הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה...

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
מוטי קסטל: רה"מ נתניהו לחברי פורום הגבורה של המשפחות השכולות: "בניגוד למתפרסם בתקשורת - אני הודף את לחציו הכבדים של הנשיא ביידן".
 

אדם חכם

משתמש מקצוען
מבזקי בטחון 24/7
נתניהו למשפחות השכולות של פורום הגבורה על עסקה: יש מאמצים לעסקה. עד היום פעלנו לשחרר מחצית מהחטופים - זה לא שלא טיפלנו. אבל ברור שאנחנו בבעיה גדולה מאוד. אמרו לנו שלא נחזור למלחמה אם נעשה הפסקה - וחזרנו. הרעיון שנפסיק את המלחמה לא בא בחשבון, בלי שנפרק את הארבעה גדודים האלה. האם יכול להיות שחרור חלקי? החמאס מתעקש על דבר אחד - סיום המלחמה ואת זה הוא לעולם לא יקבל. אני לא מוכן לתת להם את זה. לכן, אם זה המצב, וכרגע זה המצב, זה גם לא יהיה. יכול להיות שיש אנשים שאומרים שהם מוכנים לסיים את המלחמה ולתת לחמאס לחזור. אני לא מוכן לקבל את זה. יש תנאים הכרחיים לניצחון. השאלה האם יהיה שחרור או לא יהיה שחרור חלקי זה תלוי אם חמאס מתנער מהדרישה שלו לסיום המלחמה. ירון אברהם |
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
חדשות לפני כולם
כוחותינו פתח באש לעבר רכב חשוד בברטעה סמוך לג׳נין
ניסיון פיגוע דריסה בברטעה בשומרון: רכב פלסטיני ניסה לדרוס לוחמי מג״ב. לא היו נפגעים, הלוחמים הגיבו בירי לעבר הרכב. המחבל נמלט רגלית, נפתח מצוד אחריו.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
מוטי קסטל - Moti Kastel:
רה"מ נתניהו לחברי פורום הגבורה של המשפחות השכולות: "לא נתפשר על מטרות המלחמה - לא נוותר על רפיח".
רה"מ נתניהו לחברי פורום הגבורה של המשפחות השכולות: "הסיכוי לעסקה נראה כרגע נמוך ביותר. חמאס ממשיך להתבצר בעמדותיו לנסיגה מוחלטת של צה"ל מהרצועה. לא יקרה".

רה"מ נתניהו לחברי פורום הגבורה של המשפחות השכולות: "לא נסכים לדרישת חמאס לשחרור מחבלים כבדים מנהיגי רצח עם דם על הידיים".

רה"מ נתניהו לחברי פורום הגבורה של המשפחות השכולות: "בניגוד למתפרסם בתקשורת - אני הודף את לחציו הכבדים של הנשיא ביידן".

רה"מ נתניהו לחברי פורום הגבורה של המשפחות השכולות: "חוזר על התחייבותי, המלחמה תסתיים רק לאחר מיטוט מוחלט של חמאס והחזרת החטופים בכל דרך אפשרית. סיום בלי השמדת ארבעת הגדודים הנותרים של חמאס - לא בא בחשבון".
 

ספיר וקסת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
תימן

צילומי לווין חשפו,

החות'ים בונים מנהרות עצומות בהרי תימן לאחסון טילי קרקע קרקע בליסטיים לטווחים ארוכים.

ידוע כבר מזמן שהחות'ים באמצעות האיראנים בנו מחסני ענק תת קרקעיים, חפירת המנהרות החלה לפני שנה, ונראה שמנהרה אחת לפחות כבר הושלמה. *(אבו צאלח)*
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
ענבר טויזר: הפיגוע בירושלים: המחבל מטורקיה נכנס אתמול לישראל דרך מעבר אלנבי ושהה במלון קפיטול ברחוב סאלח א-דין בירושלים. המשטרה בדקה את חדרו במלון כדי לבדוק אם היו ראיות מוקדמות לכוונותיו לבצע פיגוע.
 

מנדל מנחם

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
חזקי ברוך: נתניהו בפגישתו עם פורום הגבורה התייחס לחשש כי בית הדין בהאג יוציא צווי מעצר כנגד ראשי המדינה, "אין לי בעיה עם הצווים, אני מוכן להקריב את עצמי למען עם ומדינת ישראל"
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
שני טילי נ"ט נורו למרחב מטולה. אין נפגעים
מועצה אזורית גליל עליון: יום שלישי, 30.4, 14:17 עקב ירי נ"ט למרחב מטולה נסגר הכביש מצומת תל חי לכיוון מטולה מועצה אזורית הגליל העליון
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אתר החדשות בשפה הערבית של העיתון הכווייתי "אל-ג'רידה" טוען בכותרתו הראשית כי לישראל תוכנית ענק לתקוף את חיזבאללה ואת המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק .

ישראל עלולה לתקוף את חיזבאללה ואת המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק לאחר תום המלחמה בעזה ואולי זה עוד יתרחש במהלכה לפני סיומה .

לפי האתר , עוד לפני פתיחת המתקפה הצפויה ,כצעד מקדים, עשויה ישראל לתקוף מטרות צבאיות וביטחוניות של הצבא הסורי ומוסדות ממשלתיים של אסד .

מקור רשמי חושף לעיתון הכוויתי "אל-ג'רידה" כי ארה"ב החלה בבניית בסיס צבאי ענק בדרום לישראל , כצעד טקטי במסגרת העברת חלק מנוכחותה הצבאית של וושינגטון מבסיסיה במדינות המפרץ.

הגורם ציין כי הבסיס האמריקני החדש ממוקם בסמוך לבסיס חצרים הישראלי בנגב , שם יורחב שדה התעופה הצבאי של אותו בסיס כדי להכיל מטוסים אמריקאים שיוכלו לבצע משימות לוגיסטיות בהמשך לקליטת אלפי לוחמים אמריקאים .

הוא ציין כי הבסיס החדש יאכלס כ-23,000 חיילים ואנשי צוות בכל רמות הלחימה, המנהלה, הגיוס , לוגיסטיקה ועוד
לפי המידע שנמסר , בימים אלה מועברים לבסיס זה אמצעי לחימה ותחמושת אמריקאיים, שיסופקו למטוסי הקרב הישראלים , תחמושת שונות שלא שימשו בעבר במלחמות שבהן לחמה ישראל . בחודשים הקרובים יתקיים תרגיל משותף גדול המדמה תקיפות משותפות באיראן , עיראק וסוריה כחלק מההכנות האמריקאיות-ישראליות להתמודדות עם איראן במקרה שהמאמצים לעצור את מלחמת עזה לא יצלחו וחיזבאללה ייכנס לעימות המקיף .

מלחמה גדולה עלולה להיפתח בשבועות הקרובים , לאור חוסר היכולת לשכנע את חיזבאללה להפסיק את העימות עם ישראל בדרום לבנון, והתעקשות הארגון בתמיכת איראן על העיקרון של תמיכה בעזה ואי חזרת כל המפונים ליישוביהם בצפון לפני סיומה של המלחמה בעזה .

אותו גורם חשף בפני האתר כי ישראל מכינה תוכנית רחבת היקף לתקוף את חיזבאללה ואת המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק לאחר תום המלחמה בעזה ואולי זה יתרחש עוד במהלכה . גל התקיפות הראשון עשוי להיות תקיפות צבאיות נגד הצבא הסורי מאחר ונשיא סוריה בשאר אל-אסד קיבל תאריך יעד של שלושה חודשים לרסן את המיליציות האיראניות בשטחו , שבהם עליו היה ליזום הסכמים פנימיים שיובילו להרחקה הדרגתית של טהראן והמיליציות שלה מסוריה , כדי שלא יהוו עוד כל איום על ישראל, בנוסף לעצירת אספקת נשק ותחמושת לחיזבאללה דרך שטח סוריה.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
שר החוץ הצרפתי סטפן סיגורני הודיע ביום ראשון כי חלה התקדמות בדיונים עם בכירים בלבנון במטרה להפחית את המתיחות בין חיזבאללה לישראל ולמנוע פריצת מלחמה כוללת.

לצרפת יחסים היסטוריים עם לבנון, ומוקדם יותר השנה סיגורני הציג יוזמה המציעה נסיגת יחידת העילית של חיזבאללה עשרה קילומטרים מגבול ישראל וישראל במקביל תפסיק את התקיפות שלה בדרום לבנון.

שני הצדדים תקפו אחד את השני בחודשים האחרונים, אך העימותים גברו מאז שיגרה איראן מטח טילים לעבר ישראל בתגובה לתקיפה ישראלית על הקונסוליה של איראן בבירת סוריה, דמשק, והובילה להרג של חברי המיליציה של כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים.

גורמים צבאיים אמרו כי ישראל פתחה בתקיפות נוספות על דרום לבנון במהלך הלילה ליד כוח שמירת השלום של האו"ם (UNIFIL), שעות ספורות לפני ביקורו של סיגורני במטה כח המשימה הבינלאומית בנקורה שבדרום לבנון.

סיגורני הוסיף לאחר שדיבר עם מפקדי יוניפי"ל, "אם תסתכלו על המצב היום, אלמלא המלחמה בעזה, היינו מדברים על מלחמה בדרום לבנון, בהתחשב במספר התקיפות והשפעתן על האזור" , כך דיווח רויטרס.
לאחר פגישתו עם יושב ראש הפרלמנט נביה ברי ועם מפקד צבא לבנון ג'וזף עאון, אמר סיגורני כי "התקדמות רבה" הושגה בהצעות הצרפתיות אך הוא לא חשף שום פרט.

כח יוניפי"ל הכולל משקיפים טכניים לא חמושים ,הידועים כארגון הפיקוח על שביתת הנשק של האו"ם, מוצבים בדרום לבנון כדי לפקח על פעולות האיבה לאורך קו התיחום בין לבנון לישראל, המכונה הקו הכחול. לצרפת יש 700 חיילים המוצבים בדרום לבנון כחלק מכוח שמירת השלום של האו"ם בן 10,000 איש.

חיזבאללה הדגיש כי הוא לא ייכנס לשום דיון קונקרטי עד שתושג הפסקת אש בעזה, שכן המלחמה בין ישראל לחמאס נכנסת לחודש השביעי שלה.

ישראל הצהירה כי אפשר והיא תפתח במבצע צבאי לאורך גבול הצפון כדי להבטיח את השבת השקט לגבול וכדי שאלפי עקורים ישראלים יוכלו לחזור לאזור ללא חשש מתקיפות טילים".
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בכיר חיזבאללה וראש המועצה המבצעת, האשם סאפי א-דין, אמר היום לתקשורת הלבנונית כי "כל נשק שברשותנו זה לא להצגה, אלא מיועד לחזית וללחימה , להגן על ארצנו ועל עמנו ועל המדוכאים בפלסטין".

"עזה, וההתנגדות בעזה הוכיחו משהו חשוב וגדול לעתיד, המלחמה הגדולה שלנו עם הישות הזו זה רק עניין של זמן ".

"ההתנגדות לא תיסוג , לא בפלסטין, לא בלבנון ולא באזור, והיא תישאר ותמשיך להיות כואבת והרסנית עד שהישות הציונית הזו תיעלם, אינשאללה . ומי שמאמין בכך שהוא מסוגל ויכול להביס את ההתנגדות בלבנון הוא הוזה וטעות מרה בידו . עדיין לא השתמשנו בכל הנשק שלנו ואנחנו נערכים ומוכנים להדוף כל איום ותוקפנות שתגיע .

אחת הדוגמאות החשובות ביותר של המדכאים בעולם כיום היא האויב הציוני הזה שורש קיומו הוא חוסר צדק ותוקפנות על כך הוא ישלם על כל העשורים האחרונים, ואלוהים הכל יכול קבע לנו את הדרך כיצד להתמודד עם המדכאים , אנו מכירים את הצורר, את העוול שלו ואת היוהרה שלו שתגיע לסיומה בעתיד הקרוב" .

חיזבאללה בתגובה להכנות צה"ל לקראת הכניסה הצפויה לרפיח הצהיר כי " הרחבת התוקפנות בעזה תוביל את ההתנגדות לתקיפות נרחבות יותר בעומק פלסטין."

מילים כמו חול…….
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה