הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה...

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
בכיר החמאס חמדאן אמרנו בבירור שהעמדה שלנו לגבי נייר המשא ומתן הנוכחי היא שלילית.

אבו צאלח
מעריב בכיר חמאס חמדאן: "דוחים את המתווה הנוכחי של עסקת החטופים"
 

JLJ

משתמש מקצוען

ישראל: "התמונות מאוניברסיטת קולומביה מזכירות את ליל הבדולח"

השגריר ארדן תקף באו"ם את הדיון בהכרה במדינה פלסטינית: "אין פרס גדול יותר למחבלים שביצעו את טבח ה-7.10 יותר מאשר הדיון הזה. עד היום אפילו לא גיניתם את חמאס"

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן נאם היום בדיון המיוחד באו״ם על ההכרה במדינה פלסטינית. ארדן התייחס להפגנות האנטישמיות בקמפוסים. בסיום נאומו השגריר ארדן הקריא מעל במת האו"ם את "והיא שעמדה" מהגדת הפסח והבהיר לשגרירים: "רבים רצו להשמיד אותנו אך כולם נכשלו. אנחנו עם הנצח וישראל תתקיים לתמיד".

בראשית דבריו תקף השגריר ארדן את עצם הדיון בהכרה במדינה פלסטינית: "אין פרס גדול יותר למחבלים שביצעו את טבח ה-7.10 יותר מאשר הדיון הזה. עד היום אפילו לא גיניתם את חמאס. הכרה במדינה פלסטינית היא מסר לרוצחי הילדים בחמאס, שהטרור משתלם. לא עשיתם דבר לטובת הקורבנות אך פעלתם לטובת הרוצחים. זה מעורר בחילה ורצון להקיא".

עוד אמר: "האו"ם הוא מכשול מרכזי לשלום. כל אחד מכם שתומך בהקמת מדינת טרור מהווה מכשול לשלום! אתם מהווים את התגשמות החלום של כל מחבל פלסטיני ששואף להחריב את מדינת ישראל בסיוע טרור דיפלומטי! ללא התמיכה שלכם, הפלסטינים היו מפנימים שמו"מ ופשרות הדדיות הם הדרך היחידה. אתם צריכים להתבייש בעצמכם".

השגריר ארדן התייחס להפגנות האלימות והאנטישמיות בקמפוסים בארה"ב: "סעו לאוניברסיטת קולומביה או לאוניברסיטת ניו יורק. הקשיבו לקריאות הרצח של ההמון "הפרו-פלסטיני". הם חשפו את השקר הפלשתיני. הם קוראים להשמדת ישראל והיהודים. מהים עד הנהר! תמיד ידענו שחמאס מסתתר בבתי ספר. אך לא ידענו שלא מדובר רק בבתי ספר בעזה. אלו גם הארוורד, קולומביה ועוד".

ארדן הוסיף: "כפי שגרמניה הייתה מרכז מדע ותרבות אך בה התפשט הנאציזם, כך אוניברסיטאות עילית, המתיימרות להיות מעוזי הליברליזם, הפכו לקרקע פוריה לגזענות המתועבת ביותר. התמונות מאוניברסיטת קולומביה מזכירות לנו את "ליל הבדולח". נשיאי אוניברסיטאות ופרופסורים צריכים לתת דין וחשבון על כך שהם מגבים אנטישמיות. זו ההזדמנות האחרונה של האו"ם להראות שהוא זוכר את הסיבה שלשמה הוא הוקם לאחר השואה. תתעוררו".

השגריר ארדן פנה למזכ"ל האו"ם בקריאה לפעול נגד אנטישמיות: "אני קורא למזכ"ל ולמנהיגים ברחבי העולם להפסיק להתחבא מאחורי מילים ריקות. אין "חירות" להסית לאלימות ולרצח ואין "זכות" לתקוף סטודנטים יהודים. מי שלא נלחם נגד האנטישמיות המכוערת הזו, הוא משתף פעולה״.

בסוף דבריו השגריר ארדן ניבא את קריסת האו"ם וציטט מההגדה: "בעתיד, סטודנטים ילמדו על נפילת האו"ם. הם ילמדו על פשיטת הרגל המוסרית והעיוורון של הארגון הזה. שהאדישות והצביעות שלכם הביאו להתרסקות האו"ם. אבל זה גם מה שיביא להקמה של גוף בינלאומי חדש, ערכי ומוסרי".

ארדן סיים עם 'והיא שעמדה': "בחג הפסח אנחנו מספרים על יציאת מצרים. מצרים הייתה מעצמה אך היהודים שרדו ויכלו לה. זה הסיפור של העם היהודי. והיא שעמדה לאבותינו לאבותינו ולנו. שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותנו. אלא שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם. זכרו: רבים ניסו להשמיד אותנו, האימפריות הכי חזקות– אך כולם נכשלו. אנחנו עם הנצח. ישראל תתקיים לעולם"
[כל רגע]
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
בצל ההכנות לפעולה ברפיח, ולפני תשובת חמאס להצעה המצרית שממשיכה להתעכב, גורם ישראלי אמר ל-ynet כי הצבא שחרר חלק מכוחות המילואים שיועדו למבצע ב"מעוז האחרון של חמאס" בדרום רצועת עזה.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
יוסי יהושוע ב'ידיעות': ברפיח יהיה ׳תמרון הומניטארי׳, לא כזה שראינו עד כה בעזה האמריקאים יושבים על התוכניות ומגבילים מאוד את הפעולה.
הבהירו שלא לא יסלחו להרג אזרחים ופגז טועה אחד עלול לעצור את המבצע ולכן הפעלת האש הישראלית תהיה מוגבלת מאוד.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין שוחח הלילה בטלפון עם שר הביטחון יואב גלנט.

הפנטגון מסר שאוסטין אמר לגלנט כי כל מבצע פוטנציאלי של ישראל ברפיח חייב לכלול תכנית אמינה לפינוי האוכלוסיה האזרחית מהעיר ולהמשך הכנסת סיוע הומניטארי לרצועה דרך מעבר רפיח.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
גורם אמריקני אמר לאתר "פוליטיקו" כי העבודות להקמת המזח ההומניטרי הימי במעבר עזה צפויות להסתיים כבר מחר - מה שיאפשר את הכנסת הסיוע כבר בשבת או בראשון. עם זאת, הגורם ציין כי המועד עלול להתעכב בשל גורמים סביבתיים כמו מזג אוויר או בעיות לוגיסטיות.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
גורם במשפחת המלוכה הסעודית אומר לכאן חדשות שבריאד העבירו מסר לישראל דרך ארצות הברית שפעולה צבאית ברפיח תהיה טעות ותרחיק את הנורמליזציה בין המדינות. לדברי אותו גורם סעודי, זה ישחק לידיה של איראן שלא מעוניינת לראות רגיעה בעזה לדבריו, במצב כזה בלתי אפשרי שתהיה נורמליזציה עם ישראל. סעודיה תצטייר כבוגדת. אותו גורם סעודי אף מוסיף ישראל צריכה להקריב למען השלום כדי לדחוק את איראן וחיזבאללה וכדי ליצור ברית אזורית עם מדינות ערב בהתבסס על שיתוף הפעולה שכבר קיים. חייבים לשים את הסוגיה הפלסטינית מאחורינו באותו עניין אומר הגורם הסעודי כי אם לא תהיה מדינה פלסטינית, סעודיה לא תוכל באמת לכונן שלום עם ישראל. סעודיה, לדבריו, לא יכולה לאבד את הקלף הזה מתוקף מעמדה המיוחד מבין המדינות המוסלמיות והערביות. סוף המשך יבוא
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
מקורות ישראליים מאשרים כי ישראל תהיה מוכנה לבחון בחיוב נסיגה מלאה ממסדרון נצרים, שאותו צה"ל החזיק ברציפות בחודשים האחרונים. כך דווח בגלי צה"ל. מדובר במחיר כבד שישראל עשויה להסכים לשלם במסגרת הוויתורים בעסקה.

במערכת הביטחון דנים גם על חלופות לפעולה רחבת היקף ברפיח, אם לא תצא כזו לפועל, ומבהירים כי פעולה ממוקדת על ציר פילדלפי תהיה חייבת להתבצע בכל מקרה. המטרה היא לחסום את נתיבי ההברחות לחמאס.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
משרד החוץ של איראן הודיע כי בכוונתו להטיל סנקציות נגד גורמים וחברות אמריקניות ש"מסייעים לאויב הציוני". לפי דיווח בסוכנות הידיעות האיראנית תסנים, בין החברות נמצאות חברת התעופה והנשק לוקהיד מרטין, תאגיד ג'נרל דיינמיקס, וחברת שברון. כמו כן, דווח כי בין הסנקציות צפויות לכלול גם בכירים אמריקנים, בהם מפקד הצי החמישי של ארה"ב בראד קופר, יועץ הפנטגון מייקל רובין, ויועצו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, ג'ייסון גרינבלט.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
ראש האופוזיציה יאיר לפיד נפגש באיחוד האמירויות עם שר החוץ עבדאללה בן זיאד, ודן איתו במאמצים הבינלאומיים להשבת החטופים ובסוגיית היום שאחרי המלחמה. לפיד אמר בפגישה כי "הדבר הדחוף ביותר הוא להחזיר את החטופים הביתה, וכל מדינה באזור יכולה להשפיע על העסקה".
 

דוד גרפיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום ראשון: היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה נותנת אור ירוק להעלות את סגירת ערוצי אלג׳זירה בישראל, ובעקבות כך הנושא יעלה להצבעה בישיבת הקבינט הערב

אבישי גרינצייג
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
חשש כי ישראל תיכנס לראשונה ל"רשימה השחורה" של האו"ם
בחודש הבא יתפרסם דו"ח מטעם האו"ם, שבו יוזכרו המדינות והארגונים שפוגעים בילדים באזורי סכסוך. בישראל חוששים שבצל המלחמה בעזה, היא תיכלל ברשימה לצד דאעש ואל-קאעידה, עקב ההתבטאויות הרבות של מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש והעוינות שלו נגד ישראל, במיוחד בצל המלחמה, מעלות את החשש שלראשונה היא תיכלל ב"רשימה השחורה" שמונה מדינות הפוגעות בילדים באזורי סכסוך, בישראל פועלים מאחורי הקלעים בניסיון לשכנע את האו"ם לתקן את העיוותים הרבים שכלולים בטיוטה. (איתמר אייכנר)
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עמית סגל: המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ חוזר בו מתמיכתו ברעיון שתי המדינות. בראיון לטיים מגזין הופך טראמפ למועמד הראשון במאה הנוכחית שמתנער מהתמיכה במדינה פלסטינית. ״בעבר חשבתי שזה יכול לעבוד והרבה אנשים תמכו בו אך פחות ופחות אנשים תומכים בו וזה הפך קשה יותר. כאשר שואלים אותם מה הם רוצים הם אומרים ׳שתי מדינות׳ אבל כשישראל מסכימה הם אומרים ׳אנחנו רוצים הכל׳״.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
פרסום ראשון: היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה נותנת אור ירוק להעלות את סגירת ערוצי אלג׳זירה בישראל, ובעקבות כך הנושא יעלה להצבעה בישיבת הקבינט הערב

אבישי גרינצייג
הקבינט למעשה יצביע הערב על הוצאת שלושה צווים נגד הרשת הקטרית אל ג'זירה: חסימת הערוץ דרך ספקי התכנים, חסימת אתרי האינטרנט וסגירת המשרדים בישראל.
העמדה של היועמ"שית מיארה שהועברה לייעוץ המשפטי של משרד התקשורת, היא שיש קושי משפטי משמעותי בכך שלא ניתנת לערוץ זכות שימוע לפני החתימה על הצו. עם זאת, היא לא תטען שיש מניעה משפטית לחתום על הצווים, ללא זכות שימוע.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה