פרימיום - ייעוץ עסקי
משתמש מקצוען
נכון, אבל מאידך - קל יותר להגיע לקהל היעד הזה ואין צורך בפרסום רוחבי.גם לגבי פרסום אם הלקוחות לא יודעים שיש עסק שעונה על הצרכים שלהם צריך להשקיע יותר בפרסום כדי להגיע לקהל יעד הקטן.
ואסביר: חלב תנובה מתאים לכל הציבור בישראל פלוס מינוס.
הכולל בתוכו גברים ונשים, תינוקות וזקנים, יהודים עברים ואתיופים, ועוד...
ולכן, תנובה צריכה לפרסם בכל המדיות האפשרויות
(לא משנה שחלב הוא מוצר שממילא קונים ולכן לא צריך להשקיע כ"כ בפרסום, אבל הרעיון הובן)
לעומת זאת, מי שמייצר גבינות צפתיות מיוחדות, צריך לפרסם רק לכאלו שמחפשים חוויה בצפת, דהיינו שיפלח מי הציבור שמגיע לנפוש בצפת ויעניין אותו החוויה, מה חתך הגיל והאם מדובר בגברים או נשים, ואז יישאר לו לפרסם במקומות בודדים ממש.