דרוש מידע גוף תאורה שובק חיים פעם אחר פעם

bayit

משתמש פעיל
עריכה תורנית
הרכבתי כמה גופי תאורה (לדים צמודי תקרה) לפני כשנה וחצי. קנינו שלושה בחנות מסוימת, וכולם עבדו. לפני כמה חודשים אחד הגופים שבק חיים. בדקתי עם טסטר והיה חשמל בחוטים, וחשבתי שהגוף פגום. בחנות הם החליפו אותו בגוף חדש. הרכבתי את הגוף החדש וליהודים היתה אורה.
עכשיו (בערך חודשיים אחרי ההתקנה) גם הגוף החדש הפסיק לעבוד. מה קורה? זה (במקרה) שוב גוף פגום? או שיש בעיה בחשמל? במתח? בחוטים? איך אפשר לבדוק את החשמל?
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מומלץ מאוד להביא חשמלאי שיבדוק את הלוח חשמל ואת המפסקים וכנראה או שבטוח יש לכם חיבורים רופפים.

גנרטור של שבת או מצברים זה סיבה מובילה
 

bayit

משתמש פעיל
עריכה תורנית
חיבורים רופפים שמשום מה מחזיקים כל פעם במשך כמה חודשים?
 

מבריק הפלא

משתמש סופר מעניין
מנוי פרימיום
יכול להיות לאותו פיוס מחובר מכשיר חשמלי שמשחק עם המתח כמו מזגן, מקרר וכד'
וכל פעם שהמתח משתנה (עולה או יורד) הדבר מאוד משפיע על התאורה ולכן היא נשרפת
 

bayit

משתמש פעיל
עריכה תורנית
כשהחיבורים רופפים זה גורם לזרם מקוטע (שלא נראה לעין) שהורס את השנאים
כדאי לך לפתוח את המגעים של המתג שמדליק את הגוף תאורה
ולחבר את זה שוב חזק
באמת דיברתי עם חשמלאי והוא אמר לי שלפעמים החיבורים רופפים מכיון שהגוף מגיע עם חוטים כל כך דקים, ואז הגוף יכול לפעול מכיון שהחוטים באמת קרובים או נוגעים במגעים (בשוקולד) אבל הם פשוט נשרפים מהעומס של העברת חשמל לא תקינה שכזו. אם כן, צריך להחליף את הגוף ולוודא שבגוף החדש כל החיבורים מהודקים מאוד בפנים - ממש למשוך את החוטים אחרי החיבור כדי לוודא שהם תפוסים היטב.
הוא גם אמר לי לבדוק עם גוף תאורה פשוט שגם האפס (הפאזה) תקינה, ולא מספיק לבדוק עם טסטר. ולבדוק את החיבורים גם בתוך המפסק בקיר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה