אתגר נספח לאתגר - אקדח, ריגשת אותי.

-חיה-

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
האמת שהסיפור הכי מתאים לאתגר כבר קרה והסתיים ברוך ה' בנס- סיפורה של רחל מאופקים שגילתה תושייה והרדימה את חושי המחבלים וכך יכלו הלוחמים לשחרר אותה ואת בעלה.
 

ניהול קהילת כתיבה

והגלילות
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית

ניהול קהילת כתיבה

והגלילות
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לעניות דעתי ומניסיון, דווקא נעיצת אשכולות גורמת להם "להיעלם" מהעין בסוג של הרגל הקיים לגבי אשכולות נעוצים.

כמו כן ריבוי אשכולות נעוצים מכביד על הפורום.


ובסופו של יום, אם הדיון מחזיק את עצמו - הוא יצוף למעלה. ואם לא - אז למה לנו.
 

שימנלה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אה ועוד משהו
כשמדברים על מתח מול רגש, מתכוונים לרגשות של אנשים?
למיטב הבנתי, מדובר על ספרים בעלי רקע משפחתי וסוציאלי, עם קונפליקטים בין אנשים ובתוך האנשים (לדוג' ספריה של ליבי קליין). כי כמו שכבר העירו, בכול ספר מתח חייב לכלול רגשות.
 

אפרוח מבושל

משתמש מקצוען
"תגידו אתם נורמלים?" בבהילות הצעיר סוגר את המגירה ומסתכל עליהם בעיניים גדולות. הם לא מתייחסים לשאלתו, עסוקים ביגונם. הוא מושך בכתפיו ופותח את השלישית ובה שני מפתחות.

הגדול מושיט את ידו לקבל את המפתחות, הצעיר מוסר לו אותם באכזבה. בעזרת המפתח הגדול פותח את המגירה הנעולה, יש בה מחסנית מלאה לאקדח. הוא מוציא אותה ומניח על השולחן. הסנדוויץ' לוקח גם אותה ומחבק.
למה באכזבה, זה נראה כאילו נשמט כאן משפט. וגם זה נראה כאילו הם לא מופתעים, אבל משתמע מהקטע שלא היה להם מושג על האקדח. זה לא כל כך אמין.
הצעיר פונה אל המדף ומסיר את הספרים לקרטון שהביאו איתם. ומגלה את הכספת המבריקה שאבא כל כך אהב. "תפתח", הגדול מתקרב מנסה לפתוח אותה, שום מפתח לא מתאים.
יש כאן קצת בלגן בנושא פסיקים וווי חיבור.

קצת הציק לי השמות שלהם- צעיר, סנדוויץ'...

קטע נהדר, הרעיון מבריק ויוצא דופן. כתיבה מלאת רגש. יפה מאד!
 

שיבת ציון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
לא כל כך הבנתי מה הולך בקטע...
לא היו אמורים להבין ממש...
יכול להיות שאיקס הם בכלל לא יהודים, אלא מרגלים שתולים, יכול להיות שמשהו אחר.
פחות או יותר- אסתי חייבת לשמור עם ריקי על קשרי חברות כדי שלא לעורר דובים מרבצם, היא העירה. וזהו, הלוחמה הביולוגית באמצעות "סוכריה" שהיא באמת משהו ביולוגי, עם גז או משהו, החלה.
את כל שאר האלמנטים (מה בדיוק הסיפור של משפחת איקס, מה פירוש הקודים: צ'יפס, שוקולד. מה היה כתוב במכתב וכו') לא אמורים להבין, זה קטע שכאילו יש לו התחלה איפה שהוא וגם המשך.
פשוט ניסיתי לכתוב באמצעות אלמנטים שמאפיינים ספרות נוער- רגש (פגיעות בין חברות, יומן, דיכאון נערתי...) קטע של מתח מלחמתי...
 

R.E.Y

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
ישבתי לי ערב אחד עם האקדח מהכותרת. ככה, לשיחה עם כוס קפה ופרוסת עוגה.
החלפנו הגיגים, מחשבות, רגשות.
פתאום הוא הרים אלי עיניים דומעות ואמר: "מה אוכל לעשות שזהו תפקידי בעולם? להיות הכלי המשחית, ההורס, הממית? ומה אוכל לעשות ועודני מתגלגל פעמים רבות דווקא אל הרעים בסיפור?". ניכר היה שהנושא כואב לו, דוקר עמוק בלבבו.
הרמתי עיניים גם אני, הבטנו זה בזה ואמרתי בקול חנוק: "אקדח, ריגשת אותי.".


מה שסופרת עושה כשמשעמם לה...
חזק!
גירסה חדשה לסיפור 'אמא יש רק אחת':)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  13  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה