעזרתכם, תודה!
צפה בקובץ המצורף 1503857
נראה שאפשר להתייאש,
צריך אישור של משרד התקשורת.
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
נראה שאפשר להתייאש,
צריך אישור של משרד התקשורת.
 

.B.B

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
גם על רחפן ילדים של כמה שקלים צריך אישור?
היום קיבלתי הודעה נוספת מעלי
1700590277339.png

1700590406834.png
 

3040*

מוניות "נסיעה טובה" היימישע דרייבר'ס בפריסה ארצית
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד

אני זה אני!

משתמש פעיל
כפי שכבר כתבתי, יש לי משלוח שמ 9/10 ממתין לשחרור מהמכס!
ניסתי הכל!
מספר המעקב לא מניב תוצאות בשום חברת משלוחים שמוכרת בארץ,
גם בצ'יטה אין משלוח, כלום...
פניתי למכס, הם הפנו אותי לחברת הבלדרות,
רק שלא יכולתי לדעת באיזה חברה זה נשלח,
והמוכר לא נתן לי את הפרט הזה למרות שביקשתי שוב ושוב,
פתחתי מחלוקת, ואחרי סחיבות רבות, אלי אקספרס התערב וסגר את המחלוקת,
והטענה שלהם היא שהלקוח אחראי לשחרר את החבילה מהמכס,
למרות שהעיליתי להם את ההתכתבות שלי עם המכס, ששלחו אותי לחברת הבלדרות, ובקשתי שלפחות יתנו לי את השם של החברה,
אבל לא קיבלתי שום מידע,
ואני אציין שזו חבילה לא זולה בכלל!
בסוף שלחתי לכל חברות הבלדרות מייל (מדובר ב 13 חברות) עם כל הפרטים ובקשתי לבדוק מה קורה עם החבילה,
לאט לאט חזרו אלי שזה חבילה שלא נמצאת אצלם, ולא נשלחה דרכם,
עד שמחברה אחת כתבו לי שזה היה אמור להשלח דרכם אבל משום מה זה לא הגיע אליהם, ושאני אפנה למוכר,
אבל מצד אלי, המוכר בסדר והם סגרו את המחלוקת ללא החזר,
אז התכתבתי עם נציגה מאלי,
כתבתי לה את הכל, היא אמרה שהיא מגישה ערעור לצוותי הגבוהים יותר ושתוך 3-5 ימים נקבל תשובה,
מקווה ממש שזה יסתדר,
אבל אולי זה באמת הפתרון,
כי המכס מפנה לחברת הבלדרות, ואת זה אלי לא מוכנים לקבל , אבל חברת הבלדרות מפנה למוכר עצמו...
שמחה לומר לשקיבלתי החזר על החבילה!! :)
טוב, זה לא היה פשוט בכלל כמו שזה נשמע,
הם דחו את הערעור שהוגש פעמיים, וכתבו שזה הסתיים,
אבל בגלל שמדובר במוצר שעלה כמעט 100$, לא ממש הסכמתי להתייאש,
ניסיתי להתכתב בצ'אט עם נציגה, והיא אמרה שהיא צריכה מסמך מחברת המשלוחים שהחבילה לא הגיע אליהם(היא התעקשה על דואר ישראל למרות שהסברתי לה שוב ושוב שמדובר בחברת בלדרות אחרת ולא בדאר ישראל, וארך לה כמעט 10 דקות רק להין את זה ;) ),
אבלל, הבעיה הגדולה היתה שהחברה לא הסכימה לתת לי כזה מסמך,כתבו לי שאין להם כזה מסמך ושהם מצטערים :(,
אז התכתבתי שוב עם נציג מאלי אקספרס,
אבל כאן מגיע הקאצ',
הבנתי שאין סיכוי שאני מקבלת את הכסף, אז חשבתי לפחות להוציא עליהם את העצבים,
כתבתי לנציג את כללל הסיפור ושאלתי מה ניתן לעשות אבל הוא פשוט לא ענה, עברתי לנציג שני וכתבתי שוב הכל,
הוא העביר פתאום את הצ'אט לנציג נוסף,
וזה היה שלב שכבר ממש התעצבנתי,
כשהנציג כתב לי שאין מידע על החבילה, כי זה הסתיים,
אז החלטתי לנסות לעשות עליהם משחק קטן, וכתבתי כזה דבר :

"אני מבינה שאני מפסידה את המוצר, המוצר הוא מוצר יקר,
אני מבינה שבחרתם בדרך הקשה, אז בחרתי להשתמש בתפקידי,
כאשת תקשורת, בשלב ראשון פרסמתי את העניין בכמה מקומות ברשתות החברתיות השונות, וכבר התגבשה לי קבוצה לא קטנה של אנשים עם אותה בעיה בדיוק,
והעניין הולך ותופס תאוצה ופרסום,
שולחת לכם קישור לחלק קטן מהדברים שתראו בעצמכם :

https://www.prog.co.il/threads/מה-קורה-עם-המשלוחים-של-אלי-אקספרס.923489/

בטיפול אמיתי והוגן מצידכם, הדבר ניתן לתיקון, הדבר בידיים שלכם,
חבל שבחרתם בדרך הזו לבנתיים"


כשהקישור הוא כמובן לאשכול הזה ;), לעשות עליהם רושם שזה לא שטויות...
והוא ניסה לרכך אותי הנציג ורשם מליון פעם שהוא מתנצל אבל...
אז כתבתי לו בצורה הכי ישרה שיש, שלא עוזרות לי ההתנצלויות אני צריכה שבפועל יקרו דברים,
והוספתי שכמובן כל עניין הפרסום ניתן לשינוי אם הם יחליטו להתנהל בצורה הוגנת במקרה הזה...
וגם שזה לא רק בארץ, יש גם אנשים מחו"ל עם אותו עניין מולם,
ורק בזמן הזה שאני מתכתבת איתם אז פנו אלי עוד כמה וכמה אנשים..........
והוספתי עוד ועוד דברים כיד הדמיון הטובה עלי :ROFLMAO:,
וגם כל ההתנהלות שלי מולו היתה מאותו הרגע בצורה כזו, הייתי תקיפה, וכן גם תקפתי אותו קצת על ההתנהלות שלהם וכו', והיה שלב שהוא הפסיק לענות אז אמרתי שגם העניין הזה מתווסף לזה, ושזה לא הולך להגמר טוב עבורם, ועוד כל מיני משפטים בסגנון הזה,
עד שהוא ניתק לי בפנים, ואז עברתי לנציג נוסף שהיה אדיב ממש, וכבר במשפט השני כתב לי שאני מקבלת החזר על המוצר, וקיבלתי מייל מההנהלה של האתר עם התנצלות על המקרה וכו'
זה היה במוצאי שבת,
והיום, כבר ראיתי אצלי את הכסף :D,

יואוו יצאה לי הודעה ממש ארוכההה (וזה עוד עם דילוג על הרבה מהדברים), אבל היה חשוב לי לכתוב את זה כדי שמי שנתקל באותו מקרה, זו הדרך שעובדת, מנסיון :p,
זה לוקח זמן (התכתבתי איתם במוצאי שבת איזה שעה או שעה וחצי), והרבה עצבים,
אבל עובדה, זה עובד!!!!
(הם כנראה באמת פחדו שאני כ"אשת תקשורת" אפרסם את זה וזה יתפוצץ בגדול כפי שאמרתי...:ROFLMAO::LOL:)
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
שמחה לומר לשקיבלתי החזר על החבילה!! :)
טוב, זה לא היה פשוט בכלל כמו שזה נשמע,
הם דחו את הערעור שהוגש פעמיים, וכתבו שזה הסתיים,
אבל בגלל שמדובר במוצר שעלה כמעט 100$, לא ממש הסכמתי להתייאש,
ניסיתי להתכתב בצ'אט עם נציגה, והיא אמרה שהיא צריכה מסמך מחברת המשלוחים שהחבילה לא הגיע אליהם(היא התעקשה על דואר ישראל למרות שהסברתי לה שוב ושוב שמדובר בחברת בלדרות אחרת ולא בדאר ישראל, וארך לה כמעט 10 דקות רק להין את זה ;) ),
אבלל, הבעיה הגדולה היתה שהחברה לא הסכימה לתת לי כזה מסמך,כתבו לי שאין להם כזה מסמך ושהם מצטערים :(,
אז התכתבתי שוב עם נציג מאלי אקספרס,
אבל כאן מגיע הקאצ',
הבנתי שאין סיכוי שאני מקבלת את הכסף, אז חשבתי לפחות להוציא עליהם את העצבים,
כתבתי לנציג את כללל הסיפור ושאלתי מה ניתן לעשות אבל הוא פשוט לא ענה, עברתי לנציג שני וכתבתי שוב הכל,
הוא העביר פתאום את הצ'אט לנציג נוסף,
וזה היה שלב שכבר ממש התעצבנתי,
כשהנציג כתב לי שאין מידע על החבילה, כי זה הסתיים,
אז החלטתי לנסות לעשות עליהם משחק קטן, וכתבתי כזה דבר :

"אני מבינה שאני מפסידה את המוצר, המוצר הוא מוצר יקר,
אני מבינה שבחרתם בדרך הקשה, אז בחרתי להשתמש בתפקידי,
כאשת תקשורת, בשלב ראשון פרסמתי את העניין בכמה מקומות ברשתות החברתיות השונות, וכבר התגבשה לי קבוצה לא קטנה של אנשים עם אותה בעיה בדיוק,
והעניין הולך ותופס תאוצה ופרסום,
שולחת לכם קישור לחלק קטן מהדברים שתראו בעצמכם :

https://www.prog.co.il/threads/מה-קורה-עם-המשלוחים-של-אלי-אקספרס.923489/

בטיפול אמיתי והוגן מצידכם, הדבר ניתן לתיקון, הדבר בידיים שלכם,
חבל שבחרתם בדרך הזו לבנתיים"


כשהקישור הוא כמובן לאשכול הזה ;), לעשות עליהם רושם שזה לא שטויות...
והוא ניסה לרכך אותי הנציג ורשם מליון פעם שהוא מתנצל אבל...
אז כתבתי לו בצורה הכי ישרה שיש, שלא עוזרות לי ההתנצלויות אני צריכה שבפועל יקרו דברים,
והוספתי שכמובן כל עניין הפרסום ניתן לשינוי אם הם יחליטו להתנהל בצורה הוגנת במקרה הזה...
וגם שזה לא רק בארץ, יש גם אנשים מחו"ל עם אותו עניין מולם,
ורק בזמן הזה שאני מתכתבת איתם אז פנו אלי עוד כמה וכמה אנשים..........
והוספתי עוד ועוד דברים כיד הדמיון הטובה עלי :ROFLMAO:,
וגם כל ההתנהלות שלי מולו היתה מאותו הרגע בצורה כזו, הייתי תקיפה, וכן גם תקפתי אותו קצת על ההתנהלות שלהם וכו', והיה שלב שהוא הפסיק לענות אז אמרתי שגם העניין הזה מתווסף לזה, ושזה לא הולך להגמר טוב עבורם, ועוד כל מיני משפטים בסגנון הזה,
עד שהוא ניתק לי בפנים, ואז עברתי לנציג נוסף שהיה אדיב ממש, וכבר במשפט השני כתב לי שאני מקבלת החזר על המוצר, וקיבלתי מייל מההנהלה של האתר עם התנצלות על המקרה וכו'
זה היה במוצאי שבת,
והיום, כבר ראיתי אצלי את הכסף :D,

יואוו יצאה לי הודעה ממש ארוכההה (וזה עוד עם דילוג על הרבה מהדברים), אבל היה חשוב לי לכתוב את זה כדי שמי שנתקל באותו מקרה, זו הדרך שעובדת, מנסיון :p,
זה לוקח זמן (התכתבתי איתם במוצאי שבת איזה שעה או שעה וחצי), והרבה עצבים,
אבל עובדה, זה עובד!!!!
(הם כנראה באמת פחדו שאני כ"אשת תקשורת" אפרסם את זה וזה יתפוצץ בגדול כפי שאמרתי...:ROFLMAO::LOL:)
אותי מענין האם הם יודעים עברית ומה הם מבינים מהאתר פרוג הזה....
 

אני זה אני!

משתמש פעיל
חחח,
הם לא יודעים, הם משתמשים במתרגם, והם מודיעים את זה בתחילת השיחה,
שמתי קישור רק כדי להראות שזה לא סתם עניינים באוויר,
לא באמת בשביל שיכנסו :)
 

למה מה קרה?

משתמש פעיל
שמחה לומר לשקיבלתי החזר על החבילה!! :)
טוב, זה לא היה פשוט בכלל כמו שזה נשמע,
הם דחו את הערעור שהוגש פעמיים, וכתבו שזה הסתיים,
אבל בגלל שמדובר במוצר שעלה כמעט 100$, לא ממש הסכמתי להתייאש,
ניסיתי להתכתב בצ'אט עם נציגה, והיא אמרה שהיא צריכה מסמך מחברת המשלוחים שהחבילה לא הגיע אליהם(היא התעקשה על דואר ישראל למרות שהסברתי לה שוב ושוב שמדובר בחברת בלדרות אחרת ולא בדאר ישראל, וארך לה כמעט 10 דקות רק להין את זה ;) ),
אבלל, הבעיה הגדולה היתה שהחברה לא הסכימה לתת לי כזה מסמך,כתבו לי שאין להם כזה מסמך ושהם מצטערים :(,
אז התכתבתי שוב עם נציג מאלי אקספרס,
אבל כאן מגיע הקאצ',
הבנתי שאין סיכוי שאני מקבלת את הכסף, אז חשבתי לפחות להוציא עליהם את העצבים,
כתבתי לנציג את כללל הסיפור ושאלתי מה ניתן לעשות אבל הוא פשוט לא ענה, עברתי לנציג שני וכתבתי שוב הכל,
הוא העביר פתאום את הצ'אט לנציג נוסף,
וזה היה שלב שכבר ממש התעצבנתי,
כשהנציג כתב לי שאין מידע על החבילה, כי זה הסתיים,
אז החלטתי לנסות לעשות עליהם משחק קטן, וכתבתי כזה דבר :

"אני מבינה שאני מפסידה את המוצר, המוצר הוא מוצר יקר,
אני מבינה שבחרתם בדרך הקשה, אז בחרתי להשתמש בתפקידי,
כאשת תקשורת, בשלב ראשון פרסמתי את העניין בכמה מקומות ברשתות החברתיות השונות, וכבר התגבשה לי קבוצה לא קטנה של אנשים עם אותה בעיה בדיוק,
והעניין הולך ותופס תאוצה ופרסום,
שולחת לכם קישור לחלק קטן מהדברים שתראו בעצמכם :

https://www.prog.co.il/threads/מה-קורה-עם-המשלוחים-של-אלי-אקספרס.923489/

בטיפול אמיתי והוגן מצידכם, הדבר ניתן לתיקון, הדבר בידיים שלכם,
חבל שבחרתם בדרך הזו לבנתיים"


כשהקישור הוא כמובן לאשכול הזה ;), לעשות עליהם רושם שזה לא שטויות...
והוא ניסה לרכך אותי הנציג ורשם מליון פעם שהוא מתנצל אבל...
אז כתבתי לו בצורה הכי ישרה שיש, שלא עוזרות לי ההתנצלויות אני צריכה שבפועל יקרו דברים,
והוספתי שכמובן כל עניין הפרסום ניתן לשינוי אם הם יחליטו להתנהל בצורה הוגנת במקרה הזה...
וגם שזה לא רק בארץ, יש גם אנשים מחו"ל עם אותו עניין מולם,
ורק בזמן הזה שאני מתכתבת איתם אז פנו אלי עוד כמה וכמה אנשים..........
והוספתי עוד ועוד דברים כיד הדמיון הטובה עלי :ROFLMAO:,
וגם כל ההתנהלות שלי מולו היתה מאותו הרגע בצורה כזו, הייתי תקיפה, וכן גם תקפתי אותו קצת על ההתנהלות שלהם וכו', והיה שלב שהוא הפסיק לענות אז אמרתי שגם העניין הזה מתווסף לזה, ושזה לא הולך להגמר טוב עבורם, ועוד כל מיני משפטים בסגנון הזה,
עד שהוא ניתק לי בפנים, ואז עברתי לנציג נוסף שהיה אדיב ממש, וכבר במשפט השני כתב לי שאני מקבלת החזר על המוצר, וקיבלתי מייל מההנהלה של האתר עם התנצלות על המקרה וכו'
זה היה במוצאי שבת,
והיום, כבר ראיתי אצלי את הכסף :D,

יואוו יצאה לי הודעה ממש ארוכההה (וזה עוד עם דילוג על הרבה מהדברים), אבל היה חשוב לי לכתוב את זה כדי שמי שנתקל באותו מקרה, זו הדרך שעובדת, מנסיון :p,
זה לוקח זמן (התכתבתי איתם במוצאי שבת איזה שעה או שעה וחצי), והרבה עצבים,
אבל עובדה, זה עובד!!!!
(הם כנראה באמת פחדו שאני כ"אשת תקשורת" אפרסם את זה וזה יתפוצץ בגדול כפי שאמרתי...:ROFLMAO::LOL:)
שמתי לייק דמעות, על זה שאני בוכה משמחה שהצלחת ובוכה מצחוק על הרעיון...
אגב, אם זה בזכותנו, לא מגיע לנו אחוזים??;)
 

לא לפרסום

משתמש פעיל
חחח,
הם לא יודעים, הם משתמשים במתרגם, והם מודיעים את זה בתחילת השיחה,
שמתי קישור רק כדי להראות שזה לא סתם עניינים באוויר,
לא באמת בשביל שיכנסו :)
אני עכשיו בתהליך סכסוך...מוכר אחד היה פייר החזיר מייד...מוכר שני מתעקש שזה במכס ורוצה לדחות את המחלוקת...
הבעיה שלא מצאתי איפה מעלים מסמכים להוכיח את צדקתי וגם עכשיו באמצע התהליך יש לי רק דחה/קבל אפילו תגובה אין לי איפה לרשום....איפה אני יכול להעלות מסמכים באמצע המחלוקת וכן לרשום תגובה?
 

fullstack developer

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
פלייז!!
אשמח לתשובה!!
מי שהזמין לאחרונה עדיין לא יודע לענות
אני הזמנתי הרבה דברים בתחילת שבוע שעבר
בינתיים הם עדיין בסין.
דברים שהזמנתי לפני חודש וחצי (כשכבר התחילה המלחמה) לקח להם באזור 3 שבועות - חודש
צריך לקחת בחשבון שזה לוקח זמן...
 

אני זה אני!

משתמש פעיל
אני עכשיו בתהליך סכסוך...מוכר אחד היה פייר החזיר מייד...מוכר שני מתעקש שזה במכס ורוצה לדחות את המחלוקת...
הבעיה שלא מצאתי איפה מעלים מסמכים להוכיח את צדקתי וגם עכשיו באמצע התהליך יש לי רק דחה/קבל אפילו תגובה אין לי איפה לרשום....איפה אני יכול להעלות מסמכים באמצע המחלוקת וכן לרשום תגובה?
זהו שבאמצע זה קצת בעייתי, אפשר לפנות לנציג ולשלוח אליו את המסמכים,
גם כשעושים ערעור על ההחלטה של המחלוקת אפשר לכתוב רק מלל, ואי אפשר להעלות מסמכים בכלל,
אני את כל הדברים שבאמצע עשיתי דרך הצ'אט
 

צדי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
אם המשלוח מתחיל בEP למי זה קשור?
אם המוכר כותב לי לפתוח ויכוח ואז יחזיר את הכסף.איך עושים זאת?אשמח לפירוט
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים

אני זה אני!

משתמש פעיל

רינהרינה

משתמש מקצוען
שמחה לומר לשקיבלתי החזר על החבילה!! :)
טוב, זה לא היה פשוט בכלל כמו שזה נשמע,
הם דחו את הערעור שהוגש פעמיים, וכתבו שזה הסתיים,
אבל בגלל שמדובר במוצר שעלה כמעט 100$, לא ממש הסכמתי להתייאש,
ניסיתי להתכתב בצ'אט עם נציגה, והיא אמרה שהיא צריכה מסמך מחברת המשלוחים שהחבילה לא הגיע אליהם(היא התעקשה על דואר ישראל למרות שהסברתי לה שוב ושוב שמדובר בחברת בלדרות אחרת ולא בדאר ישראל, וארך לה כמעט 10 דקות רק להין את זה ;) ),
אבלל, הבעיה הגדולה היתה שהחברה לא הסכימה לתת לי כזה מסמך,כתבו לי שאין להם כזה מסמך ושהם מצטערים :(,
אז התכתבתי שוב עם נציג מאלי אקספרס,
אבל כאן מגיע הקאצ',
הבנתי שאין סיכוי שאני מקבלת את הכסף, אז חשבתי לפחות להוציא עליהם את העצבים,
כתבתי לנציג את כללל הסיפור ושאלתי מה ניתן לעשות אבל הוא פשוט לא ענה, עברתי לנציג שני וכתבתי שוב הכל,
הוא העביר פתאום את הצ'אט לנציג נוסף,
וזה היה שלב שכבר ממש התעצבנתי,
כשהנציג כתב לי שאין מידע על החבילה, כי זה הסתיים,
אז החלטתי לנסות לעשות עליהם משחק קטן, וכתבתי כזה דבר :

"אני מבינה שאני מפסידה את המוצר, המוצר הוא מוצר יקר,
אני מבינה שבחרתם בדרך הקשה, אז בחרתי להשתמש בתפקידי,
כאשת תקשורת, בשלב ראשון פרסמתי את העניין בכמה מקומות ברשתות החברתיות השונות, וכבר התגבשה לי קבוצה לא קטנה של אנשים עם אותה בעיה בדיוק,
והעניין הולך ותופס תאוצה ופרסום,
שולחת לכם קישור לחלק קטן מהדברים שתראו בעצמכם :

https://www.prog.co.il/threads/מה-קורה-עם-המשלוחים-של-אלי-אקספרס.923489/

בטיפול אמיתי והוגן מצידכם, הדבר ניתן לתיקון, הדבר בידיים שלכם,
חבל שבחרתם בדרך הזו לבנתיים"


כשהקישור הוא כמובן לאשכול הזה ;), לעשות עליהם רושם שזה לא שטויות...
והוא ניסה לרכך אותי הנציג ורשם מליון פעם שהוא מתנצל אבל...
אז כתבתי לו בצורה הכי ישרה שיש, שלא עוזרות לי ההתנצלויות אני צריכה שבפועל יקרו דברים,
והוספתי שכמובן כל עניין הפרסום ניתן לשינוי אם הם יחליטו להתנהל בצורה הוגנת במקרה הזה...
וגם שזה לא רק בארץ, יש גם אנשים מחו"ל עם אותו עניין מולם,
ורק בזמן הזה שאני מתכתבת איתם אז פנו אלי עוד כמה וכמה אנשים..........
והוספתי עוד ועוד דברים כיד הדמיון הטובה עלי :ROFLMAO:,
וגם כל ההתנהלות שלי מולו היתה מאותו הרגע בצורה כזו, הייתי תקיפה, וכן גם תקפתי אותו קצת על ההתנהלות שלהם וכו', והיה שלב שהוא הפסיק לענות אז אמרתי שגם העניין הזה מתווסף לזה, ושזה לא הולך להגמר טוב עבורם, ועוד כל מיני משפטים בסגנון הזה,
עד שהוא ניתק לי בפנים, ואז עברתי לנציג נוסף שהיה אדיב ממש, וכבר במשפט השני כתב לי שאני מקבלת החזר על המוצר, וקיבלתי מייל מההנהלה של האתר עם התנצלות על המקרה וכו'
זה היה במוצאי שבת,
והיום, כבר ראיתי אצלי את הכסף :D,

יואוו יצאה לי הודעה ממש ארוכההה (וזה עוד עם דילוג על הרבה מהדברים), אבל היה חשוב לי לכתוב את זה כדי שמי שנתקל באותו מקרה, זו הדרך שעובדת, מנסיון :p,
זה לוקח זמן (התכתבתי איתם במוצאי שבת איזה שעה או שעה וחצי), והרבה עצבים,
אבל עובדה, זה עובד!!!!
(הם כנראה באמת פחדו שאני כ"אשת תקשורת" אפרסם את זה וזה יתפוצץ בגדול כפי שאמרתי...:ROFLMAO::LOL:)
מקווה שהם לא קוראים את ההודעה הזאת, עם כל האימוג'ים הצוחקים... שלא יחשבו שמישהו עשה מהם צחוק
 

מדיה ואתרים

בניה , עריכה ועיצוב
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L

למה מה קרה?

משתמש פעיל
אין על הקישור הזה כל תגובה , או קניה , צריך להחשיד?
למומחים במוצרי האתר נראה לכם שזה איכותי ?
חנות מצויינת ואמינה.
הבעיה היחידה זה מידות, שאין טבלה.
מצד שני יש החזרות חינם, אבל לאחרונה כמה פעמים סיבכו אותי עם ההחזרה אז לא הייתי מזמינה על דעת להחזיר
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  24  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה