נועה המהממת פנתה אלי למיתוג הפרחיה, עסק פרחים שהיא רצה איתו שנים בערים שונות בארץ, עכשיו היא פתחה לו סניף בחריש
והחליטה שמגיע לו מיתוג מקצועי.
מכירת הפרחים פתוחה בסופי שבוע ולכן קהל היעד העיקרי הוא גברי
הצצה לתוך ספר המותג:
הצבעוניות שבחרנו-
צבעים כהים שמדברים לגברים
אדום - הצבע שגבר הכי אוהב , שילבנו אותו במיתוג בשושנים ( שזה גם הפרח שגברים הכי אוהבים ונשים שונאות ( או שזו רק אני? ) למרות שאחרי המיתוג התחלתי לאהוב אותם .. )
טורקיז - צבע גברי ורענן
וחום- קצת טבע בתוך המיתוג..
לויזואל נבחרו אופניים עם סלסלת קש מלאות בפרחים ( הלקוחה מאד אוהבת רטרו וטבע וזה משדר יופי את המסר..)
על התהליך שלקח עד שהגענו לפרחים המדויקים צריך לכותב פוסט נפרד
מסתבר שכמעצבת ההכשרה שלי בפרחים לא משהו אולי אני אקח קורס אי פעם
למזלנו הבינה המלאכותית היתה לצידי ואחרי הרבה הלוך חזור בינה לבין פוטושופ הגענו לזר פרחים מדויק ואסימטרי
שהשביע את רצון שנינו
והנה המודעה
קצת מאחורי הפרחים על נסיונות היצירה:
לנייר עטיפה השתמשתי בטקסטורה שעשויה מהסמל של הלוגו:
כרטיס ברכה
מדבקות
זהו להיום
יש לי עוד המון שיתופים בקנה, מקווה בקרוב להעלות עוד.
__
והחליטה שמגיע לו מיתוג מקצועי.
מכירת הפרחים פתוחה בסופי שבוע ולכן קהל היעד העיקרי הוא גברי
הצצה לתוך ספר המותג:
הצבעוניות שבחרנו-
צבעים כהים שמדברים לגברים
אדום - הצבע שגבר הכי אוהב , שילבנו אותו במיתוג בשושנים ( שזה גם הפרח שגברים הכי אוהבים ונשים שונאות ( או שזו רק אני? ) למרות שאחרי המיתוג התחלתי לאהוב אותם .. )
טורקיז - צבע גברי ורענן
וחום- קצת טבע בתוך המיתוג..
לויזואל נבחרו אופניים עם סלסלת קש מלאות בפרחים ( הלקוחה מאד אוהבת רטרו וטבע וזה משדר יופי את המסר..)
על התהליך שלקח עד שהגענו לפרחים המדויקים צריך לכותב פוסט נפרד
מסתבר שכמעצבת ההכשרה שלי בפרחים לא משהו אולי אני אקח קורס אי פעם
למזלנו הבינה המלאכותית היתה לצידי ואחרי הרבה הלוך חזור בינה לבין פוטושופ הגענו לזר פרחים מדויק ואסימטרי
שהשביע את רצון שנינו
והנה המודעה
קצת מאחורי הפרחים על נסיונות היצירה:
לנייר עטיפה השתמשתי בטקסטורה שעשויה מהסמל של הלוגו:
כרטיס ברכה
מדבקות
זהו להיום
יש לי עוד המון שיתופים בקנה, מקווה בקרוב להעלות עוד.
__