קצת סדר בדברים:
קודם כל גם אני סובל מזה (אך לא ברמה קיצונית), בשביל לצמצם את הסינוור מתנועה ממול חייבים שהשמשה הקדמית תהיה נקייה לגמרי מבחוץ ומבפנים עד כדי פדנטיות, ממש ככה, זה מאוד עוזר! לצמצום סינוור אחורי יש רכבים שמותקנת בהם מראה מרכזית מתחלפת שאפשר ע"י זיז מתחת להעביר אותה למצב חשוך (כן יכול להיות שגם ברכב שלכם ולא שמתם לב..) ברכבים מתקדמים יותר יש מראה מחשיכה אוטומטית ע"י שתי חיישנים מאוד מאוד אידיאלי. מסינוור מאחורה מהמראות הצידיות במצבים שממש מפריע לי אני פשוט מזיז קצת את הראש לצדדים כך שלא אהיה מול הפנס.
בעניין הרכבים החדשים, אז ככה, בעיקרון לידיעה, ברכבים הישנים אין אור חזק וחלש, אלא אור גבוה ונמוך שכשמו כן הוא, זו אותה נורה שאחת מותקנת בזווית כהה יותר והשניה עם זווית ישרה יותר, התקן אומר שהאור הנמוך יאיר לשלושים מטר, והגבוה למאה מטר, וזה מה שבודקים בטסט את זווית הפנסים, החוזק לא אמור להוות פקטור בעניין כל עוד זה לא מכוון ללמעלה, ברכבים החדשים כנראה לקחו את התקינה עד הקצה ואם ברכבים אחרים כשהפנס כן היה מגיע לזווית העין לא היה כזה נורא הפעם זה גם נורא כי הוא גם יותר חזק.
דבר נוסף, ברכבים החדשים ישנו מצב אווטומטי שמכוון אורות גבוהים ונמוכים לפי הדרך כלומר האור הגבוה דולק כל עוד אין תנועה ממול וגם מלפנים, וגם כשיש תנועה האור הגבוה מתכוונן שלא יסנוור, [כלומר אם זה את הרכב מקדימה הפנס יתכוונן בגובה שלא יעבור את החלון האחורי שלו, ואם בתנועה ממול רק את הפנס הפונה לצד הרכב שמגיע], זה מאוד מציק כי אם פעם מרצדס עשו את זה ודי הצליחו עכשיו המון חברות ובהם סיניות מנסות לחכות אותם על חשבוננו.. מה שאומר שלא תמיד החיישן מזהה את הרכבים המסתנוורים וכללית הוא לא מדוייק ונראה כאילו הוא מהבהב כי יש בורות בכביש...