מעניין לא תאמינו כמה ישראלים תומכים בפרעות בפלסטינים>>>

מצב
הנושא נעול.

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

סקר דעת קהל שכלל מאות משתתפים העלה נתונים מפתיעים באשר לתמיכת אחד מכל חמישה יהודים בפרעות תג מחיר שבוצעו בפלסטינים ביו"ש לאחר פיגוע הטרור בכניסה ליישוב עלי .​


סקר חדש שבוצע על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' של ד"ר מנחם לזר מציג נתונים מטרידים: למרות התנגדות גורפת של 68% מכלל הציבור הישראלי למעשי האלימות כלפי ערבים ביו"ש בעקבות הפיגוע בעלי, אחד מתוך חמישה יהודים תומך במעשים הללו.
התמיכה הגבוהה ביותר היא בקרב מי שהצביעו בבחירות 2022 למפלגות המרכיבות את קואליציה הנוכחית (31% תומכים ו-52% מתנגדים) וכן משיבים דתיים (29% תומכים ו-63% מתנגדים). לעומתם רוב מוחץ של מצביעי מפלגות הקואליציה (87%) מביעים התנגדות לאלימות הזו.
משתתפי הסקר נשאלו: מה עמדתך לנוכח האירועים האחרונים שבהם יהודים פגעו ברכוש ובבתים של ערבים ביהודה ושומרון לאחר הפיגוע בעלי?
רוב מוחלט של משתתפי הסקר - 68% מתנגדים לאירועים האלימים שבהם יהודים פגעו ברכוש ובבתים של ערבים בשטחי יהודה ושומרון בעקבות הפיגוע בעלי. יחד עם זאת בחלוקה לפי ההצבעה בבחירות 2022 נמצא שלמרות שרוב - 52% מי שהצביעו למפלגות המרכיבות את הקואליציה הנוכחית מתנגדים למעשים הללו ישנו מיעוט משמעותי של 31% מהם שתומכים בכך. לעומתם ההתנגדות בקרב מי שהצביעו למפלגות הקואליציה הנוכחית היא נחרצת – 87% נגד ורק 7% בעד.
גם בקרב הציבור היהודי יש רוב גדול - 64% שמביע התנגדות למעשים הללו לצד אחד מכל חמישה משיבים יהודים שתומכים בהם. בציבור הדתי יש שיעור גבוה יותר של הסכמה - 29% ביחס לכלל המשיבים היהודים אם כי גם אצל הדתיים הרוב המכריע - 63% מתנגד להם. משיבים מסורתיים נטו יותר מהאחרים לא להביע דעה בנושא.
הסקר נערך עבור 'טאטיקה תקשורת ואסטרטגיה' על ידי ד"ר מנחם לזר - מנהל פאנלס פוליטיקס. בסקר השתתפו 512 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר מהווה מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. הסקר נערך ב-27 ביוני 2023. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.3%.





בחדרי חרדים​
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

הרב הגו-N

משתמש פעיל
התמיכה הגבוהה ביותר היא בקרב מי שהצביעו בבחירות 2022 למפלגות המרכיבות את קואליציה הנוכחית (31% תומכים ו-52% מתנגדים) וכן משיבים דתיים (29% תומכים ו-63% מתנגדים). לעומתם רוב מוחץ של מצביעי מפלגות הקואליציה (87%) מביעים התנגדות לאלימות הזו.
רואים שהסקר מגמתי, אם היו שואלים "האם הצבעת בן גביר" במקום "האם הצבעת לאחת ממפלגות הקואליציה"
לכאו' המסקנות היו יותר מדוייקות.
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
אם היו מנסחים את השאלה,
"האם לדעתך יהודים שמותקפים על ידי פלסטינים יכולים להגיב באלימות כדי להגן על חייהם"
המספרים היו שונים לגמרי
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה