תודה נשמהוואוו אלוף!
קומפוזיציה משגעת
מכניס את הצופה לציור
אווירה נהדרת!
תודההייתי מציע, להבהיר ממש מעט את הרקע האפור בכדי לחזק את הניגודיות בין קוי המתאר השחורים לרקע. זה יתן להם ביטוי ברמה טיפה יותר מאוזנת. ואני מדבר על "נגיעה" ממש. לא יותר מידי, כדי לא לפגום באוירת החשיכה הנדרשת לציור מסוג זה. אולי אפילו תשים כאן דוגמא של מה שהצעתי כדי שנוכל להשוות בין השניים (ועדיף להציג את שני הציורים סמוכים זה לזה כדי שייקל להשוות).
וואלה... לא בטוח...זה יותר טוב ממה שיכלתי לחשוב בעצמי.
תודהרק שים לב שהנר לא יהיה ליד דלת או חלון פתוחים כדי שיהיה הגיוני.
אני חושב שכדאי להביא את הנר לנקודת קומפוזיציה טובה יותר כדי שיתפוס את העין גם אחרי שהציור יהיה צבוע,
אחרי הכל הוא חלק מהמשפט הידוע...
גם התלבטות שלי בתחילת הציור,גם אני סבור שהנר צריך מיקום קצת יותר תופס-עין [רק שלא יהיה מדי קרוב לבגדים, ח"ו...].
מעולה מעולה!!
תודה רבי נתנאלמעולה מעולה!!
אלוף!
תודה רבה !!!ביצוע מקצועי ביותר!!!
צביעה מטריפה!
רק שאהבתי יותר את הסצנה בסקיצה...
נראה מהקומיקסים האיכותיים של סגלוביץ או אוחיון.
מסכים איתךרק שאהבתי יותר את הסצנה בסקיצה...
דומני שההסבר לכך הוא, שככל שכמות הפרטים קטנה יותר (שזה מה שקורה בסקיצה), כך נדרש המוח להשלים אותם בעצמו והוא עושה זאת בכח הדמיון ששואב את תכניו מהעולם הריאלי. מה שאין כן בציור המוגמר, הפרטים הרבים שהושלמו על ידי הצייר הינם מלאכותיים ולא ריאליים (מטבע הדברים כמובן), דבר שאינו מאפשר מרווח תימרון להשלמה עצמית מצד המוח, וכך באופן שרירותי נאלץ המוח לקלוט את התמונה המשתקפת מן היצירה באור פחות מציאותי וחי.תודה רבה !!!
מסכים איתך
יש לי קושי, ואולי זה קושי כללי אצל מאיירים, לשמור על החינניות והתנועה שבסקיצה בציור הגמור.
בציור הסופי , בגלל שזה אחרי הרבה עבודה והשקעה בפרטים, משהו קצת קפוא , לא יודע להגדיר בדיוק.
אם יש לך או למישהו עצות בעניין אשמח לשמוע ...
לא התכוונתי דווקא לזרימה של הקו (אבל זה גם נכון שכתבתם שזה בעיה אצל כולנו )תודה רבה !!!
מסכים איתך
יש לי קושי, ואולי זה קושי כללי אצל מאיירים, לשמור על החינניות והתנועה שבסקיצה בציור הגמור.
בציור הסופי , בגלל שזה אחרי הרבה עבודה והשקעה בפרטים, משהו קצת קפוא , לא יודע להגדיר בדיוק.
אם יש לך או למישהו עצות בעניין אשמח לשמוע ...
מסכים, אבל זה דרישה של הלקוח ...אולי בגלל שהרב לא מסתכל על החייט למרות שהוא אמור לדבר איתו באותו רגע.. זה מה שראיתי ששונה מהסקיצה.
לא יודע אם הבנתי אותך נכון, אבל אם כן, אתה צודק ........דומני שההסבר לכך הוא, שככל שכמות הפרטים קטנה יותר (שזה מה שקורה בסקיצה), כך נדרש המוח להשלים אותם בעצמו והוא עושה זאת בכח הדמיון ששואב את תכניו מהעולם הריאלי. מה שאין כן בציור המוגמר, הפרטים הרבים שהושלמו על ידי הצייר הינם מלאכותיים ולא ריאליים (מטבע הדברים כמובן), דבר שאינו מאפשר מרווח תימרון להשלמה עצמית מצד המוח, וכך באופן שרירותי נאלץ המוח לקלוט את התמונה המשתקפת מן היצירה באור פחות מציאותי וחי.
איך ממירים את הניתוח התיאורטי הזה למישור הפרקטי? לא יודע. אשאיר זאת בשבילכם...
כמו שכתבתי, זו הייתה דרישה של הלקוח ....לא התכוונתי דווקא לזרימה של הקו (אבל זה גם נכון שכתבתם שזה בעיה אצל כולנו )
התכוונתי שאהבתי יותר את המיקום והתנוחות של הדמויות.
אהה. לא שמתי לב שכתבתם, מחילה.מסכים, אבל זה דרישה של הלקוח ...
אבל זה רק חלק מהעניין, תנסה להסתכל רק על החייט לבד לדוגמה
לא יודע אם הבנתי אותך נכון, אבל אם כן, אתה צודק ........
כמו שכתבתי, זו הייתה דרישה של הלקוח ....
אני מציע שתתייעץ עם @יוסף יוסף בענין פיענוח הכתבים שלי. יש לו נסיון עשיר בתחום....לא יודע אם הבנתי אותך נכון, אבל אם כן, אתה צודק .....
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: