מה שמדהים זה הדאגה ה"כנה למטפלות המעונות מצד המנהלות
רוצים להיטיב את תנאי העסקה תעשו את זה על חשבונכם
אין קשר לדאגה,
ולמרבה הצער בכלל לא רוצים להיטיב עם המטפלות,
אבל בא ניקח סיפור אמיתי, אוקי?
מטפלת במעון- זוגה צעירה שעושה פסח בבית
ברבע ל 12 התקשרה לברר אם יש לימודים מחר ואמרו לה שלא, אין
היא ובעלה החליטו לנקות לפסח כל הלילה ולישון בבוקר- ניצול החופש במיטבו...
ניתקו טלפונים והתחילו לעבוד
סיימו לפנות בוקר, התפללו נץ- ולא, אף אחד לא צעק ברחוב ב 6 בבוקר שיש לימודים, הלכו לישון עד הצהריים
ופתאום ב 1 בצהריים כשהתעוררו ראתה האשה 100 הודעות בתא קולי
מה את מצפה ממנהלת המעון שהתקשרה מליוני פעמים?
לשלוח לכם מכבי אש שיפרצו להם הביתה ויגררו את האשה ממיטתה למעון על גבי מנוף מתעופף כדי שתגיע בהקדם האפשרי? מה עוד היא יכולה לעשות?
ולגבי העובדת- המטפלת, היא היתה סופר בסדר בעיניי, בדקה, התקשרה, בררה,
מה מצופה ממנה יותר?
נכון שחבל שלא הגדילה ראש ולא בררה בבוקר,
אבל בעיניי זה הגיוני- מראש הודיעו על יומיים חופש, היא עוד עשתה מעבר ובררה שוב בלילב ומבחינתה עשתה מה שצריך,
מותר קצת להבין את זה,
ואני נמצאת לגמרי מהעבר השני- עובדת משרד
ואני מדמיינת שהמנהל היה מודיע לי שיש לי יומיים חופש,
הייתי שומעת בלילה שוב ליתר ביטחון שכן, עדיין יש את החופש,
הייתי נוסעת לאיזה צימר בלי טלפון ואף אחד לא היה יכול להחזיר אותי למשרד...
מה אני צריכה להתעדכן באובססיה אם כבר מותר לעבוד?