שיתוף בתהליך מה אתם אומרים ?

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
"כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן"
המשפט האלמותי של הגרי"ס מהמעשה הידוע

מה אתם אומרים, זו האוירה שאתם מדמיינים ?
תנו רעיונות/הערות/הארות אם יש לכם,
בסוף אעלה את המוצר המוגמר בעז"ה

צילום מסך 2023-02-26 105652.png
 

ישראל (שרוליק)

משתמש פעיל
מדהים!

תיאור בשתי מילים: "העומק שבפשטות".

הייתי מציע, להבהיר ממש מעט את הרקע האפור בכדי לחזק את הניגודיות בין קוי המתאר השחורים לרקע. זה יתן להם ביטוי ברמה טיפה יותר מאוזנת. ואני מדבר על "נגיעה" ממש. לא יותר מידי, כדי לא לפגום באוירת החשיכה הנדרשת לציור מסוג זה. אולי אפילו תשים כאן דוגמא של מה שהצעתי כדי שנוכל להשוות בין השניים (ועדיף להציג את שני הציורים סמוכים זה לזה כדי שייקל להשוות).
 

נתנאל Art

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
נראה טוב בינתיים.
אני חושב שכדאי להביא את הנר לנקודת קומפוזיציה טובה יותר כדי שיתפוס את העין גם אחרי שהציור יהיה צבוע,
אחרי הכל הוא חלק מהמשפט הידוע...
 

אלמוג מ.

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
זה יותר טוב ממה שיכלתי לחשוב בעצמי.


רק שים לב שהנר לא יהיה ליד דלת או חלון פתוחים כדי שיהיה הגיוני.
 

שמעון שפירא

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
הנר... משיעור ראשון בצביעה דיגיטלית של @שולם המורה הנערץ...
גם אני סבור שהנר צריך מיקום קצת יותר תופס-עין [רק שלא יהיה מדי קרוב לבגדים, ח"ו...].
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
וואוו אלוף!
קומפוזיציה משגעת
מכניס את הצופה לציור
אווירה נהדרת!
תודה נשמה

הייתי מציע, להבהיר ממש מעט את הרקע האפור בכדי לחזק את הניגודיות בין קוי המתאר השחורים לרקע. זה יתן להם ביטוי ברמה טיפה יותר מאוזנת. ואני מדבר על "נגיעה" ממש. לא יותר מידי, כדי לא לפגום באוירת החשיכה הנדרשת לציור מסוג זה. אולי אפילו תשים כאן דוגמא של מה שהצעתי כדי שנוכל להשוות בין השניים (ועדיף להציג את שני הציורים סמוכים זה לזה כדי שייקל להשוות).
תודה
כמובן שזו רק סקיצה והצבע בה הוא רק להמחיש את הקו ...
זה יותר טוב ממה שיכלתי לחשוב בעצמי.
וואלה... לא בטוח... :D
רק שים לב שהנר לא יהיה ליד דלת או חלון פתוחים כדי שיהיה הגיוני.
תודה
יישמתי
אני חושב שכדאי להביא את הנר לנקודת קומפוזיציה טובה יותר כדי שיתפוס את העין גם אחרי שהציור יהיה צבוע,
אחרי הכל הוא חלק מהמשפט הידוע...
גם אני סבור שהנר צריך מיקום קצת יותר תופס-עין [רק שלא יהיה מדי קרוב לבגדים, ח"ו...].
גם התלבטות שלי בתחילת הציור,
העניין שרציתי שיראו את הפנים של החייט , ומהזוית של הרב
ככה שבמצב שלא עושים את הסצנה מלמעלה, זה בגדול מה שזה משאיר לנו.
מצאתי סוג של "פיתרון", שיניתי לחייט שיצביע על הנר, זה ממקד קצת את העין לנר יותר
 

אנאל- ציור עם לב

כי לגעת בנפש- זו אומנות!
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ביצוע מקצועי ביותר!!!
צביעה מטריפה!
רק שאהבתי יותר את הסצנה בסקיצה...
נראה מהקומיקסים האיכותיים של סגלוביץ או אוחיון.
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
ביצוע מקצועי ביותר!!!
צביעה מטריפה!
רק שאהבתי יותר את הסצנה בסקיצה...
נראה מהקומיקסים האיכותיים של סגלוביץ או אוחיון.
תודה רבה !!! :oops:

רק שאהבתי יותר את הסצנה בסקיצה...
מסכים איתך :cautious:
יש לי קושי, ואולי זה קושי כללי אצל מאיירים, לשמור על החינניות והתנועה שבסקיצה בציור הגמור.
בציור הסופי , בגלל שזה אחרי הרבה עבודה והשקעה בפרטים, משהו קצת קפוא , לא יודע להגדיר בדיוק.
אם יש לך או למישהו עצות בעניין אשמח לשמוע ...
 

אלמוג מ.

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
אולי בגלל שהרב לא מסתכל על החייט למרות שהוא אמור לדבר איתו באותו רגע.. זה מה שראיתי ששונה מהסקיצה.
 

ישראל (שרוליק)

משתמש פעיל
תודה רבה !!! :oops:


מסכים איתך :cautious:
יש לי קושי, ואולי זה קושי כללי אצל מאיירים, לשמור על החינניות והתנועה שבסקיצה בציור הגמור.
בציור הסופי , בגלל שזה אחרי הרבה עבודה והשקעה בפרטים, משהו קצת קפוא , לא יודע להגדיר בדיוק.
אם יש לך או למישהו עצות בעניין אשמח לשמוע ...
דומני שההסבר לכך הוא, שככל שכמות הפרטים קטנה יותר (שזה מה שקורה בסקיצה), כך נדרש המוח להשלים אותם בעצמו והוא עושה זאת בכח הדמיון ששואב את תכניו מהעולם הריאלי. מה שאין כן בציור המוגמר, הפרטים הרבים שהושלמו על ידי הצייר הינם מלאכותיים ולא ריאליים (מטבע הדברים כמובן), דבר שאינו מאפשר מרווח תימרון להשלמה עצמית מצד המוח, וכך באופן שרירותי נאלץ המוח לקלוט את התמונה המשתקפת מן היצירה באור פחות מציאותי וחי.

איך ממירים את הניתוח התיאורטי הזה למישור הפרקטי? לא יודע. אשאיר זאת בשבילכם...
 

אנאל- ציור עם לב

כי לגעת בנפש- זו אומנות!
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
תודה רבה !!! :oops:


מסכים איתך :cautious:
יש לי קושי, ואולי זה קושי כללי אצל מאיירים, לשמור על החינניות והתנועה שבסקיצה בציור הגמור.
בציור הסופי , בגלל שזה אחרי הרבה עבודה והשקעה בפרטים, משהו קצת קפוא , לא יודע להגדיר בדיוק.
אם יש לך או למישהו עצות בעניין אשמח לשמוע ...
לא התכוונתי דווקא לזרימה של הקו (אבל זה גם נכון שכתבתם שזה בעיה אצל כולנו :sneaky:)
התכוונתי שאהבתי יותר את המיקום והתנוחות של הדמויות.
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
אולי בגלל שהרב לא מסתכל על החייט למרות שהוא אמור לדבר איתו באותו רגע.. זה מה שראיתי ששונה מהסקיצה.
מסכים, אבל זה דרישה של הלקוח ...:cautious:
אבל זה רק חלק מהעניין, תנסה להסתכל רק על החייט לבד לדוגמה
דומני שההסבר לכך הוא, שככל שכמות הפרטים קטנה יותר (שזה מה שקורה בסקיצה), כך נדרש המוח להשלים אותם בעצמו והוא עושה זאת בכח הדמיון ששואב את תכניו מהעולם הריאלי. מה שאין כן בציור המוגמר, הפרטים הרבים שהושלמו על ידי הצייר הינם מלאכותיים ולא ריאליים (מטבע הדברים כמובן), דבר שאינו מאפשר מרווח תימרון להשלמה עצמית מצד המוח, וכך באופן שרירותי נאלץ המוח לקלוט את התמונה המשתקפת מן היצירה באור פחות מציאותי וחי.

איך ממירים את הניתוח התיאורטי הזה למישור הפרקטי? לא יודע. אשאיר זאת בשבילכם...
לא יודע אם הבנתי אותך נכון, אבל אם כן, אתה צודק .....:LOL:...
לא התכוונתי דווקא לזרימה של הקו (אבל זה גם נכון שכתבתם שזה בעיה אצל כולנו :sneaky:)
התכוונתי שאהבתי יותר את המיקום והתנוחות של הדמויות.
כמו שכתבתי, זו הייתה דרישה של הלקוח ....:confused:
 

אנאל- ציור עם לב

כי לגעת בנפש- זו אומנות!
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מסכים, אבל זה דרישה של הלקוח ...:cautious:
אבל זה רק חלק מהעניין, תנסה להסתכל רק על החייט לבד לדוגמה

לא יודע אם הבנתי אותך נכון, אבל אם כן, אתה צודק .....:LOL:...

כמו שכתבתי, זו הייתה דרישה של הלקוח ....:confused:
אהה. לא שמתי לב שכתבתם, מחילה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה