הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עשרות פעילים ממתינים למשאיות הסיוע במעבר אלנבי, לפני שעה קלה הוטל צו שטח צבאי סגור על איזור המעבר בכביש 90

עשרות פעילי תנועת צו 9 הגיעו כעת למעבר אלנבי כדי לחסום את משאיות הסיוע שיוצאות מירדן. פעילים נוספים ערוכים לחסום את תנועת המשאיות בצמתים נוספים בהן הן צפויות לעבור במהלך הלילה.

כוחות הביטחון שעקבו בקבוצות הווצאפ של התנועה אחר ההיערכות לחסימה נערכו במקום למנוע את חסימת המשאיות, ומח"ט הבקעה אל"מ אביב אמיר הטיל צו שטח צבאי סגור על חלק מכביש 90 ובפרט מעבר אלנבי
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
שר החוץ הצרפתי סטפן סז'ורנה קיים היום בישראל פגישה עם שר החוץ ישראל כ"ץ - במהלכה דן עימו בהצעה הצרפתית להסדר בלבנון. ב"חדשות 12" הובאו דברים מהפגישה.

שר החוץ כ"ץ אמר: "לא נקבל שקט תמורת שקט, אנחנו לא חוזרים ל-6 באוקטובר. אם חיזבאללה לא ייסוג אנחנו מתקרבים למלחמה כוללת - במקרה כזה ישראל תפעל נגד חיזבאללה בכל לבנון ותכבוש שטח נרחב בדרום לבנון כדי לייצר אזור חיץ ביטחוני שיישלט על ידי צה"ל ויאפשר לתושבי הצפון לשוב לביתם בביטחון".

שר החוץ הצרפתי אמר בפגישה: "אם נצליח להגיע להפסקת אש בעזה ולעסקת חטופים, האם תהיה הפסקת אש גם בלבנון כדי לקדם את ההצעה?".

כ"ץ השיב: "תושבי הצפון לא יחזרו לבתיהם לפני נסיגת החיזבאללה. נדע בימים הקרובים אם תהיה עסקת חטופים. מה שמניע את סינוואר זה הרצון שלו שהמערכת הבינלאומית תעצור את ישראל - כולל בית המשפט הפלילי הבינלאומי בהאג".

שר החוץ הצרפתי: "אני מציע ועידה בפריז בהשתתפות ישראל, לבנון, צרפת ואולי האו"ם כדי להסיר את האיום בגבול הצפון. הצרפתים חזקים בדיפלומטיה".

שר החוץ כ"ץ: "כדי להסיר את האיום עליכם לפעול נגד איראן ולהפעיל לחץ מאסיבי, עוד סנקציות כואבות. כדי שהאירנים יורו לחיזבאללה לסגת . חמינאי למד להשתמש בטוויטר, כותב בעברית ובאנגלית ומתלונן על הסנקציות של המערב. זה מה שמפריע לו. דיקטטורים רואים את הדמוקרטיות כחלשות, אבל ברגע האמת, העולם החופשי חייב להתייצב ולבלום אותו".
 

אבי 15

משתמש פעיל
סיכום חדשות היום

בצוהריים - פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים: שוטר נפצע בינוני, המחבל - תייר בן 34 מטורקיה - חוסל.

זמן קצר לאחר מכן - פיגוע דריסה בברטעה שבשומרון: לוחמת מג"ב נפצעה קל, המחבל נמלט ומתנהל מצוד אחריו.

הלחימה בצפון: במהלך היום מספר שיגורים לשטח ישראל, נזק לבית במטולה. טיל נ"ט פגע במשאית בגליל העליון- שני פצועים קל מהדף. צה''ל תקף בדרום לבנון, חיזבאללה נטל אחריות לשמונה פעולות נגד ישראל.

תקרית הבוקר בגבול מצרים: כוח צה"ל זיהה שני מבריחים מסיני - וחיסל אותם.

תחקיר ראשוני של צה''ל: שני לוחמי המילואים שנהרגו שלשום נפגעו מפגז טנק שירה בשוגג על מבנה שבו שהו.

רה"מ נתניהו: "תהיה פעולה ברפיח, במקביל - יש מאמצים לעסקה". על החשש מצווי מעצר: "בית הדין בהאג בא להילחם בנו, יש פה מערך עולמי של אנטישמיות".

השר בן גביר נפגש עם נתניהו ומסר: "הזהרתי אותו מה יקרה אם לא ניכנס לרפיח, או אם תהיה עסקה מופקרת - הוא מבין היטב מה המשמעות אם הדברים שדיברנו עליהם לא יתקיימו".

גורמים בחמאס: "ההצעה המצרית לעסקה - הכי טובה שהוצגה לנו. בהצעה, ישראל מוותרת על הרעיון להישאר ברצועת עזה, ונכנעת לתנאי הנסיגה של ההתנגדות". השר סמוטריץ': "ההצעה פירושה - הרמת דגל לבן וניצחון לחמאס".

הנשיא ביידן הערב: "חמאס הוא המכשול היחיד להפסקת אש מיידית".

שר החוץ כ"ץ למקבילו הצרפתי המבקר בישראל: "אם חיזבאללה לא ייסוג, ישראל תכבוש שטח בדרום לבנון".

בית הדין בהאג דחה את תביעת ניקרגואה ופסק: גרמניה לא תחויב לעצור את ייצוא הנשק לישראל.

קבינט המלחמה שהיה אמור להתכנס היום בוטל, הקבינט המורחב יכונס בחמישי. בתוך כך, חבר קבינט המלחמה איזנקוט: "בן גביר וסמוטריץ' מפעילים סחיטה באיומים פוליטיים".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

מייק ג’ונסון, דובר ויו”ר בית הנבחרים האמריקאי (רפובליקני) קורא לנשיאת אוניברסיטת קולומביה, נעמת שפיק, להתפטר מתפקידה על רקע “הטרור”, כהגדרתו, בבניין המילטון בשטח האוניברסיטה היום בבוקר.​

בנוסף הודיע היום ג’ונסון כי יפעל יחד עם עמיתיו בקונגרס בכל הכלים העומדים לרשותם כדי לחסל את האנטישמיות בקמפוסים. הוא ציין כי האנטישמיות בקמפוסים היא וירוס אותו מאפשרים ממשל ביידן ונשיאי האוניברסיטאות.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
משלחת ישראלית הגיעה לקהיר לביקור בזק דחוף - וקיבלה מסמך עם הערות ותיקונים מחמאס


לעיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" מסרו מקורות מצריים כי המשלחת כוללת בכירים משב"כ, המוסד וצה"ל • על פי הפרסום, בביקור שנמשך שלוש שעות, חמאס מסרו את דרישותיהם לביצוע שינויים להצעה המצרית • הערכה היא כי תגובתו הסופית של ארגון הטרור תוצג בסוף השבוע
מקורות מצריים מוסרים הלילה (בין שלישי לרביעי) לעיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" כי משלחת ישראלית שכוללת בכירים משב"כ, המוסד וצה"ל הגיעה לקהיר לביקור דחוף, שנמשך שלוש שעות.

בעיתון דווח כי המשלחת נפגשה עם המצרים שהעבירו לה את תוצאות הפגישה עם המשלחת של ארגון הטרור חמאס בקהיר בשבוע, שאותה הוביל סגנו של סינוואר, ח'ליל אל-חיה.

על פי הפרסום, המשלחת קיבלה מסמך מתוקן ובו ההערות והתיקונים שדרש חמאס לבצע בהצעה החדשה, שעלתה במגעים בין ישראל למצרים. בעיתון הקטארי העריכו כי תגובתו הסופית של חמאס לתפיסה הישראלית תוצג בסוף השבוע.

רק אתמול בבוקר (שלישי) טען גורם מדיני שלא תצא משלחת ישראלית לקהיר, וכי ימתינו לתשובת חמאס. בדיווח בעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" נאמר כי בכירים מצרים בקהיר מרגישים כי הצדדים במשא ומתן לעסקת חטופים קרובים יותר מאי פעם להגעה להסכם.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

גורם ביטחוני: אם התשובה לא תגיע עד מחר בערב לא נמתין יותר​



ערוץ 14
במצרים מעריכים שסינוואר ישיב בשלילה למתווה החדש • התשובה הסופית צפויה להגיע מחר ולתת את האות לקבינט להטיל על הרמטכ"ל את המשימה לצאת לפעולה ברפיח.
איתותים ראשונים שמגיעים הערב (שלישי) מקהיר מצביעים על כך שמנהיג החמאס בעזה, יחיא סינוואר, ישיב ככל הנראה בשלילה למתווה החדש של העסקה שהניחו המצרים ובכך יסתום את הגולל על עוד סבב שיחות עקר של משא ומתן – כך מדווח פרשננו הצבאי נועם אמיר, שמעריך כי התשובה הסופית תגיע מחר ותיתן את האות לקבינט המדיני-ביטחוני להטיל על הרמטכ"ל את המשימה לצאת סוף סוף לפעולה ברפיח.
"סינוואר מתכוון להגיש מסמך עם עמדות מוקשחות יותר אחרי השיח עם המצרים", ציין אמיר, "ההבנה במצרים היא שסינוואר לא מעוניין בעסקה. הם מבינים הערב את מה שהאמריקאים הבינו בסבב הקודם – אין עם מי לדבר בצד השני". גורם ביטחוני הוסיף ואמר כי אם לא תגיע תשובה סופית מחמאס עד מחר בערב, בישראל לא ימתינו יותר. הדבר מתואם עם הדרג המדיני.
לכתבה המלאה:
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
קרן בצלאל: דיווח שמתבסס על מסמך פנימי בין סוכנויות ממשל שונות, ממשל ביידן שוקל להעביר לארה"ב קבוצה של פלסטינים מהרצועה שיקלטו במעמד פליטים כולל אופציה למעמד קבע, לא ברור בכמה פלסטינים מדובר, אך נכתב כי עליהם להיות בעלי משפחה בארה"ב, ולעבור תשאול ובידוק טרם ההחלטה, עוד דווח שאם התוכנית תצא לפועל יהיה צורך בתאום עם גורמים מצריים שיצטרכו לארח את תושבי הרצועה המיועדים למעבר לארה"ה עד לסיום התשאול והבידוק ולשם קבלת מעמד פליט.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען

עיתון אלאח’באר הלבנוני (מזוהה חזבאללה) מפי מקורותיו:​


ארה”ב דורשת מישראל פינוי של לפחות 800 אלף עקורים מרפיח לפני המתקפה באזור. הגיעו לישראל 40 אלף אוהלים מסין, עליהם שילמה איחוד האמירויות. כל אוהל יכול להכיל 20 איש (סה”כ 800 אלף איש-א”ע).

ישנו ריכוז של כאלף כלים צה”ליים, בהם טנקים ונגמ”שים באזור דרום הרצועה (בצד הישראלי).
ישראל מתכננת לפרוץ לרפיח מאזור מעבר סופה ומעבר כרם שלום.

המצרים ביקוש לבדוק עם הנהגת חמאס, האם הזרוע הצבאית שלה מתכננת לפוצץ את הגדרות באזור הגבול עם מצרים כדי לגרום להמונים לברוח לשטח מצרים.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
פרסום ראשון: המערכות האמריקניות שפעלו נגד הטילים הבליסטיים האיראנים במהלך המתקפה על ישראל נכשלו ברובן. מתוך 8 טילים שנורו מהים - רק 2 פגעו. אחוזי היירוט הישראלים עומדים מנגד על יותר מ-90%

אמיר בר שלום
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
מפקד פיקוד צפון שוחח בימים האחרונים עם מספר בכירים במגזר החרדי והעביר את המסר שלא תהיה הילולה במירון.
הכוונה להכריז על מירון כשטח צבאי סגור כבר שבוע לפני ההילולה ובכך למנוע מאלפים להגיע להר ימים לפני ההילולה.
המשטרה והמשטרה הצבאית ייאכפו את הצו.

ישי כהן
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
השרה סטרוק בגלצ: ממשלה שמוציאה מאות אלפי אנשים לקרב למען המטרות שהממשלה הגדירה ובעצם זורקת את מטרות המלחמה לפח בכדי לשחרר 22 או 33 בעוד רוב החטופים נשארים בעזה ללא סיכוי לשחרור מלבד בעצירת המלחמה - אין לה זכות קיום.
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
המשטרה מפרסמת נתונים מהמלחמה נגד ההסתה לטרור ברשת מאז תחילת מלחמת ׳חרבות ברזל׳: נבדקו 1010 פרסומים, על 524 נפתחה חקירה פלילית, 140 נעצרו ונגד 162 הוגשו כתבי אישום. ביו"ש נפתחו 503 תיקים והוגשו כבר 236 כתבי אישום
 

רבות מחשבות

משתמש פעיל
צילום מקצועי
השר יואב קיש ב׳גל״צ׳: ״לא זזנו ממטרות המלחמה. אף אחד מהשרים שמקשקשים עכשיו לא רלוונטים לכל החלטה שהתקבלה ועוד תתקבל - אנחנו לא צריכים לא את בן גביר ולא את גנץ שיזכירו לנו דברים״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
השרה סטרוק בגלצ: ממשלה שמוציאה מאות אלפי אנשים לקרב למען המטרות שהממשלה הגדירה ובעצם זורקת את מטרות המלחמה לפח בכדי לשחרר 22 או 33 בעוד רוב החטופים נשארים בעזה ללא סיכוי לשחרור מלבד בעצירת המלחמה - אין לה זכות קיום.
ישי כהן: אחרי האזנה לראיון המלא של אורית סטרוק. נראה שדי מסלפים את דבריה. היא בעיקר נזעקת על העובדה שברגע שישחררו רק 33 חטופים, בפועל הפקרנו את כל אלו שנותרו בעזה. היא מדברת גם על המחיר הכבד של עסקה כזו או אחרת
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה