כלכלה התנהגותית טכנאי בחינם עולה כסף (והמון)

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
מקובל היום בחברות מוצרי החשמל (ולא רק),
שהצרכן זכאי לטכנאי להתקנה והדרכה חינם,
ורובנו אומרים חינם ?! למה לא.
אמרתי את זה גם לעצמי, כשרכשתי מוצר חשמל של חברה מסויימת,
המוצר כשלעצמו לא הצריך מתקין באופן עקרוני, אבל מה אכפת לי שיבוא בחינם,
ואפי' הופתעתי מהשירות המהיר שהעניקה החברה כשהסכימו לדחוף את המתקין ליום קודם מהתאריך שנקבע לי,
עד כאן הכל טוב ויפה, עד שהגיע הטכנאי...
אפילוג קצר: אני הייתי אחר יום עמוס בסידורים, היה חם והייתי כבר תשוש פיזית ונפשית,
כשלקראת הערב הגיע המתקין, אדם נחמד מאוד.
וכאן מתחיל התכל'ס של הסיפור, המתקין אחז בידו קרטון שבתוכו אל פסק (שמגן על מוצרי החשמל מפני הפסקות חשמל וכיוצ"ב),
ואמר/קבע שחייבים להתקין את זה וזה עולה 250 ש"ח במקום 350 ש"ח,
אני כבר הייתי עייף והיה לו כריזמה אישית שהצליחה לעבוד עליי, אמנם עוד ניסיתי למחות בטענה 'שראיתי בטמבור כזה ב 60 שקלים', והוא אמר לי 'כן, זה הפשוט', וכדי שאשתכנע סופית הוסיף ואמר 'תשמע למוצר מסויים באמת מספיק הפשוט, אבל למוצר שרכשת חייבים את המוצר הנ"ל, מכיוון שיש לו מחשב ועוד דברים שלא הבנתי...(ולא בטוח שגם הוא הבין על מה הוא מדבר),
בקיצ'ר עשה עליי סיבוב ומכר לי לא אחד אלא שתיים. סה"כ 500 ש"ח (במקום 120 ש"ח בטמבור)
הוא כמעט מכר לי גם אחריות ב 1000 ש"ח אבל פה החושים שלי עדיין קצת עבדו וסירבתי בנימוס,
את העקיצה הזאתי אחזתי רק לאחר שישנתי לילה והתעוררתי חד כתמיד, ואמרתי לעצמי 'אני לא מאמין שעשו עליי כזה סיבוב'.

המסקנא שלי 'אין בחינם', מסקנא פשוטה שלא יודע למה לא תפסתי את זה לפני זה,
ואם יש בחינם תתעקשו שיישאר בחינם,
ואל תתפתו לשום אחריות או שום מוצר שהטכנאי טוען שחייבים אותו (כי מה שבאמת חייבים נמצא עם המוצר),
גם אם הוא אומר שרק בביקור מתקין זה בהנחה ואח"כ תפסידו, עדיף להפסיד בשביל להרוויח.

שיהיה לתועלת
 
נערך לאחרונה ב:

לארג'

משתמש מקצוען
היה למשפחה שלי סיפור עם "ברימאג" על מכשיר של "בקו"
המתקין גבה 650 על הארכת אחריות ומגן חשמל
כשאח"כ ביקשו מהחברה קבלה,שלחו קבלה על סך 199 שקל
גניבה של 450 שקל,המתקין עושה כסף מהצד..
החברה דוחה ודוחה..

המתקין אומר כשאני יוצא מהבית,הארכת אחריות 2000 שקל-כפול מערך המוצר

חבר'ה תזהרו גם מחברות אמינות לכאורה
 

ישא ברכה

משתמש פעיל
היה למשפחה שלי סיפור עם "ברימאג" על מכשיר של "בקו"
המתקין גבה 650 על הארכת אחריות ומגן חשמל
כשאח"כ ביקשו מהחברה קבלה,שלחו קבלה על סך 199 שקל
גניבה של 450 שקל,המתקין עושה כסף מהצד..
החברה דוחה ודוחה..

המתקין אומר כשאני יוצא מהבית,הארכת אחריות 2000 שקל-כפול מערך המוצר

חבר'ה תזהרו גם מחברות אמינות לכאורה

קניתי מוצר בחנות ידועה ברח' בעש''ט בב''ב.
המוכר יידע אותי מראש מה הטכנאי יגיד לי כשהוא יבוא וגם לימד אותי איך להתחמק ממנו באסרטיביות
בזכותו חסכנו סכום מכובד ולמדנו קצת להיות זהירים
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מקובל היום בחברות מוצרי החשמל (ולא רק),
שהצרכן זכאי לטכנאי להתקנה והדרכה חינם,
ורובנו אומרים חינם ?! למה לא.
אמרתי את זה גם לעצמי, כשרכשתי מוצר חשמל של חברה מסויימת,
המוצר כשלעצמו לא הצריך מתקין באופן עקרוני, אבל מה אכפת לי שיבוא בחינם,
ואפי' הופתעתי מהשירות המהיר שהעניקה החברה כשהסכימו לדחוף את המתקין ליום קודם מהתאריך שנקבע לי,
עד כאן הכל טוב ויפה, עד שהגיע הטכנאי...
אפילוג קצר: אני הייתי אחר יום עמוס בסידורים, היה חם והייתי כבר תשוש פיזית ונפשית,
כשלקראת הערב הגיע המתקין, אדם נחמד מאוד.
וכאן מתחיל התכל'ס של הסיפור, המתקין אחז בידו קרטון שבתוכו אל פסק (שמגן על מוצרי החשמל מפני הפסקות חשמל וכיוצ"ב),
ואמר/קבע שחייבים להתקין את זה וזה עולה 250 ש"ח במקום 350 ש"ח,
אני כבר הייתי עייף והיה לו כריזמה אישית שהצליחה לעבוד עליי, אמנם עוד ניסיתי למחות בטענה 'שראיתי בטמבור כזה ב 60 שקלים', והוא אמר לי 'כן, זה הפשוט', וכדי שאשתכנע סופית הוסיף ואמר 'תשמע למוצר מסויים באמת מספיק הפשוט, אבל למוצר שרכשת חייבים את המוצר הנ"ל, מכיוון שיש לו מחשב ועוד דברים שלא הבנתי...(ולא בטוח שגם הוא הבין על מה הוא מדבר),
בקיצ'ר עשה עליי סיבוב ומכר לי לא אחד אלא שתיים. סה"כ 500 ש"ח (במקום 120 ש"ח בטמבור)
הוא כמעט מכר לי גם אחריות ב 1000 ש"ח אבל פה החושים שלי עדיין קצת עבדו וסירבתי בנימוס,
את העקיצה הזאתי אחזתי רק לאחר שישנתי לילה והתעוררתי חד כתמיד, ואמרתי לעצמי 'אני לא מאמין שעשו עליי כזה סיבוב'.

המסקנא שלי 'אין בחינם', מסקנא פשוטה שלא יודע למה לא תפסתי את זה לפני זה,
ואם יש בחינם תתעקשו שיישאר בחינם,
ואל תתפתו לשום אחריות או שום מוצר שהטכנאי טוען שחייבים אותו (כי מה שבאמת חייבים נמצא עם המוצר),
גם אם הוא אומר שרק בביקור מתקין זה בהנחה ואח"כ תפסידו, עדיף להפסיד בשביל להרוויח.

שיהיה לתועלת
התייחס כאן באופן חלקי
מגן ברקים
למה הוא נצרך בכלל? והאם חייבים אותו?
ברוב מכשירי החשמל של ימינו יש כרטיס (דהיינו סוג של מחשב קטן)
הכרטיס הזה מאד פגיע מבעיות בחשמל
והוא בד"כ החלק הכי יקר להחלפה/תיקון במכשיר
בד"כ גם כשהכרטיס כלול באחריות, פגיעת חשמל לא כלולה באחריות
חייבים? לא אתה לא חייב
אבל החברה לא חייבת לתקן לך את הכרטיס במידה וזה נפגע ממתח לא יציב

מגן ברקים נועד להגן על מכשירי חשמל מפני נחשולי מתח והפסקות חשמל
הוא מוציא מתח יציב ורציף ויש בו מנגנון השהייה של כמה דקות כך שהמכשיר לא יקבל מכת חשמל במידה ויש הפסקת חשמל

את אלו של ה-30 או 60 ש"ח
נחמד להרגשה
אבל לא באמת מגן על המכשירים שחייבים הגנה
ישנם חברות טובות המחיר שלהם מתחיל בד"כ באזור ה-100+

אני גם לא קונה את זה אצל הטכנאים אלא קונה בחנות ומחפש אחד איכותי

בחזרה לסיפור שלך
על פניו הוא לא עבד עליך
הביא לך מוצר עד הבית עם שכנוע טוב קנית ממנו מוצר ב-250
היית יכול ללכת לקנות בערך ב 40-50% יותר זול
מבלי להתייחס למותג שהוא מכר לך

הרחבת אחריות
ברוב המקרים שאני נתקלתי הרחבת אחריות שהטכנאים מציעים זה לא של החברה עצמה אלא של חברות ביטוח חיצונית
עוד יותר, פניתי פעם לחברה שהטכנאי הציע לי הרחבת אחריות וכו' (רציתי לברר משהו על ההצעה)
הם אמרו לי שזה לא קשור ממש אליהם
והסבירו לי שהטכנאים מוכרים את זה וצריך לשאול את הטכנאי
מה כן התברר לי במקרה שלי שיש אופציה של הרחבת אחריות ע"י היבואן בעצמו
ביותר זול אפילו, אמנם ל-8 שנים ולא ל-10 שנים כמו ההצעה של הטכנאי
אז לפני שאתם מדברים עם הטכנאי
תשאלו את החברה האם יש אצלם הרחבת אחריות
והאם זה ע"י ביטוח מכשירי חשמל או של היבואן בעצמו
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
התייחס כאן באופן חלקי
מגן ברקים
למה הוא נצרך בכלל? והאם חייבים אותו?
ברוב מכשירי החשמל של ימינו יש כרטיס (דהיינו סוג של מחשב קטן)
הכרטיס הזה מאד פגיע מבעיות בחשמל
והוא בד"כ החלק הכי יקר להחלפה/תיקון במכשיר
בד"כ גם כשהכרטיס כלול באחריות, פגיעת חשמל לא כלולה באחריות
חייבים? לא אתה לא חייב
אבל החברה לא חייבת לתקן לך את הכרטיס במידה וזה נפגע ממתח לא יציב

מגן ברקים נועד להגן על מכשירי חשמל מפני נחשולי מתח והפסקות חשמל
הוא מוציא מתח יציב ורציף ויש בו מנגנון השהייה של כמה דקות כך שהמכשיר לא יקבל מכת חשמל במידה ויש הפסקת חשמל

את אלו של ה-30 או 60 ש"ח
נחמד להרגשה
אבל לא באמת מגן על המכשירים שחייבים הגנה
ישנם חברות טובות המחיר שלהם מתחיל בד"כ באזור ה-100+

אני גם לא קונה את זה אצל הטכנאים אלא קונה בחנות ומחפש אחד איכותי

בחזרה לסיפור שלך
על פניו הוא לא עבד עליך
הביא לך מוצר עד הבית עם שכנוע טוב קנית ממנו מוצר ב-250
היית יכול ללכת לקנות בערך ב 40-50% יותר זול
מבלי להתייחס למותג שהוא מכר לך

הרחבת אחריות
ברוב המקרים שאני נתקלתי הרחבת אחריות שהטכנאים מציעים זה לא של החברה עצמה אלא של חברות ביטוח חיצונית
עוד יותר, פניתי פעם לחברה שהטכנאי הציע לי הרחבת אחריות וכו' (רציתי לברר משהו על ההצעה)
הם אמרו לי שזה לא קשור ממש אליהם
והסבירו לי שהטכנאים מוכרים את זה וצריך לשאול את הטכנאי
מה כן התברר לי במקרה שלי שיש אופציה של הרחבת אחריות ע"י היבואן בעצמו
ביותר זול אפילו, אמנם ל-8 שנים ולא ל-10 שנים כמו ההצעה של הטכנאי
אז לפני שאתם מדברים עם הטכנאי
תשאלו את החברה האם יש אצלם הרחבת אחריות
והאם זה ע"י ביטוח מכשירי חשמל או של היבואן בעצמו
שכוייח עצום על המידע !!!!
ואני רק ידגיש, גם אם המוצר שהוא מכר לי היה באמת שווה את הסכום,
אבל אני התייחסתי לסיטואציה, שאיך שדחפו לי דבר שלא הייתי כ"כ מעוניין במסווה של 'התקנה בחינם'...
 
  • וואו!
Reactions: ynf

הון ובית

נדל"ן. משכנתאות. כלכלת המשפחה
מנהל
מנוי פרימיום
מגן ברקים נועד להגן על מכשירי חשמל מפני נחשולי מתח והפסקות חשמל
אני רק שאלה..
מתי למישהו הלך כרטיס של מכשיר בגלל נחשולי מתח??..
ייתכן ויש מדינות ששם באמת אספקת החשמל לא יציבה, אבל במדינה שלנו??
מישהו פעם אמר לעצמו - וואי, זה מה שהיה מציל אותי??..
לדעתי, זה לחלוטין מיותר!
הרחבת אחריות
מציע מאד לברר מה כלול באחריות..
ביקור טכנאי - לרוב עולה כסף גם עם אחריות
חלפים - כנ"ל,
ובדרך כלל הצרות מתחילות כשהאחריות נגמרת, עד אז המכשירים עושים את העבודה.
יש וקורה שהאחריות עוזרת, אבל זה מקרים נדירים שלא שווה בגללם לבטח על מלא את כל המכשירים בבית.

פעם הציע לי סוכן ביטוח פוליסה מפני צונאמי..
אמרתי לו: אבל אני מירושלים, אין כאן ים..?!
אמר לי: לך תדע! תמיד טוב שיש ביטוח..
והמייבין, יבין.
 
אני רק שאלה..
מתי למישהו הלך כרטיס של מכשיר בגלל נחשולי מתח??..
ייתכן ויש מדינות ששם באמת אספקת החשמל לא יציבה, אבל במדינה שלנו??
מישהו פעם אמר לעצמו - וואי, זה מה שהיה מציל אותי??..
לפני כמה חודשים, בבניין של קרובי משפחה, בקרית מנחם בירושלים.
המיקרוגל מת, ובמחשב ה"מגן ברקים" נשרף. (לכאורה הציל את המחשב...)
לשכנה שלהם מת המקרר.
בעיקרון, ע"פ החוק, חברת החשמל חייבת לתקן\לפצות.
תראו באתר שלהם.
 

אויר הרים

משתמש רשום
אני רק שאלה..
מתי למישהו הלך כרטיס של מכשיר בגלל נחשולי מתח??..
ייתכן ויש מדינות ששם באמת אספקת החשמל לא יציבה, אבל במדינה שלנו??
מישהו פעם אמר לעצמו - וואי, זה מה שהיה מציל אותי??..
לדעתי, זה לחלוטין מיותר!
דווקא לי הלך כרטיס של מכונת כביסה וגם של מגהץ (ואת המגהץ הייתי צריך לזרוק לפח של היה אפשר לתקן אותו) בנס המזגנים היו מנותקים מהחשמל (השלט נאבד באותו הזמן והיה צריך להוריד את המפסק שלהם)
והכל בגלל שבאותו הזמן גרתי ביחידה והבעל הבית שיפץ את דירתו והערבי שטיפל לו בחשמל לא היה חכם מידי, וכיון שהחשמל שלי מוזן מהדירה שלו קרתה הפגיעה הנ"ל,
אח"כ ביררתי והבנתי שכשיש תלת פאזי, אם לא מחברים אותם נכון (קודם את השלילי ואח"כ את השלושה החיוביים) יכול להיווצר מצב שאחד מהם הוא השלילי ובו המתח לא מבוקר,
תכלס' הבעל הבית היה בסדר ושילם את הכל,
אבל בהחלט כדאי להיזהר על מכשיר יקר.
 

הון ובית

נדל"ן. משכנתאות. כלכלת המשפחה
מנהל
מנוי פרימיום
בעיקרון, ע"פ החוק, חברת החשמל חייבת
והכל בגלל שבאותו הזמן גרתי ביחידה והבעל הבית שיפץ את דירתו והערבי שטיפל לו בחשמל לא היה חכם מידי,
שימו לב!
שתיכם מדברים לא על נחשולים, אלא על תקלות שמישהו אשם בהם!
או חברת חשמל, או השכן.
באותה מידה - יכול ללכת גם הלוח..
עדיין לא מצאתי הצדקה למגנים האלה.
אבל שויין..
הטכנאים צריכים להתפרנס ממשהו.
 

ynf

משתמש פעיל
מקובל היום בחברות מוצרי החשמל (ולא רק),
שהצרכן זכאי לטכנאי להתקנה והדרכה חינם,
ורובנו אומרים חינם ?! למה לא.
אמרתי את זה גם לעצמי, כשרכשתי מוצר חשמל של חברה מסויימת,
המוצר כשלעצמו לא הצריך מתקין באופן עקרוני, אבל מה אכפת לי שיבוא בחינם,
ואפי' הופתעתי מהשירות המהיר שהעניקה החברה כשהסכימו לדחוף את המתקין ליום קודם מהתאריך שנקבע לי,
עד כאן הכל טוב ויפה, עד שהגיע הטכנאי...
אפילוג קצר: אני הייתי אחר יום עמוס בסידורים, היה חם והייתי כבר תשוש פיזית ונפשית,
כשלקראת הערב הגיע המתקין, אדם נחמד מאוד.
וכאן מתחיל התכל'ס של הסיפור, המתקין אחז בידו קרטון שבתוכו אל פסק (שמגן על מוצרי החשמל מפני הפסקות חשמל וכיוצ"ב),
ואמר/קבע שחייבים להתקין את זה וזה עולה 250 ש"ח במקום 350 ש"ח,
אני כבר הייתי עייף והיה לו כריזמה אישית שהצליחה לעבוד עליי, אמנם עוד ניסיתי למחות בטענה 'שראיתי בטמבור כזה ב 60 שקלים', והוא אמר לי 'כן, זה הפשוט', וכדי שאשתכנע סופית הוסיף ואמר 'תשמע למוצר מסויים באמת מספיק הפשוט, אבל למוצר שרכשת חייבים את המוצר הנ"ל, מכיוון שיש לו מחשב ועוד דברים שלא הבנתי...(ולא בטוח שגם הוא הבין על מה הוא מדבר),
בקיצ'ר עשה עליי סיבוב ומכר לי לא אחד אלא שתיים. סה"כ 500 ש"ח (במקום 120 ש"ח בטמבור)
הוא כמעט מכר לי גם אחריות ב 1000 ש"ח אבל פה החושים שלי עדיין קצת עבדו וסירבתי בנימוס,
את העקיצה הזאתי אחזתי רק לאחר שישנתי לילה והתעוררתי חד כתמיד, ואמרתי לעצמי 'אני לא מאמין שעשו עליי כזה סיבוב'.

המסקנא שלי 'אין בחינם', מסקנא פשוטה שלא יודע למה לא תפסתי את זה לפני זה,
ואם יש בחינם תתעקשו שיישאר בחינם,
ואל תתפתו לשום אחריות או שום מוצר שהטכנאי טוען שחייבים אותו (כי מה שבאמת חייבים נמצא עם המוצר),
גם אם הוא אומר שרק בביקור מתקין זה בהנחה ואח"כ תפסידו, עדיף להפסיד בשביל להרוויח.

שיהיה לתועלת
ב"ה לפני מס' שנים רכשנו מייבש
ואכן כמו בסיפור שציינת כאן
הטכנאי הציע ביטוח כך וכך שנים סה"כ סכום
ואמר לי 'כל זה עד שאני יוצא מהבית ברגע שיצאתי המחיר יהיה אחרת תחשוב ע"כ'
זזתי הצידה לחדר אחר התקשרתי למוכר המוצר ושאלתי אותו במה מדובר
ענה לי כך: המוצר הזה לא ידוע עליו שיש לו בעיות ב3 שנים הראשונות - כך שזה כסף לפח לכן לא להתייחס ולהמשיך הלאה'
כמובן כל דבר וכל מוצר צריך לבדוק לגופו של ענין
לאחר מס' שנים תבדוק אפשרות ביטוח וכדו'
 

בני2

משתמש מקצוען
אני לא יודע איך עד עכשיו לא כתבו את זה כאן אבל מה שהיה כאן זה עסקה ברוכלות, על כל המשתמע מכך, ומשתמע הרבההה.
והמשמעות הכי גדולה היא שאתה יכול לבטל את העסקה תוך 14 יום, ככה שאם העלת את הפוסט לא הרבה אחרי הסיפור אתה עדיין יכול לבטל את העסקה!

ראה עוד

ועוד

אגב @שניאור רובינשטיין מדובר בחברת ברימאג? (כי נראה לי שרק הם עדיין דוחפים את הביקור טכנאי, מהקורונה כל החברות עברו להדרכה און ליין איך לחבר בפעם הראשונה )

ובקשר למוצר עצמו, כמו שכבר כתבו זה לא 'אל פסק' אלא יותר 'פסק', כלומר רוב ההגנה שלו היא ההשהייה, יש לו מנגנון השהייה של 3 -5 ד' מכיבוי להדלקה וככה אם מישהו משחק בחשמל זה מגן על הכרטיס. מזרמי מתח גבוהים לא הייתי בונה עליו מה גם שאספקת החשמל בארץ די יציבה.
 
נערך לאחרונה ב:

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
אני לא יודע איך עד עכשיו לא כתבו את זה כאן אבל מה שהיה כאן זה עסקה ברוכלות, על כל המשתמע מכך, ומשתמע הרבההה.
והמשמעות הכי גדולה היא שאתה יכול לבטל את העסקה תוך 14 יום, ככה שאם העלת את הפוסט לא הרבה אחרי הסיפור אתה עדיין יכול לבטל את העסקה!

ראה עוד

ועוד

אגב @שניאור רובינשטיין מדובר בחברת ברימאג? (כי נראה לי שרק הם עדיין דוחפים את הביקור טכנאי, מהקורונה כל החברות עברו להדרכה און ליין איך לחבר בפעם הראשונה )

ובקשר למוצר עצמו, כמו שכבר כתבו זה לא 'אל פסק' אלא יותר 'פסק', כלומר רוב ההגנה שלו היא ההשהייה, יש לו מנגנון השהייה של 3 -5 ד' מכיבוי להדלקה וככה אם מישהו משחק בחשמל זה מגן על הכרטיס. מזרמי מתח גבוהים לא הייתי בונה עליו מה גם שאספקת החשמל בארץ די יציבה.
איך אני מבטל למי אני מתקשר, וחוץ מזה הוא כבר חיבר את זה לשקע, אז איך אני יבטל ?
 

בני2

משתמש מקצוען
איך אני מבטל למי אני מתקשר, וחוץ מזה הוא כבר חיבר את זה לשקע, אז איך אני יבטל ?
תתקשר לחברה שהביאו אותו (ברימאג??) הם כמובן יטענו שאין להם כל קשר לזה, אז תגיד להם שאתה פותח עליהם תלונה במועצה לצרכנות ואז יכול להיות שיהיה להם פתרונות בשבילך.
בקישור השני שקישרתי כתוב:

במקרים מסויימים אין אפשרות לבטל את העסקה, למשל:
  • ברכישת מוצרים שעשויים לאבד את ערכם במהירות (כגון מוצרי חלב או עיתון)


    ככה שלא נראה לי שזה עומד תחת ההגדרות האלו ולכן אתה יכול לבטל.
    ועוד משהו חשוב, כתוב גם החזרת המוצר תהיה במקום מכירתו...
    לדעתי אם יציעו לך החזר חלקי, (400 שח) תקבל תהצעה.
אגב, אם לא קשה לך תנסה לבדוק איזה חברה (ודגם) המגן ששמו לך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ו

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי:ג חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי:ד וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד (ואת) וְאַתָּה יְהוָה עַד מָתָי:ה שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ:ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ:ז יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה:ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי:ט סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי:י שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח:יא יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע:
נקרא  33  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה