סקירה טרונסמרט עם רמקול לייט, לייט רק במחיר

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד
WhatsApp Image 2023-08-23 at 23.28.05.jpeg

טרונסמרט t7 lite

תמיד כששאלו אותי על רמקול נייד חיפשו משהו קליל ועצמתי

ברגע שהרמקול הושק, ועוד במחיר מגוחך (24 דולר...) הבנתי שיש פה בשורה, ורק צריך לדעת עד כמה באמת הוא מתחרה בשוק הרווי כל כך.

הייתי בטוח שהפשרה תהיה על חשבון איכות סאונד, איכות בס, או סוללה חלשה...

את זה בדיוק אני רוצה לברר.

אמנם הבדיקה שלי ארכה מספר ימים קצרים, אבל לא התאפקתי לחכות. כבר עכשיו אפשר לומר שהבחירה ברמקול הזה תהיה בחירה מעולה

עם משלוח די מהיר תוך פחות משבועיים הוא היה אצלי ביד, כיף.

כבר ברגע הראשון הוא היה נראה יפה ואיכותי אבל בשל המחיר גודלו ומשקלו הטלתי ספק ביכולותיו, אבל מהר מאוד ראיתי שטעיתי.


WhatsApp Image 2023-08-23 at 23.28.17.jpeg


קיבלתי רמקול קומפקטי עם ביצועים שלא מביישים רמקולים שעולים פי 3 ויותר, עוצמת סאונד גבוהה, ביצועי בס מעולים וזמן סוללה מספק בהחלט.

הרמקול במבנה גלילי ובאחד מ4 צבעים שחור כחול ורוד או טורקיז (אצלי הורוד), גם את השרוך הקשור לרמקול תקבלו בצבע שבחרתם.

בחזית יופיע לוגו החברה ומאחור פקדי השליטה, כאשר לא התקמצנו פה בכפתורים, אם כי רק 2 מהם עם תאורה אחורית. וגם על זה תודה. לצד הכפתורים יופיעו 2 בליטות סיליקון לאפשר הושבה יציבה של הרמקול לאורכו.

חשוב לציין כי הרמקול תומך בחיבור בלוטוס וכרטיס מיקרו SD, חיבור אוקס לא נתמך.

WhatsApp Image 2023-08-23 at 23.28.19.jpeg


מ2 צידי הרמקול נמצאים רדיאטורים אקטיביים שאמנם לא יספקו הופעה מרשימה אבל כן יזוזו מעט לאור ביצועי הבס, לצידם תימצא תאורת אווירה הניתנת לשינוי בין 3 מצבי תאורה דינאמיים וכיבוי התאורה.

באריזה תקבלו לצד כבל הטעינה (טייפ סי) גם חוברת הדרכה במספר שפות (לא כולל עברית) ושנראית יותר כמו עלון תרופות, אבל מילא, אחרי פעם אחת שתקלטו את הוראות השימוש כבר תזכרו בעל-פה.

חיבוריות הבלוטוס מדור 5.3 ובאמת מאפשרת חיבור יציב ועד למרחק של 15 מטר, תלוי מיקום.


WhatsApp Image 2023-08-23 at 23.28.24.jpeg


הדבר הראשון שרצתי לבדוק הוא את הפרמטר החשוב ביותר – איכות הסאונד, אחרי כמה ימים וכמות שעות הפעלה מספיקה אפשר לומר שטרונסמרט בהחלט ענו על הציפיות שהיו לי מהם, ניסיתי בכל מנעד הווליום שהרמקול מספק, ובכל הרמות איכות הסאונד הייתה סופר מאוזנת בין הצלילים הגבוהים והנמוכים, וגם בעוצמה הגבוהה ביותר לא הרגשתי שיש איבוד או ערבול צלילים.

עוצמת הווליום בהחלט סיפקה אותי גם כשהיה מדובר על חדר גדול, זה לא רמקול שטח אבל כחוויה אישית או לקבוצה קטנה תוכלו ליהנות ממנו בכל מקום.

טכנולוגיית סאונד פולס הייחודית של טרונסמרט מככבת גם בדגם זה ותיתן לנו אקולייזר סאונד ייחודי לטרונסמארט שידגיש את הווקאל ואת הבס, לא בכל השירים שהפעלתי זה שדרג את החוויה אבל היו כמה שבהחלט זו הייתה הבחירה המועדפת להאזין כך.

מצב האקולייזר העדיף מבחינתי הוא deep bass וניתן להגדרה דרך האפליקציה בלבד, אמנם לאחר בחירה במצב זה כל עוד לא עברתי לאקולייזר אחר המצב נשמר גם לאחר כיבוי הרמקול.

זמן הסוללה המוצהר הוא עד 24 שעות נגינה בעוצמה הבינונית, זמן זה נגזר ממספר משתנים וביניהם פעולת תאורת האווירה ועוצמת הווליום כמובן. בשימוש שלי שהיה ברובו על העוצמות הגבוהות יותר הרמקול לא החזיק יותר מ6 שעות, פרק זמן סביר לשימוש קלאסי.

הרמקול גם מוגן מים בתקן IP7 שמאפשר טבילה במים (בצורה מוגבלת).


WhatsApp Image 2023-08-23 at 23.28.17.jpeg


ניתן לחבר את הרמקול לעוד יחידה נוספת ולקבל חווית סאונד סטריאו, שלא כמו בדגמים אחרים שניתן לחבר ליותר מ100 נוספים… כמו כן לא ניתן לצמד אותו לדגמים אחרים של החברה אם כי כאן טרונסמרט מבשרים שהם עובדים על אופציה כזו בדגמים הבאים שלהם. לא נותר אלא לחכות.

לרכישה לחצו כאן
(קישור שיווקי)

קישור לעמוד המוצר באתר היצרן

WhatsApp Image 2023-08-23 at 23.28.16.jpeg

 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
לסקירות קודמות
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
שימו לב שבימים אלו ניתן להשיג את הרמקול ב27.45 $ בלבד!
מחיר מטורף לכזה רמקול
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  0  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה