חגים ומועדים ל"ג בעומר- הדלקות ומעמדים ברחבי הארץ | עדכונים

תצתצ

משתמש מקצוען

סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש​


עם ההודעה על ביטול אירועי ל"ג בעומר במירון עקב המלחמה, פרסמנו כאן ב"קול חי" כי המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן יערוך הדלקה המונית בבית שמש. המקום שנבחר הוא בכניסה לשכונת רמה ד' בחניון האוטובוסים.

המשפיע אף ירד בעצמו בשבוע שעבר לראות את המקום המיועד והתרשם מאוד. אך בימים האחרונים עלה חשש כי ההדלקה לא תוכל להתקיים עקב מספר אישורים שלא הושגו.

מספר עסקנים נכנסו לעובי הקורה, והיום התקיים במקום סיור עם ראש העיר בית שמש שמוליק גרינברג, מפקדי המשטרה המקומיים, ועוזרו של השר גולדקנופף מוטי בבצ'יק.
 

קבצים מצורפים

  • 1716154759411.png
    1716154759411.png
    3.9 MB · צפיות: 23

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מעמד ההדלקה המרכזי בבני ברק בהשתתפות מרנן ורבנן הגר"ש מחפוד חבר מועצת חכמי התורה, הגר"מ בן שמעון רבה של בני ברק, הגה"צ חכם ניסים בן שמעון, רבני השכונות, סגני ראשי העיר. ההדלקה תתקיים ברחובה של עיר ברמת אלחנן צומת אשל אברהם ברחבת בית המדרש 'הליכות משה' בליווי מוזיקלי של פיני אינהורן ואבי אילסון.
 

קבצים מצורפים

  • 1716204988537.png
    1716204988537.png
    KB 372.8 · צפיות: 7

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לקראת מעמד ההדלקה ההיסטורי בל"ג בעומר בבית שמש, *בראשות הרב אלימלך בידרמן,* אנחנו מפרסמים פרטים ראשונים על האירוע המיוחד. (יודגש, כי לצד ההתרגשות הגדולה, ישנם כאמור ליקויים חמורים בהיערכות לאירוע, כמו השחתת עשרות עצים וכו', כפי שדיווחנו בשבוע האחרון).

- מתחם ההדלקה ברחוב זכריה הנביא יכיל *כ-40,000 מקומות,* והצפי הוא להשתתפות של 50,000 איש ומעלה...

- *מבחינת כמות משתתפים,* מדובר באירוע הגדול ביותר שבית שמש ידעה אי פעם, ואירוע ההדלקה הגדול ביותר בעולם.

- *האירוע יתחיל* בסביבות השעה 00:30 - 01:00 בלילה, מה שיאפשר השתתפות של אנשים מכל החוגים, כולל כאלה שישתתפו מוקדם יותר בערב באירועים אחרים. ריקודים ותפילות עד אור הבוקר...

- *האירוע ממומן ברובו* על ידי נגידים המקורבים לרב בידרמן, כך לטענת אנשי הרב ששוחחו עם כתב 'חדשות העיר'. אם כי מספר גורמים רמזו כי בפועל, המימון, או חלקו, יגיע ממקורות חסויים. (קומבינות בלע"ז).

- *במת הרב בידרמן* תוקם על אי התנועה, ולצידה מתחם VIP לאח"מים.

- *מוקמות טריבונות* (פארנצ'עס) באורך כ-100 מטרים ובגובה 15 שורות - על המדרכה הצמודה לפארק הרובעי.

- *טובי המהנדסים* ויועצי הבטיחות בישראל נשכרו כדי לוודא את תקינות ובטיחות המתחם.

- *עזרת הנשים* תהיה על השטח שהוכשר ליד מסוף האוטובוסים.

- *שימו לב!* הוקצו מתחמי ענק לחניית האוטובוסים, אך להערכת גורמים המעורים בפרטים, ששוחחו עם כתב 'חדשות העיר' - שכונות רמה ד' וג' צפויות להיחסם ולהפוך למגרשי חניה ענק. אז תושבים יקרים, קחו זאת בחשבון ותצטיידו עם מספיק דלק כדי שלא תצטרכו לצאת מהשכונות במהלך הלילה.

- *שמעון גולדברג,* יו"ר סיעת 'כח', החל להתניע את האירוע יחד עם מקורבי הרב בידרמן, אבל בימים האחרונים, כל עסקן, פוליטיקאי, יועץ או עוזר זוטר שמכבד את עצמו, מעורב באירוע - או בגלל שהתבקש או בגלל שראה צורך לדחוף את עצמו לשם.

- *גופי החירום* יהיו פזורים סביב כל המתחם, ויאבטחו את האירוע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  15  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה