חבר סיפר לי שפתח קייטרינג חלבי, והראה לי את כרטיס הביקור, וכתוב שם מתחת ללוגו: "קייטרינג חלבי בסגנון איטלקי"
שאלתי אותו, מה זה איטלקי ? ענה לי שזה חלק מהמיתוג, ואין לו שום קשר עם האיטלקיים ועם האוכל שלהם, וכי אפילו לא יודע מהו סגנון האוכל אותה נוהגים האיטלקיים לאכול, ומכיוון שרוצה לשוות לעסק תדמית של קייטרינג יוקרתי, הציעו לו לכתוב כך,
מעניין מה הוא יעשו עם לקוח פוטנציאלי שאוהב דווקא סגנון צרפתי או אולי אוזבאקיסטאני...
האם זה מקובל בעולם הפרסום, להשתמש במונחים שאינם נכונים, רק כדי לשדר יוקרה ?
שאלתי אותו, מה זה איטלקי ? ענה לי שזה חלק מהמיתוג, ואין לו שום קשר עם האיטלקיים ועם האוכל שלהם, וכי אפילו לא יודע מהו סגנון האוכל אותה נוהגים האיטלקיים לאכול, ומכיוון שרוצה לשוות לעסק תדמית של קייטרינג יוקרתי, הציעו לו לכתוב כך,
מעניין מה הוא יעשו עם לקוח פוטנציאלי שאוהב דווקא סגנון צרפתי או אולי אוזבאקיסטאני...
האם זה מקובל בעולם הפרסום, להשתמש במונחים שאינם נכונים, רק כדי לשדר יוקרה ?