תגובה אחרונה ע"י בן של מלך!

  1. ב

    דרוש מידע איפה זה שוק ראש העין?

    אה, הספקתי כבר להיות שם.
  2. ב

    רכבים נגמר לי תוקף ההיתר נהיגה ולא קיבלתי עדיין רשיון פלסטיק

    מצטרף. אם ההיתר הזמני עדיין בתוקף אתה יכול ליסוע. אם לא, צריך להוציא אותו ואז תוכל ליסוע. בשני המקרים אה לא צריך אותו עליך.
  3. ב

    רכבים נגמר לי תוקף ההיתר נהיגה ולא קיבלתי עדיין רשיון פלסטיק

    גם לי זה קרה, עוד לא קיבלתי את הכרטיס הפלסטיק וכבר יש לי רישיון שנה. כל חצי שנה אתה יכול להדפיס את ההיתר הזמני מחדש, ולשלם 21 ש"ח עמלה. תוכל עם ההיתר להוציא רכב מחברת השכרה, כל חברה והכללים שלה, לי נתנו גם אחרי חצי שנה.
  4. ב

    דרוש מידע איפה זה שוק ראש העין?

    אני מחפש בגוגל, וקיבלתי כבר מעל 4 כתובות, מפות גוגל שולח אותי לכתובת אחת ומוביט לכתובת אחרת... אשמח אם מישהו יודע באופן מדויק. תודה רבה.
  5. ב

    תגובה מאת 'בן של מלך!' במאמר 'לארגן שבת? אמאלה.... איך עושים את זה?'

    מאמר מקיף ומקצועי!!!! תודה רבה על השיתוף
  6. ב

    עזרה האם fruugo הוא אתר אמין?

    קניתי שם והיה פצצה. זה לא אתר שמיועד לישראלים, אבל אם רוצים אפשר להסתדר איתו.
  7. ב

    דרוש מידע מכירים סיפור על הגריי"ר מפוניבז' "עכשיו אתה גם שקרן וגם גאוותן"?

    זכור לי סיפור שפעם הוא שאל מישהו אם הוא יודע, והלה התחמק בתואנה של "אם אני אגיד 'אני יודע' אז אהיה גאוותן, ואם אגיד 'לא יודע' אזי אהיה שקרן.... והגריי"ר ענה לו - "עכשיו, אתה גם שקרן וגם גאוותן....." ואני לא מוצא את המקור של הסיפור. אם מישהו יודע אשמח שיפנה אותי. תודה רבה
  8. ב

    תגובה מאת 'בן של מלך!' במאמר 'אינדיזיין: איך ליצור רווח לפני כותרת בתחילת עמוד'

    אוייש, אתה מזכיר לי את הבעיה המעצבנת הזאת. לי תמיד הפתרון היה להגדיר ריווח אחרי הפיסקה ואז להוריד את הטקסט של הכותרת. או להקטין אותו באחוזים. הדרך שלך היא הרבה יותר טובה, לימדת אותי עוד משהו. תודה...
  9. ב

    דרוש מידע עגלה לבייבי החדש...

    עוד לא הכנסתי אותה לבית.... הוא עוד לא נולד....
  10. ב

    דרוש מידע עגלה לבייבי החדש...

    חנות ניו בורן בבני ברק
  11. ב

    דרוש מידע אתר TEMU - החזרי Rakuten עובד לישראל?

    אתה באמת מאמין בזה? 17%.
  12. ב

    דרוש מידע אתר TEMU - החזרי Rakuten עובד לישראל?

    הוא לא עובד לכרטיסי מאקס וכאל :(

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה