הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה...

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
הותר לפרסום: השב״כ עצר בחודש ינואר חולייה של 3 מחבלי ג׳יהאד אסלאמי מהכפר יעבד בצפון השומרון, שפעלו בהכוונה ממפקדת הארגון בלבנון במטרה לבצע פיגועי מטענים בהפעלה מרחוק.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

כסף תמורת שקט: מכתבי הבקשה של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן והצמרת המדינית לבכירי קטאר,בתחילת העשור הקודם התחיל נתניהו לנהל קשרים עם הקטארים​



אז הם החלו להזרים כספים לרצועת עזה • בעידודו וביוזמתו של רה"מ, ראש המוסד דאז יוסי כהן פנה לבכיר במדינה העשירה: "לסיוע שלכם לרצועה תפקיד יסודי בשיפור של הבטחת היציבות והביטחון באזור" • בשלהי 2018 פנה נתניהו לשלטון הקטארי והפציר בו להמשיך להזרים כספים לעזתים.
היום כולם כבר מכים על חטא, אבל במשך למעלה מעשור, הגורמים הרשמיים בישראל חיזרו על הפתחים של קטאר, המדינה שמשתמשת בעושרה הרב כדי להשפיע על הנעשה בזירה הבין-לאומית.
במשך שנים זאת הייתה המדיניות: לחפש את המדינה ה"נדיבה" כדי שתזרים כספים לרצועת עזה, במה שלימים יתגלה כחיזוק לא רק של מצבה ההומניטרי של האוכלוסייה העזתית, אלא גם כחיזוק של חמאס, ששולט בשטח ובאוכלוסייה עצמה.
הערב (רביעי) חשפנו ב"מהדורה המרכזית" אסופת מכתבים ומסמכים שמעידים - עד כמה ישראל הלכה רחוק בחיזור אחר קטאר. בדצמבר 2020, ראש המוסד דאז יוסי כהן, שלח מכתב ככל הנראה לאמיר בקטאר או לגורם בכיר אחר במדינה. המכתב נשלח בעידודו וביוזמתו של רה"מ בנימין נתניהו, שהתחיל את הקשר עם הקטארים בתחילת העשור הקודם.
כבוד הוא לי לפנות אליך ואל בני העם הקטארי בברכות לרגל יום העצמאות של מדינת קטאר. זאת הזדמנות טובה להעביר את תודתנו והערכתנו לסיוע ההומניטרי שמגישה מדינת קטאר במהלך השנים האחרונות לרצועת עזה. לסיוע הזה היה ללא ספק תפקיד יסודי בשיפור מתמשך של המצב ההומניטרי ברצועה, ובהבטחת היציבות והביטחון באזור", כתב כהן במכתבו ל"מדינת קטאר המכובדת".
בהמשך ציין ראש המוסד לשעבר כי "בצל ההתפתחויות החיוביות שמבשרות על מציאת פתרון למשבר במדינות המפרץ, אין לי אלא לקוות לציפוף השורות ואיחוד הדעות בינינו. שיהיה האל איתכם בכל צעד ושלב ויברך אתכם בהצלחה ובשגשוג".
ביוני 2021 נשלח מכתב דומה לנמען קטארי, ששמו הושחר. שולח המכתב הוא מי שכונה מעוז, הממונה מטעם המל"ל על הקשרים החשאיים, שלימים ימונה למנכ"ל משרד החוץ וייחשף גם שמו: רונן לוי.
"למרות האתגרים הרבים שיש בהעברת הסיוע, שיתוף הפעולה והתיאום בין המדינות שלנו הבטיח שהוא יצליח להגיע לתושבי עזה. שיתוף הפעולה, באמצעות המכניזם המוסכם בינינו, הוביל לשיפור מתמשך במצב ההומניטרי בעזה", הודה לוי לגורם הקטארי. "אנחנו מבקשים שהסיוע הכלכלי הקטארי לא יועבר דרך מתווכים או מדינות אחרות שאינם השגריר מוחמד אל-עמאדי (הקטארי). אנחנו מעריכים מאוד את שיתוף הפעולה ואת השיח הפתוח שנועד להבטיח את היציבות והביטחון באזור ולגרום למדינות ולעמים שלנו להתקרב זה לזה".
נתניהו עצמו פנה בשלהי 2018 במכתב חשאי אל שלטונות קטאר בדוחה, והפציר בהם להמשיך להעביר כספים לרצועה, כיוון שזה מה שיוריד את המוטיבציה של ארגוני הטרור. מעטים בלבד ראו את המכתב הזה שנשמר בסוד.
המדיניות של נתניהו, שנמשכה 12 שנים, המשיכה גם בשנה שבה נפתלי בנט ישב על כיסא רה"מ. גם הממשלה בראשותו נשבתה בקונספציה ששקט כלכלי ברצועה יביא לשקט ביטחוני. באותה תקופה נשלח מסמך שכותרתו: "הארכת משלוחי הדלק לתחנת הכוח של עזה, בתיווך האו"ם וקטאר". כך, כל כמה חודשים ההתקשרות הוארכה בחוזה, עד החוזה הנוכחי שנחתם ב-18 במרץ 2022, אז בנט ישב על כיסא רה"מ.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
נטילת אחריות חריגה של מיליציות פרו איראניות בבחריין
במיליציה נטלו אחריות על ירי לעבר אילת יש שם בלבול בתאריך ולכן לא ידוע כרגע מתי, נעדכן
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
חמאס בהצהרה רשמית: ראש הלשכה המדינית אסמאעיל הניה שוחח בטלפון עם ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל לגבי המשא ומתן להפסקת אש. נטען כי הניה "הדגיש את הרוח החיובית של חמאס בבחינת ההצעה". עוד צוין כי משלחת של הארגון תגיע למצרים בהקדם האפשרי - "להשלמת הדיונים שמתנהלים כדי להביא להסכם
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
המשטרה עצרה לחקירה תושבת רמלה בת 28 לאחר שגרמה לבהלה גדולה בתוך קניון בראשון לציון כאשר היא צעקה שהיא דעא"ש,
החשודה לא הייתה חמושה ולא היוותה סכנה לציבור והיא נעצרה ותועבר לאיבחון גורמי מקצוע.
 

JLJ

משתמש מקצוען

הערכה: דוח המבקר על מחדלי 7 באוקטובר יוגש לקראת סוף הקיץ​

לפי הערכות, דוח המבקר הראשון על מחדלי ה-7 באוקטובר יוגש בקיץ. המבקר טוען כי הבדיקה בכמה נושאים מתעכבת בשל אי שיתוף פעולה מצד צה"ל

לפי ההערכות, דוח מבקר המדינה הראשון על מחדלי ה-7 באוקטובר יוגש לקראת סוף הקיץ. במספר נושאים הביקורת כמעט הסתיימה - ובהם פינוי החללים והטיפול במילואימניקים סטודנטים או בעלי עסקים, כך לפי דיווח "כאן 11".

לפי הדיווח, המבקר אנגלמן טוען כי הבדיקה מתעכבת במספר נושאים בשל אי שיתוף פעולה מצד צה"ל.

אתמול (רביעי) מבקר המדינה מתניהו אנגלמן שלח מכתבים לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי בדרישה למלא אחר חובתם החוקית לשתף פעולה עם ביקורת המדינה ולמסור כל מסמך הנדרש לצורך הביקורת.

"חובתי הציבורית והערכית כמבקר המדינה היא לבצע ביקורת מקיפה על המחדל הגדול בתולדות המדינה, טבח שמחת תורה בשבעה באוקטובר", אמר המבקר אנגלמן. אנשי משרדי נמצאים כעת בעיצומה של ביקורת בעשרות נושאים ואנו בודקים את התנהלות כלל הדרגים - המדיני, הצבאי והאזרחי".
[כל רגע]
 

אדם חכם

משתמש מקצוען
מבזקי רעם
ראש הממשלה נתניהו לפני ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני, בטקס הזיכרון לחללי האצ״ל שנפלו בקרב על יפו: "היו וישנם חילוקי דעות בתוכנו לגבי פעולות בזירות רחוקות וקרובות. אבל בסוף הדיון קיבלתי החלטה וההחלטה התקבלה. פעלנו שם ונפעל גם כאן. נעשה מה שצריך כדי לנצח ולגבור על אויבנו, לרבות ברפיח".
 

JLJ

משתמש מקצוען
איתי בלומנטל: הערכות: הרמטכ"ל צפוי למנות את תא"ל שלומי בינדר לתפקיד ראש אמ"ן הבא, במקום אלוף אהרון חליוה, שהודיע בשבוע שעבר על פרישתו. אחד השמות הבולטים לקבל את האחריות על פיקוד מרכז במקום אלוף יהודה פוקס הוא אלוף רפי מילוא, שמשמש כמפקד פיקוד העורף.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

אהוד יערי על העסקה המתרקמת עם חמאס: "תזוזה בעמדה הישראלית"​





כ"ד בניסן תשפ"ד 2
פרשן חדשות 12 אהוד יערי מדווח כי המצרים מנסים בשעות האחרונות לגשר על הסעיף שקובע בהסכם כי ביום ה-16 תתחיל הידברות על הפסקת אש קבועה.
לדבריו סינוואר דורש התחייבות שתהיה הפסקת המלחמה בלי הגבלה ובלי התניות עם ערובות מתאימות.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
גורמים במשרד הסחר של טורקיה אישרו כי החל מהבוקר קיימת הנחיית מכס גורפת האוסרת על ייבוא וייצוא לישראל. ההערכה היא כי האיסור נועד להפעיל לחץ על ישראל, לנוכח האפשרות של כניסה לרפיח.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דובר צה"ל:
כוחות צה״ל פינו מוקדם יותר היום שרידי טיל קרקע קרקע נוסף שיורט באזור נחל יעלים, סמוך לערד, במסגרת המתקפה האיראנית שהתרחשה בחודש שעבר.

הנפל זוכה מחומרים מסוכנים והפינוי בוצע באמצעות מנוף (ריו 6×6) על ידי כוחות צה”ל, בהובלת מחוז דרום של פיקוד העורף ויחד עם כוחות כיבוי והצלה.

ציבור המטיילים מתבקש לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף, בעת היתקלות בחפץ חשוד. חשוב להדגיש כי נפלים ושברי יירוטים עשויים להיות מסוכנים.
אין לגעת בהם, יש להתרחק ולדווח למוקד 100 של המשטרה על מציאתם.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דיווח דרמטי ממצרים:

ישראל מסכימה ליציאה מעזה בשלבים הולכים לעסקה ‼️
נפתרו כל המחלוקות בקשר לעסקה בין ישראל לחמאס, יש תשובה חיובית סופית מהחמאס, עוד הערב הקבינט יתכנס לאשר את העסקה.
 

דוד גרפיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נשיא ארה"ב ביידן התייחס להפגנות בקמפוסים: "יש חופש ביטוי, וקיימת הזכות להפגין אבל יש גם שלטון החוק. אנחנו מדינת חוק, אזרחים שומרי חוק - הפגנות אלימות הן נגד החוק. אין מקום לנאומי שנאה נגד סטודנטים יהודים ואין מקום לגזענות באמריקה"
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה