חדשות בעולם הנשק החדש של רוסיה

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
יו"ר ועדת המודיעין של בית הנבחרים, מייק טרנר, הודיע כי יש מידע הנוגע ל"איום ביטחון לאומי חמור" על ארה"ב כך מסרה הוועדה.

בעוד טרנר והבית הלבן לא דיווחו פרטים על האיום, שני מקורות ובכיר אמריקאי אמרו ל-CNN שהאיום קשור לרוסיה. מקורות רבים המכירים את המודיעין אפיינו אותו כ"רגיש מאוד".

אחד המקורות שראה את המידע אישר כי "זוהי למעשה יכולת רוסית מדאיגה ומערערת יציבות שנודע לנו לאחרונה". אבל יו"ר בית הנבחרים מייק ג'ונסון הרגיע את החששות מהאיום הבלתי מוגדר, ואמר כי "אין סיבה לדאגה".


"אנחנו רק רוצים להבטיח שכולם עם ידיים יציבות ליד ההגה", אמר ג'ונסון. "אנחנו עובדים על זה ואין צורך לדאוג".

בעוד האזהרה הייתה מעורפלת, ארה"ב מודאגת מהיכולות הצבאיות הרוסיות ומהשפעתה מערערת היציבות באירופה וברחבי העולם ככל שהמלחמה באוקראינה נמשכת, כשהסיכויים לסיוע צבאי אמריקאי נוסף שיישלח לקייב לא ברורים בגלל התנגדות של רפובליקנים רבים.

היום טרנר שלח לעמיתיו בקונגרס מכתב בו אמר שהעניין "מתייחס ליכולת צבאית זרה מערערת יציבות".

טרנר כתב במכתב לעמיתיו בקונגרס כי ועדת המודיעין של בית הנבחרים הצביעה אתמול בעד לחשוף את המידע בימים הקרובים.

טרנר גם קורא לנשיא ג'ו ביידן להסיר את הסיווג של "כל המידע הקשור לאיום הזה".

היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן אמר שהוא פנה באופן אישי כדי לקבוע פגישה עם מחוקקים בכירים בוועדה לביטחון לאומי לפני שטרנר הזהיר בפומבי על "איום הביטחון הלאומי החמור".

סאליבן לא אהב שטרנר חשף את הדברים לפני הפגישה שתוכננה למחר עם הצהרתו הפומבית, ואמר שהוא "קצת מופתע שטרנר פרסם היום בפומבי"..
(בחדרי חרדים)
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
דיווח: ‏הבית הלבן צפוי לתדרך ביממה הקרובה על יכולת צבאית רוסית חדשה. לפי ההערכות - גרעינית, כנראה שתוצב בחלל ובתכלית של חיסול לוויינים, זאת להבדיל מירי של נשק גרעיני מהחלל לטריטוריה בכדור הארץ.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  15  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה