נכתב ע"י efrat1;2192222:מה הבעיה בזה?
ומה הכוונה לפי הכללים?
כללי הצניעות, אולי משהוא יחשוב בטעות שזה תמונה של .. ולא של בחור.
בספריות פה אצלנו לא הכניסו את הספר עד למהדורה שבה היא טשטשה קצת את הדמות...
נכתב ע"י efrat1;2192222:מה הבעיה בזה?
ומה הכוונה לפי הכללים?
נכתב ע"י שירו;2192229:כללי הצניעות, אולי משהוא יחשוב בטעות שזה תמונה של .. ולא של בחור.
בספריות פה אצלנו לא הכניסו את הספר עד למהדורה שבה היא טשטשה קצת את הדמות...
נכתב ע"י userit;2192263:דווקא לדעתי הענין הוא לא שמא יחשבו שזו אשה. זה טיעון מפגר. סליחה.
זה צרם לאנשים מכל מיני סיבות- אם מפני שזה חריג בספרות החרדית והרגיש לאנשים גוייש, אם מפני שדמות השוודי גרמה לתחושה הזו, ואם מפני שזה מהווה סתירה למסר חשוב בספר - איסתרק לומד לא להסתכל על היופי החיצוני של הקווארים , לומד על משמעות שינוי הלבוש, יוסף מוזכר שוב ושוב כמרשים חיצונית- כדי לציין את הניגוד עם הפנים שלו, מדינת השקר שלו דוגלת בפאר חיצוני, בחליפות מוקפדות לבני ישיבה, בכוזר חדשה בה אין כבישים עקומים עוקפי-עצי-פרי...
לשים אחרי זה פרצוף של בלונדיני -כחול-עיניים-בעל-אף-סולד על הכריכה? נו נו...
בכל מקרה, לא באתי להעלות את הנקודה הזו שוב. היא נידונה בצורה רחבה. רק תמהתי על כך שחרף המשוב העקבי בנידון, היא לא ראתה לנכון לעשות אחרת. לא אומרת שהיא אמורה להיענות לגחמות הקוראים, אבל לא מדובר כאן בשינוי בעלילה וכדו', ומצוי שאנשים מאזינים לרחשי הרחוב ומבקשים לרצות אותם בתחום רצונם האישי. זה הכל.
נכתב ע"י תקוה;2191698:מתי הספר יהיה בנקודות החלוקה?
נכתב ע"י אנל;2192340:הדמות על הספרים הראשונים היא אחיה של הסופרת וקוראים לו יונתן.
נכתב ע"י אנל;2192340:הדמות על הספרים הראשונים היא אחיה של הסופרת וקוראים לו יונתן.
נכתב ע"י סא;2192306:אכן, מאכזב.
נכתב ע"י userit;2192263:דווקא לדעתי הענין הוא לא שמא יחשבו שזו אשה. זה טיעון מפגר. סליחה.
את הטיעון המפגר הזה טענה הספרנית הראשית. מה לעשות..
ומי שלא הצליח להבין את האמת שמבצבצת מתוך דפי הסיפור על האנשים הנהנים באיצטלא שבקדושה - פיספס את המסר שבספר.
פעם היה לי קישור לאיזה אתר מסוים בלא זוכרת איפה בעולם, והדמות הזאת בדיוק הופיעה שם בתור דוגמן.נכתב ע"י אנל;2192340:הדמות על הספרים הראשונים היא אחיה של הסופרת וקוראים לו יונתן.
נכתב ע"י הגיג;2192807:אי שם בצפונה של כוזר, הרחק מתהפוכות המלחמה וממרכז העניינים, נטועה אחוזתו היפיפיה של הנסיך הפרוש, האיש שוויתר על הכתר הכוזרי שנים רבות קודם לכן. חייו של יוזבד בנטליאן הצעיר, אדונה הבא של האחוזה, נראים מושלמים לא פחות מנופיה של אחוזתו. אבל האמת שונה. מעל האחוזה השופעת ומלאת החיים מרחפים סודות אפלים, שאם וכאשר יתגלו עלולים להרעיד ולמוטט את יסודותיה.
האם יהיה בכוחו של יוזבד לעצור את הסחף לפני שיקבור תחתיו את משפחתו?
יוזבד אינו היחיד הנאלץ בספר זה להתעמת עם מציאות מתעתעת. מעברו השני של הגבול מנסה הנסיך שלוואן, בנו הכריזמטי של המלך יוסף, להתמודד מול תככיו ורוע ליבו של אביו - כשלצדו רק אלרון, העבד הנורדי חד הלשון; ובארמונות השיש של אתיל נאבק הנסיך יקוואל על מעמדו ומקומו ומקבל החלטות שעשויות לשנות את מהלך חייו לטוב ולמוטב.
האם יצליחו כל אלו יחד לעצור את הכוח החדש המאיים למלא את שמי התכלת של כוזר בלהבות אש ובתימרות עשן?
יוזבד – סודות אפלים הוא סיפורו של מאבק המתחולל בשדות הפתוחים ובהיכלי השיש, ביערות ובמשעולי הכרך, ומאלץ את גיבוריו להבין מי הם באמת.
זהו כרך ראשון מבין שניים המהווים יחד את חלקה השלישי של סדרת 'ממלכה במבחן' והמשך לשני רבי המכר 'אסתרק' ו'מהללאל'. אך יוזבד על שני חלקיו מהווה ללא ספק יצירה בפני עצמה, שתהנה גם את אלו שלא קראו את הספרים הקודמים בסדרה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלז
א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע: