דרוש מידע סינון אינטרנט מי יכול לעזור?

דבורהלאה

משתמש פעיל
איור וציור מקצועי
שלום לכולם;)
פתחתי אתר מסוים (בגלל הקורונה...)
ואני רוצה לוודא שהוא נפתח ברימון, אתרוג, נטפרי וכו'...
לא מצאתי איך לפנות אליהם בנידון. מי יכול לעזור?
 

אבן שלמה

משתמש מקצוען
אינטרנט רימון
החברה הותיקה לשירות סינון תוכן, היא גם הבעלים של "אתרוג" שפונה יותר למגזר החרדי. לאינטרנט רימון / אתרוג יחסית הכי פשוט לשלוח בקשה, תוכלו לעשות זאת באמצעות הטופס כאן, רק אל תצפו לקבלת תשובה חזרה כי מנסיון זה פשוט לא קורה…

נתיב
נתיב היא חברה שפונה בעיקר למגזר החרדי, גם להם יש טופס להשארת פרטים.

נטפרי
נטפרי היא עמותה חדשה יחסית, שאחראית רק על הסינון במקביל לספק האינטרנט. כל הפניות על פתיחת אתרים וכדומה מתבצעת דרך מרכז הפניות המיועד ללקוחותיהם ובנוסף הם דורשים תשלום עבור כל בקשה, כך שלא ברור מה האינטרס שלהם לטפל בבקשה אבל אתם מוזמנים לנסות אולי תופתעו לטובה.
 

אדם לעמל יולד

משתמש מקצוען
לגבי נטפרי, אם האתר רק אצלך ואת לא בנטפרי אז הוא לא בדוק, רק אם משתמש נטפרי יבקש שיבדקו אותו והוא ייפתח, אז הוא יהיה פתוח לכלל משתמשי נטפרי.
אני בנטפרי, כך שאת יכולה לשים קישור ואבדוק.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  33  פעמים

לוח מודעות

למעלה