דרוש מידע קו הישועות- הבטחתי לפרסם!

  • פותח הנושא SHB
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

SHB

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
כתבתי את הדברים במייל לקו הישועות אבל עבר זמן רב ועוד לא פרסמו, והתחייבתי, מפרסמת כאן....

* ביום חמישי בעלי היה בדרכו חזור מנסיעה מרוחקת. באמצע הדרך נתקע לו הרכב במקום חשוך ושומם, כשבדק התברר לו שנמצא ליד מסגד ערבי, כל האיזור היה שומם ולא נראתה בו נפש חיה. בעלי התקשר אלי חסר אונים ומכיון שכבר הספקתי לספר לו מספר סיפורים ששמעתי בקו ביקש אותי לשמוע עבורו. כמובן שהתקשרתי מידית. הספקתי לשמוע כשלושה סיפורים ואני רואה שיחה ממתינה מבעלי, מסתבר שמספר דקות אחרי ששוחח איתי הגיע לפתע משום מקום אדם חרדי, חיבר קאבלים והתניע את הרכב, כשבעלי דיבר איתו אמר לו שאין לו מושג איך הגיע למקום הזה, הוא היה בדרכו למקום אחר ועבר שם ממש במקרה...
* ביום שישי היינו צריכים לצאת לנסיעה ארוכה לדרום ומסתבר שבעקבות התקלה שהיתה ביום חמישי נשרפו כמה "פיוזים" ברכב והמזגן לא פועל. היה חם ברכב והילדים התחילו להתלונן... כמובן שניסינו שוב ושוב להפעיל אתת המזגן על כל מיני מצבים אבל לא הועיל... ואז נזכרתי בקו הישועות... האזנו למספר סיפורים, וניסינו שוב. הפעם המזגן עבד כרגיל כאילו מעולם לא היה מקולקל... מה שמפתיע ששאר הדברים ברכב, הרדיו, שקע ההטענה וכו' שאף הם תלויים באותם "פיוזים" עדיין היו תקולים. רק המזגן חזר לפעול ועדיין פועל כאילו לא התקלקל מעולם...
* כשביתי בת ה11 ראתה את כל זה התפעלה מאד. היא סבלה מספר ימים מכאבים באוזן וקיבלה על עצמה קבלה קטנה בצניעות על מנת שיעברו. במוצאי שבת נגשה אלי ואמרה לי ששמה לב שאכן הכאבים חלפו ממש לאחר מכן ולא חזרו יותר!
* ועוד. באותה נסיעה לדרום, היו בדרך פקקים נוראיים כנראה בעקבות תאונה. כשהשתחרר הפקק סוף סוף, שמנו לב שיש לנו עוד כשעה עד שנגיע ליעד בעוד זמן הדלקת נרות בעוד חצי שעה! בעלי כבר היה מיואש ורצה לעשות את הדרך חזרה לבית אבל אז נזכרנו בקו הישועות... במשך כל הנסיעה האזנתי לקו, קיבלתי על עצמי קבלה בצניעות וכן לפרסם את כל הניסים שהיו עד כה. וכמובן שזכינו לראות שוב את ישועת ה'. הגענו ליעדנו בחצי מהזמן שהיה אמור לקחת, דקה לפני זמן הדלקת נרות.

ואם לא התייאשתם לקרוא עד עכשיו, לאחרונה ממש נעשה נס נוסף שהוא ממש מחוץ לגדר הטבע...

לפני כחודש ילדתי בשעה טובה. במהלך ההריון רופאה הורתה לי לצאת לשמירה. עשיתי כהוראתה אך הרופא של ביטוח לאומי דחה את הבקשה. הגשתי ערעור ואף הוא נדחה. לפי החוק של ביטוח לאומי אין אפשרות להגיש ערעור נוסף והשלב הבא זה פניה לבית דין לעבודה, תהליך שלוקח זמן רב והיתי כבר מספר חודשים בלי משכורת בכלל ככה שלא היה לי את הזמן הזה...
קיבלתי על עצמי להאזין לקו כל יום במשך שעה וכן קבלה בצניעות עד מועד הלידה. כתבתי מכתב אישי בכתב ידי ושלחתי לביטוח לאומי, וקיוויתי לנס.
והלא יאומן קרה. שבוע לאחר הלידה קיבלתי הודעה שהקיצבה אושרה והכסף נכנס לחשבון. לא האמנתי.

שמעתי כבר מנשים רבות שבזכות ההאזנה לקו וקבלות בצניעות ראו ישועות גדולות, חלקן אף בדברים שציפו להם שנים... אין ספק שהצניעות רצויה ואהובה מאד אצל השם ושכרה גדול... ממליצה מכל הלב לכולן!
מצרפת את מספר הטלפון ופירוט השלוחות
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20211124-114458_Google PDF Viewer.jpg
    Screenshot_20211124-114458_Google PDF Viewer.jpg
    KB 542.8 · צפיות: 175

אמא של לייבי

משתמש חדש
מפרסמת גם: היה לי מבחן לתואר ראשון, קשה ממש, חברותי ואני יצאנו בהרגשה נוראית והיינו בטוחות שלא עברנו. היינו אמורות לקבל ציונים ב8, ובערב לפני שהתקבלו הציונים הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו למען אעבר. ראיתי בארון שלי חולצה צמודה ותפסתי אותה והשלכתי לפח אשפה והתפללתי מעומק הלב שאתבשר בשורות טובות. לא יאומן- כולנו עברנו!!! מבחן יחיד כמעט בסמסטר שכולן עברו אותו, ועוד המבחן הקשה ביותר. נס אמיתי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה