כללי הכנסת מחיר למודעת פרסום, במבצע

סטודיו מיתר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
יישר כח לכל התשובות שקיבלתי על שאלתי בענין תמחור אלבום דיגטלי
וכעת לאלה שלא ראוו
בימים אלו אני יוצאת בפרסום על מבצע פרסום אלבום דגיטלי מידות 30*22
10 דפים 170 גרם לעמוד,
במחיר 350 ש"ח
ברצוני לקבל את חוו"ד האם להכניס במודעת הפרסום את מחיר האלבום או לתת ללקוח להתקשר ?
כלומר האם המחיר כל כך מוזל שימריץ את הלקוח להזמין או לגרום לו להתעניין ולהתקשר ע"מ לקבל פרטים ובתוספת שכנוע?
:cool:
 

יסכה שמואל

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני בעד לכתוב מחיר, באופן אישי, אם יש מחר בא לי יותר להתקשר ולשמוע פרטים נוספים.
 

פרסומון

משתמש סופר מקצוען
אני אוהב מודעות עם מחיר, מאשר מודעות שרוצים לשגע אותך כשאתה מתקשר...
 

stsh

משתמש פעיל
לכתוב מחיר.
זה יחסוך לך טלפונים בסגנון של "וואוו, הגזמת..., זה נקרא הנחה זה?"
מי שבעניין ויודע את המחירים יתקשר.
 

גאולונת

משתמש מקצוען
אתן לך דעה לכיוון השני -
לפעמים כשכותבים מחיר, הלקוח שלא קלט את כל התועלות שיוצאות לו מהשירות במודעה - ידפדף ישר הלאה..
אבל אם לא תכתבי או שתכתבי 10% הנחה/ 50 ₪ מתנה - את כן נותנת פה תמריץ להתקשר,
וכשהוא יתקשר תוכלי לתת את הדגש על כל היתרונות שלך..

ולדעתי, יש משהו שמוזיל קצת את הערך כשכותבים מחיר..

אבל הדיון הזה מעניין!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה