שיתוף פונט שאני עובדת עליו, אשמח לשמוע חוות דעת

תמר בן דוד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
להלן כמה דוגמאות
1681331080812.png
 

רְעוּתָהּ

סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
UX UI
ואווווו
נראה מעולה ממש!
הרבה הצלחה ותודה על השיתוף
 

דנמרק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
וואו, נראה פונט מדהים!
תצליחי!
 

תמר בן דוד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
תודה!!
אשמח לעוד הצעות לשיפור
 

תמר בן דוד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים

רְעוּתָהּ

סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
UX UI

תמר בן דוד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
תודה! עזרתם לי!
אשמח לשמוע עוד הערות
 
נערך לאחרונה ב:

REBEKA997

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
וואו
מדהים
דווקא לי לא הפריע הג'
אבל אולי באמת את הש' טיפה להרחיב
מדהים!
 

דוד פ.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
איור וציור מקצועי
פונט יפה מאד!

צודק @נקודת מחשבה לגבי ה־ג, ולדעתי הוא הדין לגבי הרגל של ה־א.

הערות נוספות: ה־מ, לדעתי, צריכה להיות בסגנון ה־ס וה־ט, כלומר: עגלגלה, ועם חלל רחב יותר בפנים.
באופן כללי חשוב להבין שכשאנחנו בונים אות אנחנו בונים לא רק את הקו השחור אלא גם את החלל הלבן.

כמו"כ, ההתעקלות של ה־ק מפריעה לי.
עוד כלל חשוב: כשבונים פונט, לא בונים 27 לוגואים, אלא לוגו אחד בלבד. ולכן, גם אם כל אות בפני עצמה יפהפייה, זה לא יהיה פונט אם כמבנה הוא לא יהיה נעים.
מהסיבה הזו, כשמעלים פונט לביקורת חשוב להעלות אותו כרב טקסט, ולא כמשפטים בודדים. כך תהיה לנו התרשמות על הקריאות שלו כמבנה – גם בפונט שלא נועד להיות רב־טקסט!


הערה נוספת: לדעתי כדאי לעבוד על יישור הקו. כלומר, למרות שזה פונט עגלגל וקופצני, הוא יהיה נעים יותר אם הגגות והבסיסים יהיו באותו גובה בדיוק. שווה לבדוק.
 

תמר בן דוד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
פונט יפה מאד!

צודק @נקודת מחשבה לגבי ה־ג, ולדעתי הוא הדין לגבי הרגל של ה־א.

הערות נוספות: ה־מ, לדעתי, צריכה להיות בסגנון ה־ס וה־ט, כלומר: עגלגלה, ועם חלל רחב יותר בפנים.
באופן כללי חשוב להבין שכשאנחנו בונים אות אנחנו בונים לא רק את הקו השחור אלא גם את החלל הלבן.

כמו"כ, ההתעקלות של ה־ק מפריעה לי.
עוד כלל חשוב: כשבונים פונט, לא בונים 27 לוגואים, אלא לוגו אחד בלבד. ולכן, גם אם כל אות בפני עצמה יפהפייה, זה לא יהיה פונט אם כמבנה הוא לא יהיה נעים.
מהסיבה הזו, כשמעלים פונט לביקורת חשוב להעלות אותו כרב טקסט, ולא כמשפטים בודדים. כך תהיה לנו התרשמות על הקריאות שלו כמבנה – גם בפונט שלא נועד להיות רב־טקסט!


הערה נוספת: לדעתי כדאי לעבוד על יישור הקו. כלומר, למרות שזה פונט עגלגל וקופצני, הוא יהיה נעים יותר אם הגגות והבסיסים יהיו באותו גובה בדיוק. שווה לבדוק.
לקחתי לתשומת ליבי, תודה רבה!
העניין הוא שאין לי אותו כפונט אלא רק תווים באילוסטרייטור, כך שאין לי כל כך איך להציג אותו כטקסט ארוך...
 

דוד פ.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
איור וציור מקצועי

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ו

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי:ג חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי:ד וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד (ואת) וְאַתָּה יְהוָה עַד מָתָי:ה שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ:ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ:ז יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה:ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי:ט סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי:י שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח:יא יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע:
נקרא  32  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה