ה' אוהב אותך
משתמש מקצוען
תפוס ועוד איךדוקא אני זוכר שנכון ללפני תקופה לא כזאת ארוכה (שהייתי גר בבית שמש) היו ימים שאולם הכרמים הגדול היה ריק, אבל לכאורה אפשר לבדוק את זה על ידי חיוג לאולמות הנ"ל ולבדוק כמה תאריכים פנויים יש להם.
תפוס ועוד איךדוקא אני זוכר שנכון ללפני תקופה לא כזאת ארוכה (שהייתי גר בבית שמש) היו ימים שאולם הכרמים הגדול היה ריק, אבל לכאורה אפשר לבדוק את זה על ידי חיוג לאולמות הנ"ל ולבדוק כמה תאריכים פנויים יש להם.
נכון אולם ענק ל800 איש בערך(שכחתי)מה עם כינור דוד???.
זה מעניןשאסטרייכר,פראהנד והכרמים-אוכל סגנון אשכנזי ולא ברמה גבוהה.
אסטריכר-הפרדה של קיר וחצי קומה בין הגברים לנשים
הכרמים-אולם יפיפה(אפשר לראות בביקורות גוגל) אבל שוב האוכל...,מתחת למרכז מסחרי,חניה דווקא יש.
ודווקא יש בו ארועים יום יום מה שאומר שיש ציבור מאוד גדול בבית שמש וגם המעט הזה תפוס
אבל לציבור הספרדי אין כמעט מענה .
אנשים שעושים אירוע שבו שמים מעטפות חייבים לכבד ומחפשים אולם עם אוכל ברמה.
זה נשמע כי האולמות הנ"ל נמצאים ב"קסבה" של בית שמשזה מענין
אבל מהתגובות של שאר האנשים, זה נשמע פונה לאוכלוסיה יותר ספציפית
בעוד שאר האנשים מחפשים משו מכובד אבל במחיר שפוי יותר
ת'אמת מזמן לא הייתי בחתונות בירושלים
אבל אנשים מכוונים לסגנון שירת ירושלים ( לפחות מה שהי פעם אחרונה שהייתי שם) או יותר לסגנון אולמי נוף?
או משו אחר?
תודה על התגובה המפורטתזה נשמע כי האולמות הנ"ל נמצאים ב"קסבה" של בית שמש
אסטרייכר ופארהנד -נחשבים מותאמים יותר לציבור ה"חסידי"
למרות שבפראנד יש הרבה חתונות ליטאיות
באסטרייכר כמעט ולא כי כאמור הגברים זו קומה אחרת
הכרמים-מתחתנים שם גם ליטאים מיינסטרים וגם חסידים וכן כמובן יש אפשרות לשכור רק את האולם
ובאמת הכרמים תפוס מאוד,מה שמראה שיש צורך בעוד גם לציבור האשכנזי
אבל ק"ו לציבור הספרדי-סגנון"מייפל"-פ"ת
"שערי העיר" ז"ל וכן על זה הדרך
אין שם יותר אוכל של האולם..מה עם כינור דוד???.
זה סגנון מאוד ספציפייש:
אולמי הכרמים
אולם "לורנסה"
יש גם אסטרייכר ופארנד.
יש בזה..ההיגיון שלי אומר שאנשים המשאירים מעטפות של 400 ש"ח יעדיפו גנח אירועים במקום שקט ונגיש לרכבים, בעוד ה'עמך' יעדיפו אולם זול במקום מרכזי הנגיש בתח"צ. 2 אסכולות שונות.
העשירים אינם זקוקים לאולם בתוך העיר בית שמש.
זה לא עשיריםההיגיון שלי אומר שאנשים המשאירים מעטפות של 400 ש"ח יעדיפו גנח אירועים במקום שקט ונגיש לרכבים, בעוד ה'עמך' יעדיפו אולם זול במקום מרכזי הנגיש בתח"צ. 2 אסכולות שונות.
העשירים אינם זקוקים לאולם בתוך העיר בית שמש.
מנסים להבין מה חסרזה לא עשירים
זה ספרדים
אבל פותח\ת האשכול צרך לרשום מה הכוונה חסר אולם
למי ולמה מתכוון לייעד אותו?או שפתוח למה שחסר
אם ניקח כדוגמא את שכונת רמת בית שמש ב' בה ממוקמים אולמי החתונות - יש בה בערך 3 בתי כנסת ספרדיים, 2 וחצי ליטאיים, ו897 בתי כנסת חסידיים. אפילו בית כנסת אבי עזרי הוא חסידי. משכך, אין היגיון שכשאדון בן לולו מחתן את בתו החשובה בשעה טובה ומוצלחת הוא יביא את אורחיו לחגוג דוקא שם, כמו שאדון ויזניצר לא יעשה חתונה בנתיבות. כך דרכו של עולם.זה לא עשירים
זה ספרדים
אבל פותח\ת האשכול צרך לרשום מה הכוונה חסר אולם
למי ולמה מתכוון לייעד אותו?או שפתוח למה שחסר
אתה לא מתבייש?רוצה להוסיף עוד משהו, מדי פעם נערכים גם חתונות כאלו באולם פורהנד, באיזור גרה אוכלוסיה מעט פחות סובלנית מהמקובל אצלינו, והם ממש לא רואים בעין יפה את ההתאספויות המשפחתיות בחוץ, על המדרכה ועל הכביש, בסגנון שהם לא הורגלו אליו. זה לא יהיה חכם להתגרות בהם אצלם בשכונה. איזהו חכם המכיר את מקומו.
זה נראה שעלי להשלים חוסרים בעניני נימוסים, בורות וגזענות. בכל זאת לא למדתי ליבה.אתה לא מתבייש?
בורות וגזענות בתגובה אחר תגובה
דוחה
יש דברים שא"א להשליםזה נראה שעלי להשלים חוסרים בעניני נימוסים, בורות וגזענות. בכל זאת לא למדתי ליבה.
אפשר הפנייה ל'מוקד לחינוך מחדש'?
רב תודות.
לא חושבת שזה בורות וגזענות..אתה לא מתבייש?
בורות וגזענות בתגובה אחר תגובה
דוחה
יש את כינור דוד- אחלה אולםוכן גם אולמות לחתונה ברמה טובה לא יזיקו
כיום יש או את הרמה הפשוטה של פאראנד וכו
או רמה בשמיים של האמרלד...
אין משהו באמצע
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: