התייעצות חורים ברצפה עד למילוי של בין הקומות

תשב"ר

משתמש פעיל
אני באמצע עבודות תיקוני רובה ואיטום בדירה ישנה שמעל דירתי שממנה חודרים מים אלינו, לאחר בדיקה מעמיקה, התגלו במס´ פינות ברצפה בעיקר בזווית קיר מתחת לארון בגדים ובזוויות של משקופי עץ (ישנים ואכולים בתחתיתם) חורים שבהחדרת אצבע ניתן להגיע למילוי. וכן יש פנל אחד שנפל שם ג"כ ניתן להרגיש עם האצבע את החול של המילוי. שאלתי למקצוענים היקרים שבפרוג, באיזה חומר עלי למלאות את החורים שיצליח להיתפס גם על החול, וגם לפתור את הבעיה? אין לי בעיה להשתמש גם בכמה סוגים אם יש צורך. איזה חומר? ואיך אני יגרום שהחומר יתפס על החול?
תודה רבה מראש
 

קבצים מצורפים

  • חדר שינה (2).JPG
    חדר שינה (2).JPG
    3.2 MB · צפיות: 8

ק'סניק

משתמש מקצוען
אין שום חומר שייתפס על החול...
הכי טוב זה לקנות חתיכת פאנל חדש ולאטום כמו שצריך...
אם לא רלוונטי אולי כדאי לאטום את האיזור עם סיכה או סופר 7
 

תשב"ר

משתמש פעיל
אין שום חומר שייתפס על החול...
הכי טוב זה לקנות חתיכת פאנל חדש ולאטום כמו שצריך...
אם לא רלוונטי אולי כדאי לאטום את האיזור עם סיכה או סופר 7
תודה רבה על המענה,
וליד המשקופים שאכולים לגמרי בתחתיתם ועם האצבע אני מגיע לחול, לחסום עם איזה פלסטיק וכנ"ל סופר 7?
או שעדיף לנסות למלאות מלט בכל החורים האלו (אם יתפס) ?
 

אוהב ציון

משתמש רשום
יש אפשרות למלא עם אפוקסי 20 זה יקר , לפעמים בכאלה מצבים שאין ברירה זה טוב , בעיקר לחסימות מים
 

יוסיK

משתמש פעיל
היות ולא מדובר בחדרים רטובים כאמבטיה ומטבח, אז כנראה לא צריך שזה יהיה ממש אטום למים, רק שלא יהיה פתח שיכנסו דרכו כמויות של מים ולכן סביר להניח שיספיק לסגור את החורים האלו עם מלט, אפשר גם להוסיף לתערובת חומר שיאטום אותו קצת יותר טוב.

בחדרים רטובים עושים איטום מתחת לריצוף כדי שגם אם יחדרו מים הם לא יחלחלו ללמטה, בשאר הבית גם אם חודר קצת מים זה נספג שחול ומתאדה ולא מחלחל, אא"כ מדובר בכמות משמעותית כמו מנזילה או חור גדול בריצוף שמתנקזים אליו מים של שטיפה וכיו"ב.
 

להודות ולהלל!

משתמש מקצוען
בחורים ברצפה ניתן לשאוב עם שואב אבק עוד קצת חול מהמילוי ואז לשים בטון העשוי מחול {לא טיט} עם מלט לבן עד גובה הריצוף, אמרתי לשאוב קצת חול שיהיה כמות גדולה של בטון שיתפוס,
את הפנל להדביק עם סופר שבע ואחרי יבוש ליסגור את המרווחים עם רובע,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  1  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה