הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

אבי 15

משתמש פעיל
דיווח: חברי הקונגרס האמריקני הזהירו כי הוצאת צווי מעצר נגד פקידים ישראלים תיענה בתגמול אמריקאי‌‌.

הקונגרס מאיים על בית הדין בהאג

חברי קונגרס בשתי המפלגות הזהירו את בית הדין הפלילי הבינלאומי כי צווי מעצר לבכירים ישראלים ייענו בתגמול של ארה"ב, וחקיקה בעניין הזה כבר בתהליך, לפי דיווח של אקסיוס.

רה"מ נתניהו דחק בביידן לסייע במניעת הצווים, הבית הלבן אמר כי "לבית הדין אין סמכות שיפוט במצב זה ואיננו תומכים בחקירתם".

יו"ר בית הנבחרים, מייק ג'ונסון, פרסם אמש הצהרה שבה כינה את צווי המעצר מבישים וחסרי חוק. "אם ממשל ביידן לא יעצור אותם, בית הדין יכול ליצור ולקבל כוח חסר תקדים להוציא צווי מעצר נגד בכירים אמריקאים," אמר ג'ונסון.

ג'ונסון קרא לממשל ביידן "לדרוש באופן מיידי מבית הדין לחדול, ולהשתמש בכל כלי כדי למנוע תועבה כזו". נציג רפובליקני הודיע שכבר מנוסחת חקיקה כדי להגיב לכל צו.

הנציג הדמוקרטי ריצ'י טורס, והסנאטור ג'ון פטרמן מתחו שניהם ביקורת על הצווים, כאשר טורס קרא ל"השלכות חזקות מהקונגרס ומהנשיא".

"בית הדין שוקל להוציא צווים נגד מנהיגים ישראלים באשמת הגנה עצמית מוצדקת. החלטה כזו תהיה מקוממת ואני מגנה אותה", אמר הנציג הדמוקרטי בראד שרמן. "אני יודע שהקונגרס יבטיח השלכות להחלטה מגוחכת שכזו", הזהיר שרמן.
 

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
יניר קוזין: גורמים המעורים בפרטים אומרים לנו כי לאחר הדיון הלילי אצל רה"מ בנושא הוחלט כי במהלך היום תתקבל ההחלטה האם לשלוח משלחת מטעם ישראל לשיחות בקהיר. דהיינו, להבנתי, במהלך הלילה לא התקבל מידע משמעותי המורה כי חמאס החזיר תשובה חיובית, זה יכול לקרות במהלך היום.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

צוות ניהול המשברים של ממשלת לבנון מפרסם נתונים על המלחמה עם ישראל.

מאז ה 7.10 בוצעו 4010 תקיפות מהאוויר ומהקרקע על יעדים בלבנון.
5 הכפרים שהותקפו הכי הרבה הם:
עיתא א-שעב – 339 פעמים
חולא -311 פעמים
נאקורה – 256 פעמים
עלמא א-שעב – 241 פעמים
טירחרפא – 215 פעמים.

עוד דיווח הצוות כי מאז ה 7.10 נהרגו בשטח לבנון 438 איש, מתוכם 337 פעילים צבאיים (חזבאללה וארגונים נוספים), 100 אזרחים וחייל לבנוני אחד.
[אבו עלי]
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת שבויים ונעדרים במוסד, על עסקת חטופים אפשרית ב103: "את מחיר העסקה רואים שנים קדימה, אם המחיר של עסקת שליט היה ב-7 באוקטובר. עסקה מהסוג שעכשיו מדברים עליה, אני לא יודע אם מדינת ישראל יכולה לעמוד בה".
 

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
עמית סגל: הרמטכ״ל לא מתכוון להתפטר וכן רוצה לעצב את המטכ״ל הבא בדמותו. לפי מקורות צבאיים, בכוונתו למנות את שלומי בינדר לראש אמ״ן ואת רפי מילוא למפקד פיקוד מרכז.

עוד מעמית סגל: שלומי בינדר, ראש חטיבת המבצעים הוא אחד מהאחראים למחדל ההתעשתות המאוחרת של הצבא ב-7.10. בנוסף, בדיון שנערך אמר שהבעיה מספר 1 ביו״ש היא הפשיעה הלאומנית.
 

האופקימי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
השר עמיחי שיקלי לגלי ישראל: "העסקה מהסוג שאנחנו שומעים עליה - לא תעבור בממשלה. שמענו על דרישה לפינוי מסדרון נצרים, ויתור על רפיח וסיום המלחמה - במידה והפרטים האלה נכונים זה לא יעבור בממשלה. המשימה העומדת מולנו זו הכרעה של חמאס בכל מחיר, ויהי מה"
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

גורמים בחמאס: ''ההצעה המצרית לעסקה - הכי טובה שהוצגה לנו''​



התקשורת הפלסטינית "קודס", המזוהה עם הנהגת חמאס ברצועת עזה, דיווחה מפי גורמים בארגון הטרור כי "ההצעה המצרית נחשבת להצעה הטובה ביותר שהוצעה להתנגדות בחודשים האחרונים, שכן היא כוללת נסיגה בכמה נקודות שהאויב התעקש כל כך להיאחז בהן".
לפי הגורמים, "בהצעה, ישראל מוותרת על הרעיון להישאר ברצועת עזה, ונכנעת לתנאי הנסיגה של ההתנגדות. זה כמובן נבע רק מהלחץ העצום של ההתנגדות על כל הגורמים". עוד צוין כי ישראל מוותרת גם על הרעיון שהעקורים לא ישובו לבתיהם, ומקבלת את חזרתם ללא תנאי, ללא מחסומים או כל דבר אחר. כך, לפי הדיווח, נשמט הרעיון בדבר נוכחות של כוח ערבי או זר ברצועת עזה.
בינתיים, העיתון "אל-קודס אל-ערבי, היוצא לאור בלונדון, דיווח אף הוא מפי גורמים בחמאס כי נקודות ההסכמה והמחלוקת במשא ומתן הם: היקף הנסיגה במעבר נצרים, בין אם 500 מטרים או 1,500 מטרים (הפשרה המצרית נמצאת באמצע); ישראל הסכימה להחזרת העקורים צפונה בלי ההגבלות שדרשה בעבר, והגבילה זאת לנשים, ילדים וזקנים; מספר האסירים והעצירים שמתנהל משא ומתן על שחרורם (זהויות וכמויות); הערבויות שדרש חמאס לגבי הפסקת אש קבועה. מכיוון שלישראל יש וטו על חלק מהמדינות שארגון הטרור הציע להיות ערבות - בנוסף לקטאר, מצרים וארה"ב - שכן בירושלים מסרבים שלטורקיה יהיה תפקיד במשא ומתן, כפי שרוצים בחמאס.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
רועי קייס: ‏מקור ירדני יודע דבר דוחה בתוקף את הצהרתו של בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק, כי אם הנהגת הארגון תיאלץ לצאת מקטר, אז היא תעבור לירדן. לדבריו, ירדן לא תסכים בשום מצב שבכירי חמאס ישתקעו באדמתה והוסיף שהצהרותיו של אבו מרזוק פרובוקטיביות כלפי השלטון ברבת עמון ונועדו לצבור אהדה ברחוב הירדני.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
דיווח ראשוני על פיגוע בשער הפרחים בירושלים
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
אבו צאלח

"העסקה''
הצעה לכם העוקבים ... ב 24 שעות הקרובות אתם תופצצו בכל מיני דיווחים הנוגעים לעסקה הנרקמת במחשכים. קחו הצעה בחינם כמו שקיבלתם אותה כבר מזמן. אל תתייחסו לשום חרטוט לא של פרשן או ערוץ כזה או אחר, כשיגיעו להחלטה אתם תדעו תאמינו לי. כל השאר יוציא אתכם מאיזון, תעשו מה שאני עושה כבר חודשים רבים . לא להתייחס לשום פרשנות, הערכה, דיווח שהוא לא רשמי נקודה סוף פסוק.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
סקר אבו עלי אקספרס:

תוצאות סקר רפיח:

120 דקות!
יותר מ 31 אלף מצביעים!

חרף ההתנגדות האמריקאית וחרף המו”מ לעסקה המתנהל כעת, 86% מהמצביעים ויותר מ 93% מבעלי הדעה בסקר רוצים:

פעולה צבאית מיידית ברפיח!

התוצאות מובהקות מאוד וחוצות מגזרים ועמדות פוליטיות.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה