דרוש מידע מישהו הבין מה הלך שם? הם פשוט משקרים בעיניים?!

מצב
הנושא נעול.

בנימין (אחר!)

משתמש צעיר
מישהו יכול להסביר מה כן קורה במדינה הזאת?
אז כך.
להלן ציטוט ממבזקים כל רגע:

׳ערוץ 12׳: נהגו האישי של השר בן גביר, משה אייכנשטיין, נחקר הבוקר במשטרה - לאחר התאונה ביום שישי שבה התהפך רכבו של השר.

עוד מ׳ערוץ 12׳: הנהג של בן גביר האשים בחקירתו את נהג הרכב שבו התנגש, לא הכחיש שחצה את הצומת באדום - וטען כי עשה זאת לפי הנהלים הנדרשים.

עד כאן טוב ויפה.
לא עוברת חצי שעה, ולהלן מתפרסם:

המשטרה על חקירת נהגו האישי של בן גביר: נכון להיום בשעה 14:45 הנהג טרם נחקר. כל פרסום הנחזה לסיקור חקירה וגרסת הנהג, הנו שגוי ומטעה.

יופי.
אז זה שהתקשורת לא מדברת אמת, זה ידוע. אבל לבוא ולספר סיפור שלם, מא' ועד ת', שכל כולו לא היה ולא נברא (אלא"כ המשטרה גם משקרת ואז אני מרים ידיים לגמרי)- זה לגטימי?

לי זה נראה מוזר ביותר. יש מישהו כאן שאולי ישלים לי מידע שחסר וכדו', שאולי יסביר מה הולך כאן?
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
מעבר לזה שאתה לא כותב בכותרת האשכול מה מכיל האשכול (שזה מעבר על הכללים)
זה גם לא בדיוק נושא שמאושר בפרוג
@הכלבויניק
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה