מערכים בשיעורים פרטיים

הטעם המושלם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
שאלה למורות ההוראה שפה
אני מורה פרטית לילדה, בחלק מהמקצועות אנחנו פשוט מתקדמים בקצב שלה לפי הספר, ובחלק מהמקצועות אני כן מכינה את החומר ומביאה בעצמי. בשיעורים זה הולך פרפקט.
אלא שאני עצמי עדיין תלמידה שנה ג'. איך אני מגישה מערך מסודר על דבר כזה? כל מה שיש לי לכתוב בו זה "למידה של החל מעמוד91 שאלה 2, ועד שיגמר הזמן או הכוח או שתיהם"
כישורי חיים, שפה וחברה אני מכניסה בין לבין, לא בתוך השיעורים, ורוב השיעורים בנויים ככה חוץ משיעוריע לשון.
להגיש את כל המערכים על שיעורי לשון?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ו

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי:ג חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי:ד וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד (ואת) וְאַתָּה יְהוָה עַד מָתָי:ה שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ:ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ:ז יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה:ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי:ט סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי:י שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח:יא יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע:
נקרא  39  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה