המיתוג מחדש והמהלך הגאוני של חברת "סוויץ'"

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
חברת סוויץ' (-"סופר דרינק" לשעבר) יצאה במיתוג חדש ויפהפה לבקבוקיה.
אישית, אהבתי את העיצוב מאוד. יפה ומושך, ואפילו יוקרתי.

שמעתי כי המהלך החדש שלהם הוא לא להוציא יותר את טעם ה'קולה', פשוט להשאיר את זה למתחרים.
הם יקחו את כל השאר, ושהמתחרים יריבו על הקולה.

זה לדעתי מהלך גאוני וחכם ביותר
נגיד, תבואו לחתונה ועל השולחנות יש בקבוקי קוקה קולה, ולצידם סודה של סוויץ'
על הבר יש פפסי או אר סי, בין כל שאר הטעמים של סוויץ.
ככה הם מקבלים מקום של גדולים, ויכולים להופיע בכל מקום אפשרי.

(ולא דיברתי בכלל על זה שיש להם באמת טעמים מוצלחים ביותר שעוקפים את כל המתחרים, לטעמי לפחות, כמו של אשכולית אדומה, גזוז תפוח, אננס, ועוד)

מה אתם אומרים על זה?
 

קלדן 10

משתמש רשום
לעניות דעתי, לא נראה לי שיקפוץ למגרש של הגדולים. (אא"כ בהמשך עבודה עקבית, פרסום בעיתונות וכדו')
אחרי הכל קוקה קולה ושוופס' הם מותג...
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
ככה זה מתחיל...
נחיה ונראה,
וההיסטוריה תשפוט.
לטב ולמוטב.
 

bitcoin

משתמש פעיל
אין סיכוי.

קוקה קולה הוא מותג.

והחברה המרכזית למשקאות 'חולשת' על 69 אחוז מהשוק כולל מותג נביעות (נביעות+ זוכרים?) שהם קנו.

בשאר האחוזים מתחלקים כל השאר

החברה היא היחידה שיכולה להציע 'כיסוי' מלא לאירוע ויש להם קרטלים בכל מיני אולמות.

השקיעו במותג והחיבור של העם אל המותג שלהם רק הולך וגדל.

אולי סוויטצ' רק לא יפסידו ולא יפשטו את הרגל (מה שכמעט קרה עד שבאה שרייבר הציל את המצב והביא קבוצת משקיעים).

אין סיכוי שהם יביאו מוצרים שיתחרו באלו של החברה המרכזית למשקאות
 

האורות

משתמש פעיל
להגיד שסוויץ מתחרים עם הגדולים, זה כמו להגיד...
כמו....
כמו להגיד שסופר דרינק מתחרה עם הגדולים....
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לא שמעתי על זה.

אבל אם זה נכון, שהם מפסיקים לייצר את הקולה (ואת הספרייט) ומייצרים מיצוב אחר למשקאות האחרים, כזה שאינו נתון להשוואה מול קוקה קולה ופפסי, זה מהלך גאוני אמיתי. וואו!! קנאה. שאפו.
 

כלכלן

משתמש רשום
ממתי סופר דרינק או סוויטש מתמודדים מול קוקה קולה? ההתמודדות האמיתית שלהם היא מול הזולים, קריסטל למשל, על שלל טעמיהם.
הפסקת הייצור של הקולה פחות דרמטית לדעתי. אם הפסיקו לייצר את הירוק הזורח הזה, זה כבר צעד קטן לעתיד גדול :)
 

בן המלך

משתמש פעיל
אני דווקא שמעתי מעובד בחברה, שהם עובדים על שיפור הטעם של הקולה כמו שעשו בשאר הטעמים,
 

אילוסטרציה

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אכן אחד המהלכים היותר מבריקים בתקופה האחרונה, [המיתוג מחדש, לא מכיר את הקטע של הקולה].

לדעתי, המהלך הוא עוד יותר עמוק וגאוני והם פשוט רוכבים על המותג של 'שוופס' - גם בשם דומה וגם עם עיצוב ממש דומה של הבקבוק, הצבעים והעיצוב.

חוויה אישית: כאחד שמימיי לא נגעתי בסופר דרינק, לאחרונה פתחתי בקבוק סוויצ' תפוחים, שתיתי חצי בקבוק כשאני בטוח שזה שוופס, ואז אשתי מעירה לי שאני שותה... סופר דרינק ! כוחו של מיתוג מוצלח.

לדעתי, במידה שיצליח - זה עניין של מעט מאוד זמן עד שהמחיר יעלה גם וישתווה למתחרים, ולו בכדי שישדר יותר יוקרה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה