תח"צ 'דרך אגד' זכתה באשכול עוטף ירושלים כולל הקווים לבני ברק

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
קו 476

המסלול בגבעת זאב
Screenshot_2024-03-17-17-10-14-165-edit_com.mosko.bus.jpg
המסלול בבני ברק
Screenshot_2024-03-17-17-11-06-202-edit_com.mosko.bus.jpg
 

אופקים 1

משתמש פעיל
קו 404
המסלול בירושלים:
צפה בקובץ המצורף 1603072

המסלול בבני ברק
צפה בקובץ המצורף 1603071
לפי אוטובוס קרוב, הקו מתחיל לפעול בתאריך 16.4 בתדירת של 2-3 נסיעות בשעה
 
סוף סוף קו ישיר מצומת רמות...
"זה היום קווינו לו"
התפכחו שם למעלה...
מכיר אחד שהולך לנהוג שם [כבר עכשיו עוברהכשרה בחולון] והוא אומר שמתחילים שבוע לפני פסח. אגב לדיוק קו404 מצומת רמות הוא זהה ממש לקו 422 ולא ישירות מהמסוף. אלא דרך רמות וגבעת זאב.
 
אי אפשר להבין למה שאגד יקבלו עוד קו, כשאת הקוים שיש להם הם לא יודעים להוציא בתדירות ובשירות המתאים.
אפיקים היה להם המון נסיעות , תמיד העדפתי ליסוע בקו 401 לעומת 402. ובכלל שעכשיו אנו כולם תחת חברה אחת....
 

ראובן שפירא

משתמש פעיל
אי אפשר להבין למה שאגד יקבלו עוד קו, כשאת הקוים שיש להם הם לא יודעים להוציא בתדירות ובשירות המתאים.
אפיקים היה להם המון נסיעות , תמיד העדפתי ליסוע בקו 401 לעומת 402. ובכלל שעכשיו אנו כולם תחת חברה אחת....
[זה לא אגד עצמם, זה חברה חדשה בבעלות אגד. השירות שלהם יכול להיות טוב פי כמה, זה צוות חדש ושונה, אוטובוסים חדשים, נהגים חדשים, הכל חדש]
 

אופקים 1

משתמש פעיל
[זה לא אגד עצמם, זה חברה חדשה בבעלות אגד. השירות שלהם יכול להיות טוב פי כמה, זה צוות חדש ושונה, אוטובוסים חדשים, נהגים חדשים, הכל חדש]
השירות שלהם לא יכול להיות יותר טוב.
כי יותר זול להעסיק קבלנים שנוסעים על אוטובוסים שיותר מבוגרים מהנהגים שנוהגים בהם, מאשר להעסיק נהגים של החברה בשכר מופקע (ביחס למקובל בענף ההסעים) כפי שנקבע במכרז, על אוטובוסים מצויידים וחדשים.
 

SASHLI

משתמש צעיר
האם זה נכון שיהיו אצלם הרבה נהגים חרדים ? מה שיוריד
מצוות הנהגים בני דודים
 

SASHLI

משתמש צעיר
הם עבדו על זה הרבה לשכנע חרדים לבוא אליהם
הלוואי
זה נכון אבל אין הרבה חרדים בעלי רישיון לאוטובוס\רכב ציבורי

כמה זמן זה הסבת רישיון לרכב ציבורי?[כמובן למי שיש ידע
אשמח לקרוא תודה]
 

ראובן שפירא

משתמש פעיל
אני אשמח להשתכנע שקבלנים זה פתרון טוב
בביתר זה פתרון מצויין.

יש שירותי מיקום בקל קו ובמענה אנשוי בחברה. הם עוצרים בכל התחנות. יש מיספור ברור ומדויק לכל האוטובוסים למקרה של אבידות, החברה אוספת מהאוטובוסים את כל האבידות. החברה דואגת לניקיון האוטובוסים, כו' וכו'.

חוץ מהשלט הקטן שקשה לראות, מבחינתי לנסוע כל היום רק בקבלנים.

[יש בעיה אחת באוטובוסים האלו, שבגלל שיש בהם הרבה יותר מקומות הם קצת יותר צפופים, אבל מילא]
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
חוץ מנושא הקבלנים - מכרז חדש משפר את תנאי השירות, ולו בגלל ריענון המערכת: חברה חדשה אוטובוסים ונהגים חדשים
הזכרת את בית שמש - השירות בה השתפר לאין ערוך ביחס לסופרבוס. עדין יש מה לשפר, אבל אי אפשר להשוות. שמים וארץ. אני מדבר על קווים קיימים בעבר, לא על קווים חסרים ברמה ד' וכדו' שמה השירות מתחת לכל ביקורת אבל בגלל שחסר קווים ומשרד התחבורה צריך לתקצב קווים חדשים ותוספת שירות.
וגם בנושא הקבלנים - בבית שמש קו 619 לדוג' היה מבוצע קבוע רק על ידי קבלנים לפני המכרז האחרון, ואחרי המכרז מבוצע על ידי החברה בצורה נורמלית.
בסופי שבוע יש בעיה של מחסור באוטובוסים ונהגים, וכולם נופלים עם הקבלנים ללא קשר לחברה ומכרז. משרד התחבורה הוציא הנחיה להימנע מזה כבר באוגוסט האחרון, וחזר בו לאחר שראה שאין מה לעשות.
 

אופקים 1

משתמש פעיל
חוץ מנושא הקבלנים - מכרז חדש משפר את תנאי השירות, ולו בגלל ריענון המערכת: חברה חדשה אוטובוסים ונהגים חדשים
הזכרת את בית שמש - השירות בה השתפר לאין ערוך ביחס לסופרבוס. עדין יש מה לשפר, אבל אי אפשר להשוות. שמים וארץ. אני מדבר על קווים קיימים בעבר, לא על קווים חסרים ברמה ד' וכדו' שמה השירות מתחת לכל ביקורת אבל בגלל שחסר קווים ומשרד התחבורה צריך לתקצב קווים חדשים ותוספת שירות.
וגם בנושא הקבלנים - בבית שמש קו 619 לדוג' היה מבוצע קבוע רק על ידי קבלנים לפני המכרז האחרון, ואחרי המכרז מבוצע על ידי החברה בצורה נורמלית.
בסופי שבוע יש בעיה של מחסור באוטובוסים ונהגים, וכולם נופלים עם הקבלנים ללא קשר לחברה ומכרז. משרד התחבורה הוציא הנחיה להימנע מזה כבר באוגוסט האחרון, וחזר בו לאחר שראה שאין מה לעשות.
אני לא חושב שאין מה לעשות.
יש הרבה מה לעשות, כיום זה משתלם להם להעסיק קבלנים, בודאי כשמדובר בחברת בת של המפעיל עצמו, אבל גם כשמדובר בקבלן חיצוני.
המשרד צריך לגרום לזה שזה לא יהיה משתלם להעסיק קבלנים באמצע השבוע.
אני יכול להבין שיש בעיה בסופ"ש בגלל ההפרש בתשומות, אבל במהלך השבוע אין סיבה שהחברה לא תצליח למצוא נהג בדיוק כמו שהקבלן מצא נהג שעובד במשרה מלאה בתח"צ.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ואגב בנוגע לחברות בת - דווקא הניסיון מוכיח שאין קשר, לטוב ולמוטב
חברת נתיב אקספרס זוכה לציון גבוה בדוחות של משרד התחבורה באופן עקבי, חברת הבת בית שמש אקספרס פחות
אגד תעבורה (שהיא לא בדיוק חברת בת אלא חברה בהחזקה חלקית של אגד) בכלל ממוקמת בתחתית הטבלה הרבה מתחת אגד

כמו כן - גם באותה החברה עצמה, הציון שלה משתנה משמעותית מאשכול לאשכול, ולכן מכרז חדש יכול מאד להועיל
 

אופקים 1

משתמש פעיל
בביתר זה פתרון מצויין.

יש שירותי מיקום בקל קו ובמענה אנשוי בחברה. הם עוצרים בכל התחנות. יש מיספור ברור ומדויק לכל האוטובוסים למקרה של אבידות, החברה אוספת מהאוטובוסים את כל האבידות. החברה דואגת לניקיון האוטובוסים, כו' וכו'.

חוץ מהשלט הקטן שקשה לראות, מבחינתי לנסוע כל היום רק בקבלנים.

[יש בעיה אחת באוטובוסים האלו, שבגלל שיש בהם הרבה יותר מקומות הם קצת יותר צפופים, אבל מילא]
שמח שאתה מרוצה מהשירות של חברת קווים
אולי היה שיפור בשנה האחרונה, כי לפי הדו"ח האחרון שפרסם משרד התחבורה אשכול ביתר עילית נמצא בתחתית מבחינת הניקוד שלו
 

אופקים 1

משתמש פעיל
ואגב בנוגע לחברות בת - דווקא הניסיון מוכיח שאין קשר, לטוב ולמוטב
חברת נתיב אקספרס זוכה לציון גבוה בדוחות של משרד התחבורה באופן עקבי, חברת הבת בית שמש אקספרס פחות
אגד תעבורה (שהיא לא בדיוק חברת בת אלא חברה בהחזקה חלקית של אגד) בכלל ממוקמת בתחתית הטבלה הרבה מתחת אגד

כמו כן - גם באותה החברה עצמה, הציון שלה משתנה משמעותית מאשכול לאשכול, ולכן מכרז חדש יכול מאד להועיל
בנוגע לחברות הבת התכוונתי לכך שחברות מפעילות חברות בת כקבלנים. זה קיים כמעט בכל החברות, ועל חברות הבת יש עוד פחות פיקוח מעל החברות עצמם.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
שמח שאתה מרוצה מהשירות של חברת קווים
אולי היה שיפור בשנה האחרונה, כי לפי הדו"ח האחרון שפרסם משרד התחבורה אשכול ביתר עילית נמצא בתחתית מבחינת הניקוד שלו
נכון, יש איזה אשליה בציבור על רובינשטיין שהצליח לסדר את התחבורה בביתר וכו', והרבה פעמים מתלוננים למה אין תחבורה כמו בביתר
יתכן שזה היה פעם, זה כבר מזמן לא ככה קווים בביתר מתדרדרת מדוח לדוח
בנוגע לחברות הבת התכוונתי לכך שחברות מפעילות חברות בת כקבלנים. זה קיים כמעט בכל החברות, ועל חברות הבת יש עוד פחות פיקוח מעל החברות עצמם.
אני מדבר על הנושא המרכזי של האשכול - האם חברת הבת אגד יותר טובה או פחות טובה מאגד, ועל זה כתבתי שאין קשר
 
בביתר זה פתרון מצויין.

יש שירותי מיקום בקל קו ובמענה אנשוי בחברה. הם עוצרים בכל התחנות. יש מיספור ברור ומדויק לכל האוטובוסים למקרה של אבידות, החברה אוספת מהאוטובוסים את כל האבידות. החברה דואגת לניקיון האוטובוסים, כו' וכו'.

חוץ מהשלט הקטן שקשה לראות, מבחינתי לנסוע כל היום רק בקבלנים.

[יש בעיה אחת באוטובוסים האלו, שבגלל שיש בהם הרבה יותר מקומות הם קצת יותר צפופים, אבל מילא]

שמח שאתה מרוצה מהשירות של חברת קווים
אולי היה שיפור בשנה האחרונה, כי לפי הדו"ח האחרון שפרסם משרד התחבורה אשכול ביתר עילית נמצא בתחתית מבחינת הניקוד שלו

נכון, יש איזה אשליה בציבור על רובינשטיין שהצליח לסדר את התחבורה בביתר וכו', והרבה פעמים מתלוננים למה אין תחבורה כמו בביתר
יתכן שזה היה פעם, זה כבר מזמן לא ככה קווים בביתר מתדרדרת מדוח לדוח
כבוד הרב ראובן שפירא אני מבין מהדברים שאתה גר בביתר, כך גם מהאשכול של נסיעה בליל פורים מביתר לבני ברק.
אבל כנראה שאתה לא מספיק חווה את הסיורים עם החברה.
אני נוסע הרבה מב"ב לביתר ומביתר לב"ב, אי אפשר להכחיש שמה שהיה פעם, זה לא מה שקורה היום.
אולי קווים עדיין חברה טובה, אבל זה טוב לעומת חברות אחרות. אבל מצד עצמם, הם מדלגים נסיעות, ומשחקים עם הנוסעים באוטובוסים שלא יוצאים וטוענים שזה אוטובוס קבלני, ואין להם אכיפה עלזה, כמו"כ עוקפים תחנות, אוטובוסים מלאים בימי שישי, אנשים שנשארים בתחנה - זה סיפורים של כל שבוע ושבוע, במוצ"ש עוקפים על נסיעות וכו'.
לא החברה, ולא הענין של חברות קבלניות שא"א לאכוף אותם.
אמר לי פעם נציג, מה אתה רוצה שאני יעשה? הסדרן שם כאן אוטובוס קבלני, ואמנם אני יכול לדעת את המיקום שלו על המפה, אבל א"א לדעת או לתקשר איתו למה הוא לא יצא עדיין, ולמה עוקף תחנות או משנה מסלול.
והמבין יבין!!!!!!!!!!!!
 

ראובן שפירא

משתמש פעיל
כבוד הרב ראובן שפירא אני מבין מהדברים שאתה גר בביתר, כך גם מהאשכול של נסיעה בליל פורים מביתר לבני ברק.
אבל כנראה שאתה לא מספיק חווה את הסיורים עם החברה.
אני נוסע הרבה מב"ב לביתר ומביתר לב"ב, אי אפשר להכחיש שמה שהיה פעם, זה לא מה שקורה היום.
אולי קווים עדיין חברה טובה, אבל זה טוב לעומת חברות אחרות. אבל מצד עצמם, הם מדלגים נסיעות, ומשחקים עם הנוסעים באוטובוסים שלא יוצאים וטוענים שזה אוטובוס קבלני, ואין להם אכיפה עלזה, כמו"כ עוקפים תחנות, אוטובוסים מלאים בימי שישי, אנשים שנשארים בתחנה - זה סיפורים של כל שבוע ושבוע, במוצ"ש עוקפים על נסיעות וכו'.
לא החברה, ולא הענין של חברות קבלניות שא"א לאכוף אותם.
אמר לי פעם נציג, מה אתה רוצה שאני יעשה? הסדרן שם כאן אוטובוס קבלני, ואמנם אני יכול לדעת את המיקום שלו על המפה, אבל א"א לדעת או לתקשר איתו למה הוא לא יצא עדיין, ולמה עוקף תחנות או משנה מסלול.
והמבין יבין!!!!!!!!!!!!
אין לי שום בעיה עם הטענות שלך, אני לא יודע בן כמה אתה וכמה חברות הספקת להכיר במהלך חייך, ואני לא הולך להתווכח איתך עכשיו אם השירות טוב או לא.

אני כן אגיד לך דבר אחד. לומר שהחברה מזלזלת וכו', זה משהו שתמיד אמרו ותמיד יאמרו. אין יישוב אחד שבו לא אמרו שהחברה מזלזלת בחרדים. אולי זה נכון, אבל זה מטופש לנסות לאמוד את זה לפי חברות.

אם היו מציגים בעיות טכניות אמיתיות, כמו למשל חברה שהאוטובוסים שלה כולם טרענטע'ס, כמו שהייתה תקופה כזאת באגד למשל, אני מבין. להציג את הקבלנים כבעיה, זה לא ממש נכון, בלשון המעטה. אדרבא, לפעמים יש לזה מעלות. כשזה לא בקביעות, כמובן.

אין שום דרך לחשוב או להוכיח שהחברה החדשה 'דרך אגד' לא תהיה מוצלחת, וזה בלבד מה שבאתי לומר...

קווים לא מעניינת אותי בכהוא זה, אפי' שאני נוסע הרבה פעמים לביתר. באופן כללי אני נוסע הרבה להרבה מקומות....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה