הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת...

שמשון צבי

משתמש חדש
מנוי פרימיום
סיכום חדשות השבת:

ע"פ דיווחים: ישראל השמידה בתקיפה באירן את סוללת הנ״מ שהגנה על המתקן הגרעיני באיספהאן.



בפעם השלישית במהלך השבת כוחות צה"ל זיהו ותקפו מחבלים ששהו בתשתית צבאית של חיזבאללה בדרום לבנון.

במהלך היום בוצעו תקיפות אוויריות בעזה במרכז הרצועה, ברפיח ובחאן יונס.
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
פרטים חדשים על התקיפה באיראן:
1. בתקיפה נטלו חלק מטוסי F35 שירו טילים מתוצרת ישראלית.
2. המכמי"ם האיראניים לא זיהו את הכלים התוקפים.
3. סוללת S300 שהגנה על המתקן הגרעיני באיספהאן הותקפה. המסר לאיראניים: ניתן לפגוע במתקן ללא יכולת הגנה וללא גילוי על ידי המכ"ם.
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
בית החולים סורוקה: חל שיפור קל במצבה של הילדה בת ה-7 מהפזורה שנפצעה בראשה מרסיסי יירוט במהלך מתקפת הטילים מאיראן. מצבה מוסיף להיות קשה אך היא נושמת כעת בכוחות עצמה.
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
מחריד: המשטרה מעדכנת כי ג'יפ פרטי שנסע הערב על כביש 1 למזרח נהוג ע"י תושב כפר יונה, סטה מנתיב נסיעתו ודרס למוות מתנדב משטרה ועובד קבלן, בעת שהיו בתפקיד והמתינו להגעת משאית לפינוי מפגעי דרך מהשול - מפגעים שהוצבו על ידי אנרכיסטים שביצעו הפגנה בלתי חוקית. המשטרה החלה בחקירה.

דוברות המשטרה: מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון יחד עם ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן-עטר סיימו כעת הערכת מצב מיוחדת בזירת התאונה הקטלנית בכביש 1, בה נדרסו למוות מתנדב משטרת התנועה הארצית ועובד קבלן של נתיבי היובל, בעת שפינו מהכביש מפגעי דרך שהוצבו קודם לכן במחאה לא חוקית במקום במהלך הערכת המצב עלה מפרטים ראשונים, כי גיפ פרטי שנסע על כביש 1 למזרח נהוג ע"י תושב כפר יונה, סטה מנתיב נסיעתו ופגע בשניים, בעת שהיו בתפקיד והמתינו להגעת משאית לפינוי מפגעי הדרך מהשול. מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הדגיש כי מדובר במחאה לא מתואמת, שסיכנה את כלל משתמשי הדרך, את המוחים עצמם והסתיימה באופן טראגי כאשר שוטר-מתנדב ועובד קבלן של חברת נתיבי היובל נדרסו למוות, עת נדרשו לפנות את החביות שהציבו המוחים במרכז הכביש, כשהשניים עמדו בשול וכאמור נפגעו מרכב שסטה לכיוונם. בנוסף ציין הממ"ז: ציר ראשי נועד לתנועת כלי רכב באופן בטוח ואסור להופכו למגרש ומוקד מחאות המסכן את המוחים, השוטרים ושאר הציבור בתום הערכת מצב שקיים מפקד מחוז מרכז בזירת תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1 סמוך למחלף ענבה, הטיל את החקירה על בוחני מרחב שפלה.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
בפעם הראשונה בהיסטוריה: ארה''ב צפויה להודיע על סנקציות נגד יחידה בצה''ל


פרסום ראשון: שר החוץ של ארצות הברית טוני בלינקן צפוי להודיע בימים הקרובים על סנקציות נגד גדוד "נצח יהודה" של צה"ל - כך מסרו היום (שבת) שלושה מקורות אמריקנים. הסנקציות מגיעות על רקע הפרת זכויות אדם של פלסטינים בגדה המערבית.
זו תהיה הפעם הראשונה אי פעם שממשלת ארצות הברית מטילה סנקציות על יחידה צבאית ישראלית בשלך פעילותה בגדה המערבית.

המקורות ציינו כי הסנקציות האמריקניות יאסרו להעביר סיוע צבאי אמריקני לגדוד "נצח יהודה", ימנעו מחייליו וקציניו לקחת חלק באימונים עם צבא ארצות הברית, או להשתתף בפעילויות שזוכות למימון אמריקני.

הסנקציות מבוססות על חוק משנת 1997 של הסנאטור הדמוקרטי לשעבר פטריק לייהי שאוסר על מתן סיוע צבאי אמריקני או אימונים של צבא ארצות הבריתלכוחות ביטחון, צבא או משטרה שיש לגביהן מידע מהימן על הפרת זכויות אדם.
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
שר החוץ האיראני עבדאללהיאן בריאיון בארה"ב: "הגופים האלה שיורטו הם יותר כמו צעצועים שהילדים שלנו משחקים בהם, לא כטב"מים. לא היה צריך אפילו שמדינות יעדכנו אותנו לפני שזה קרה"
(רועי קייס)
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
"מרמרה 2": בישראל נערכים לקראת ההפלגה המתוכננת של "משט החירות" מטורקיה לעבר רצועת עזה, שמתוכנן לתחילת השבוע הבא. בימים האחרונים מקיימים היערכות ביטחונית ושורה של פעולות מדיניות מול מדינות שונות, לקראת אפשרות להשתלטות על המשט שמטרתו שבירת המצור על עזה (חדשות 12)
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
הודעה מטעם מטה המשפחות להחזרת החטופים משפחות החטופים לחברי קבינט המלחמה: ״אנו דורשים לשמוע מכם באופן ישיר וללא מתווכים מהו סדר העדיפויות של ממשלת ישראל-חצי שנה לאחר תחילת המלחמה.* את חוסר ההתקדמות הצבאית ברצועת עזה - אנו רואים חדשות לבקרים בדיווחים שיוצאים מהרצועה, את מנופי הלחץ הצבאיים הפסקנו להרגיש - מה אתם עושים כדי להחזיר אותם?״
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
אבו עלי אקספרס
ערוצים לבנוניים מדווחים על נוכחות משמעותית של כטב"מים היום בשמי דרום לבנון (בעיקר בחלק המערבי). ע"פ אחד הדיווחים ישנו כטב"מ בלתי מזוהה שקט במיוחד ש"משייט" בשמים כבר זמן מה וכן צמד מטוסי F16. מוקדם יותר היום היו דיווחים על כטב"מים ישראלים בשמי נבטיה במשך שעות ארוכות. הלבנונים ערים ורגישים למאמץ האיסופי בשמי דרום לבנון.
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
פרסום ראשון: הדיין הבכיר הגר"מ עמוס חשף בפני הראב"ד הגר"מ שטרנבוך כי מונחים על שולחן בית הדין הרבני הגדול - 14 מקרי עגינות של נשים שבעליהן נהרגו מאז פרוץ המלחמה (מנחם קולדצקי)
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה