הרבה אנשים כאן מתלוננים על משנת יוסף.
האמת? גם אני לא 'אוהבת' אותם והחסרונות ידועים.
מה שכן, לאחר כשנה שאנחנו קונים שם מטעמי חיסכון ואכן ראינו הבדל משמעותי
מרכזת כאן כמה נקודות שאולי לא שמתם לב אליהן, ואשמח שאנשים ישתפו כאן שגם אנחנו נשתפר.
קניה במכירה שכונתית שונה מקניה במכולת ולכן כדאי לשים לב לאופן שבו אנחנו צורכים שם.
החזרות: בשנת יוסף ניתן להזדכות על כל מוצר שלא הגיע באופן ראוי. מה זה אומר? כל מה שלא הייתי קונה אם הייתי יודעת שככה זה ייראה. פירות, ירקות, ממוצרים יבשים- על הכל הם מזכים (אני גם הוגנת ומבקשת להזדכות על חצי סלסלה וכו'). אם תתעקשו הם גם יחזירו לכם באשראי. אם לא- ירשם לזכותכם למכירה הבאה.
שיכחות: זה קצת שונה מתחנה לתחנה. בכל מקרה תמיד שווה לבדוק עם מנהל התחנה (יש שמוכרים את היתרה ואז תוכלו לקבל מהם את ההחזר) ואם לא משנת יוסף אוספים ככל הנראה, כי הם מזכים אתכם- לא 100% אבל 80% או 50% תלוי במוצר שזה וודאי טוב יותר מכלום.
חרטות: מותר להתחרט על כל מוצר ששוויו מעל 50 שח ולהחזירו במכירה הבאה. אם הוא מקולקל/לא תקין/תלונה איתית ולא סתם 'חרטות' דברו עם שירות לקוחות ותזוכו ב100% ואם לא לפי חוק בניכוי 5%. כן, מעצבן. נכון.
פערי מחיר: משנת יוסף זולים יותר מהחנויות. נקודה. בדקתי מול כל רשת אחרת. (זה גם לא מפתיע בהתחשב בתנאי הקניה) אבל- הם לא יותר זולים ממבצעים. אם יש סופר באזור שלכם שעושה יום שוק בירקות לדוגמא כנראה ששם תשלמו פחות. מצד שני אם אתם מעדיפים לרכז את כל הקניה במקום אחד- שנת יוסף זה המקום (חוץ ממה שהם עוד לא מוכרים..)
מוצרים עונתיים- בדר"כ זה ממש במחירי בדיחה, אבל אם לא תכננתם לקנות- זה שהמוצר מופיע במשנת יוסף לא אומר שהוא בחינם. ממש כו בחנות תקנו אם אתם צריכים, לא כי זה במדפים ליד הקופאית.
גלגל המוצרים- כיום באתר אפשר לראות על כל מוצר מתי נמכר פעם קודמת. למה זה חשוב? כדי לדעת באמת כמה לקנות, כי לא כל המוצרים קיימים כל שבוע (למעט פירות וירקות ומוצרי חלב) אם יש לכם רשימת מוצרים קבועה בשימוש מאד מהר תדעו כמה שמן לקנות כל פעם, שמרים, קמח וכו'.
שירות לקוחות- יש להם שירות לקוחות אדיב (אך לא מהיר) וכדאי להתלונן לבקש וכו'. אפשר בשפה יפה. כי בסופו של דבר הם רוצים להשתפר כדי שנצרוך מהם יותר ומה שאתם אורים לנהל התחנה כנראה לא מגיע אליהם כלל.
תזכרו שמשנת יוסף כמו נתיב החסד ויש חסד ושערי רווחה וחסד לאלפים וחסדי יהודה הם שמות של חנויות. שמות מוזרים לטעמי אבל ן הסתם זה עובד... החסד היחיד שהם עושים זה עם עצמם. ולכן- מותר וראוי לבקש שירות, לא כדאי לצפות מהם להיות צדיקים ולהתחסד כי זה בכלל לא המטרה שלהם. תהיו צרכנים נבונים כמו בסופר, זה מקטין את האכזבות והתסכולים ב90% מנסיוני.
האמת? גם אני לא 'אוהבת' אותם והחסרונות ידועים.
מה שכן, לאחר כשנה שאנחנו קונים שם מטעמי חיסכון ואכן ראינו הבדל משמעותי
מרכזת כאן כמה נקודות שאולי לא שמתם לב אליהן, ואשמח שאנשים ישתפו כאן שגם אנחנו נשתפר.
קניה במכירה שכונתית שונה מקניה במכולת ולכן כדאי לשים לב לאופן שבו אנחנו צורכים שם.
החזרות: בשנת יוסף ניתן להזדכות על כל מוצר שלא הגיע באופן ראוי. מה זה אומר? כל מה שלא הייתי קונה אם הייתי יודעת שככה זה ייראה. פירות, ירקות, ממוצרים יבשים- על הכל הם מזכים (אני גם הוגנת ומבקשת להזדכות על חצי סלסלה וכו'). אם תתעקשו הם גם יחזירו לכם באשראי. אם לא- ירשם לזכותכם למכירה הבאה.
שיכחות: זה קצת שונה מתחנה לתחנה. בכל מקרה תמיד שווה לבדוק עם מנהל התחנה (יש שמוכרים את היתרה ואז תוכלו לקבל מהם את ההחזר) ואם לא משנת יוסף אוספים ככל הנראה, כי הם מזכים אתכם- לא 100% אבל 80% או 50% תלוי במוצר שזה וודאי טוב יותר מכלום.
חרטות: מותר להתחרט על כל מוצר ששוויו מעל 50 שח ולהחזירו במכירה הבאה. אם הוא מקולקל/לא תקין/תלונה איתית ולא סתם 'חרטות' דברו עם שירות לקוחות ותזוכו ב100% ואם לא לפי חוק בניכוי 5%. כן, מעצבן. נכון.
פערי מחיר: משנת יוסף זולים יותר מהחנויות. נקודה. בדקתי מול כל רשת אחרת. (זה גם לא מפתיע בהתחשב בתנאי הקניה) אבל- הם לא יותר זולים ממבצעים. אם יש סופר באזור שלכם שעושה יום שוק בירקות לדוגמא כנראה ששם תשלמו פחות. מצד שני אם אתם מעדיפים לרכז את כל הקניה במקום אחד- שנת יוסף זה המקום (חוץ ממה שהם עוד לא מוכרים..)
מוצרים עונתיים- בדר"כ זה ממש במחירי בדיחה, אבל אם לא תכננתם לקנות- זה שהמוצר מופיע במשנת יוסף לא אומר שהוא בחינם. ממש כו בחנות תקנו אם אתם צריכים, לא כי זה במדפים ליד הקופאית.
גלגל המוצרים- כיום באתר אפשר לראות על כל מוצר מתי נמכר פעם קודמת. למה זה חשוב? כדי לדעת באמת כמה לקנות, כי לא כל המוצרים קיימים כל שבוע (למעט פירות וירקות ומוצרי חלב) אם יש לכם רשימת מוצרים קבועה בשימוש מאד מהר תדעו כמה שמן לקנות כל פעם, שמרים, קמח וכו'.
שירות לקוחות- יש להם שירות לקוחות אדיב (אך לא מהיר) וכדאי להתלונן לבקש וכו'. אפשר בשפה יפה. כי בסופו של דבר הם רוצים להשתפר כדי שנצרוך מהם יותר ומה שאתם אורים לנהל התחנה כנראה לא מגיע אליהם כלל.
תזכרו שמשנת יוסף כמו נתיב החסד ויש חסד ושערי רווחה וחסד לאלפים וחסדי יהודה הם שמות של חנויות. שמות מוזרים לטעמי אבל ן הסתם זה עובד... החסד היחיד שהם עושים זה עם עצמם. ולכן- מותר וראוי לבקש שירות, לא כדאי לצפות מהם להיות צדיקים ולהתחסד כי זה בכלל לא המטרה שלהם. תהיו צרכנים נבונים כמו בסופר, זה מקטין את האכזבות והתסכולים ב90% מנסיוני.