2 מקרים ביום אחד:
1. הזמנתי 6 מנורות קיר לסלון,
הגיעה שקית קטנה עם תיק קטן.
מה אמורים לעשות? לאשר קבלת משלוח ולפתוח סכסוך?
2. הזמנתי מנורה בצבע עץ כהה,
הגיע עץ טבעי.
כתבתי למוכר - הוא מציע לי להשאיר אצלי והוא ייתן לי החזר חלקי בסך 3 דולר. (המוצר עלה 30 דולר)
פתחתי סכסוך - הם מציעים לי להחזיר את המוצר, ואחרי שהמוצר יחזור אליהם שלם, יחזירו לנו את הכסף.
אין אפשרות אחרת?
לא רוצה להשאר בלי כלום ביד.
אם שילמתי על ההזמנה דרך פייפאל זה יכול עזור לי\ לקצר תהליכים\להרויח יותר
באחד מהמקרים הנ''ל?
1. הזמנתי 6 מנורות קיר לסלון,
הגיעה שקית קטנה עם תיק קטן.
מה אמורים לעשות? לאשר קבלת משלוח ולפתוח סכסוך?
2. הזמנתי מנורה בצבע עץ כהה,
הגיע עץ טבעי.
כתבתי למוכר - הוא מציע לי להשאיר אצלי והוא ייתן לי החזר חלקי בסך 3 דולר. (המוצר עלה 30 דולר)
פתחתי סכסוך - הם מציעים לי להחזיר את המוצר, ואחרי שהמוצר יחזור אליהם שלם, יחזירו לנו את הכסף.
אין אפשרות אחרת?
לא רוצה להשאר בלי כלום ביד.
אם שילמתי על ההזמנה דרך פייפאל זה יכול עזור לי\ לקצר תהליכים\להרויח יותר
באחד מהמקרים הנ''ל?