"שיואוו אני באורות מהפרק הזה,
וכל כך למה? כי יש מצב שמצאנו את הנוסחה להגיע להשראה הנכספת,
ועזבו שהיה פרק גדוש ורצוף בטיפים וכלים סופר שימושיים להפוך אותנו לטובות הרבה יותר"
זה מה שגולדי כהן כתבה אחרי שראיינה אותי לפרק בפודקאסט שלה.
גולדי תפסה אותי בזמן טוב.
וזרמתי איתה מיידית.
לא שיש זמן לא טוב לקרוא לי לשיחה על פחית שתיה,
בטח שיחה מוקלטת
ובטח ובטח על השראה, ואיך יוצרים אותה
אבל עכשיו זה היה מדויק, כי ממש עכשיו אני בישורת האחרונה של הרמת הפודקאסט שלי,
והיה לי ממש דחוף להרגיש איך זה לשבת מהצד השני כשכל בעיות סאונד על מישהו אחר
אז בגדול:
דיברנו על אסטרטגיות שיווק ולמה חובה לגבש אותן ולעבוד לפיהן, דיסקסנו על שיווק בכלל ולמה בדורינו קריאייטיב נוצץ וזורח הוא לא עוד השתדלות אלא קריטי ממש להצלחה של הקמפיין והעסק. דיברנו על אומץ, איך אפשר לאמן את שריר האומץ שלנו, לפחד פחות, לעשות יותר, כן זה אפשרי. חפרנו הרבה על השראה, ועל עצות זהב ושיטות מעשיות להביא אותנו למצב של יצירה. וגם כתיבה שיווקית ובכלל כתיבה, איך לעשות את זה נכון גם בדור שאין יותר מידי קשב .
כאן >
וכל כך למה? כי יש מצב שמצאנו את הנוסחה להגיע להשראה הנכספת,
ועזבו שהיה פרק גדוש ורצוף בטיפים וכלים סופר שימושיים להפוך אותנו לטובות הרבה יותר"
זה מה שגולדי כהן כתבה אחרי שראיינה אותי לפרק בפודקאסט שלה.
גולדי תפסה אותי בזמן טוב.
וזרמתי איתה מיידית.
לא שיש זמן לא טוב לקרוא לי לשיחה על פחית שתיה,
בטח שיחה מוקלטת
ובטח ובטח על השראה, ואיך יוצרים אותה
אבל עכשיו זה היה מדויק, כי ממש עכשיו אני בישורת האחרונה של הרמת הפודקאסט שלי,
והיה לי ממש דחוף להרגיש איך זה לשבת מהצד השני כשכל בעיות סאונד על מישהו אחר
אז בגדול:
דיברנו על אסטרטגיות שיווק ולמה חובה לגבש אותן ולעבוד לפיהן, דיסקסנו על שיווק בכלל ולמה בדורינו קריאייטיב נוצץ וזורח הוא לא עוד השתדלות אלא קריטי ממש להצלחה של הקמפיין והעסק. דיברנו על אומץ, איך אפשר לאמן את שריר האומץ שלנו, לפחד פחות, לעשות יותר, כן זה אפשרי. חפרנו הרבה על השראה, ועל עצות זהב ושיטות מעשיות להביא אותנו למצב של יצירה. וגם כתיבה שיווקית ובכלל כתיבה, איך לעשות את זה נכון גם בדור שאין יותר מידי קשב .
כאן >