הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
צה"ל: הותקפו תשתיות של חיזבאללה בלבנון; טילי נ"ט שוגרו לרכס רמים

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתא א-שעב שבדרום לבנון, ותשתית צבאית נוספת של הארגון במרחב אל-עדיסא, לאחר שלוחמים מגדוד 869 זיהו מחבלים פועלים בה. כך הודיע דובר צה"ל, שהוסיף כי במהלך היום זוהו שלושה שיגורי נ"ט למרחב שתולה ורכס רמים. בתגובה, כוחות צה"ל תקפו את מקור הירי לצד מספר מרחבים נוספים בלבנון שהותקפו להסרת איום. (יואב זיתון)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
נעצר בן 19 מאזור חברון שהתקשר למוקד 100 והודיע על כוונתו "לבצע פיגוע"

המשטרה עצרה צעיר פלסטיני בן 19, תושב יאטה שבאזור חברון, שהטריד את מוקד 100 של המשטרה בשיחות רבות שבהן מסר התראות שווא לפיגועים. בחודשים האחרונים התקבלו במוקד 100 שיחות רבות מהצעיר, שמסר כי בכוונתו "לבצע פיגוע". הוא נעצר על ידי כוח מג"ב והועבר להמשך חקירה, שבסיומה נכלא. התיק הועבר לעיון והחלטה של התביעה הצבאית. (ynet)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
ראש אונר"א: ישראל הודיעה שלא תאשר כניסה של שיירות סיוע לצפון הרצועה

פיליפ לזריני, ראש אונר"א (סוכנות הסעד של האו"ם לפליטים פלסטינים), טען שישראל הודיעה לאו"ם כי לא תאשר יותר את כניסתן של שיירות עם מזון לצפון רצועת עזה. לדבריו, "זה מקומם, ישראל מונעת סיוע מציל חיים מאנשים הסובלים מרעב מעשה ידי אדם". (רויטרס)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
דיווח בלבנון: צה"ל תוקף בארטילריה בדרום המדינה

רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה כי צה"ל תוקף באמצעות ארטילריה בעיירות יארין, א-דהירה, אל-ג'בין וטיר חרפא שבדרום המדינה. (ליאור בן ארי)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
קמלה האריס: "מבצע ישראלי ברפיח יהיה טעות גדולה - לא שוללים השלכות"

סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה בריאיון לרשת ABC האמריקנית כי לפעולה ישראלית ברפיח עלולות להיות "השלכות". לדבריה, "הבהרנו לישראל במספר שיחות שמבצע נרחב ברפיח יהיה טעות גדולה. למדתי את המפות - אין לאנשים האלה לאן ללכת". כשנשאלה אם למבצע שכזה יהיו השלכות נגד ישראל - לא שללה זאת: "נלך צעד אחר צעד, אני לא שוללת כלום". (ynet)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
גרמניה: "על ישראל לאפשר הכנסת סיוע רב יותר לעזה - ועל חמאס להניח את נשקו"

שרת החוץ של גרמניה אנלנה ברבוק, שתגיע לביקור בישראל, במצרים ובשטחי הרשות הפלסטינית, קראה לישראל לפתוח את המעברים לעזה לטובת הכנסת סיוע רב יותר. ברבוק אמרה עוד כי "כל ארגז עם סיוע הממתין על משאית שלא נכנסת לעזה הוא ארגז אחד יותר מדי". לדבריה, "ההצנחות והסיוע מהים אינם פתרונות בני-קיימא". כמו כן, היא הוסיפה ש"חמאס חייב להניח את נשקו כדי שהטרור של 7 באוקטובר לא יחזור לעולם - אך מטרה זו לא יכולה להיות מושגת רק בדרך צבאית". (רויטרס)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
בסוף השבוע: שב"כ וצה"ל עצרו פעיל חמאס בכיר באזור רמאללה

שב"כ וצה"ל, בפעילות משותפת של יחידת הגדעונים 33, עצרו בסוף השבוע מבוקש בגין מעורבותו בפעילות טרור בכפר אל-בירה שבאזור רמאללה. כך הותר לפרסום. העצור נחשב לפעיל חמאס בכיר שריצה כמה שנות מאסר בכלא בישראל בגין פעולות טרור שונות. הוא הועבר להמשך טיפול כוחות הבטחון. (ynet)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

צה"ל פועל במרחב אל אמל בעזה נגד מחבלים המשתמשים בתשתיות אזרחיות​

י"ד באדר ב׳ תשפ"ד / 24.03.24

בעקבות מידע מודיעיני מדויק הקיים בידי צה"ל והשב"כ לפיו במרחב בית החולים 'אל אמל' בחאן יונס ישנם מחבלים במשתמשים בתשתיות אזרחיות למטרות טרור מתקיימת פעילות צבאית במקום.
"צה"ל ימשיך לפעול למאבק בטרור, וקורא למחבלי חמאס להפסיק להשתמש בבתי חולים ובמתקנים אזרחיים נוספים כמגן לפעילות הטרור שלהם ובכך לפגוע באזרחים חפים מפשע. צה"ל ימשיך לפעול בהתאם לחוק הבינלאומי, תוך התחשבות מירבית בביטחון וברווחת האזרחים", נמסר מטעם דובר צה"ל.
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק קטז

א אָהַבְתִּי כִּי יִשְׁמַע יְהוָה אֶת קוֹלִי תַּחֲנוּנָי:ב כִּי הִטָּה אָזְנוֹ לִי וּבְיָמַי אֶקְרָא:ג אֲפָפוּנִי חֶבְלֵי מָוֶת וּמְצָרֵי שְׁאוֹל מְצָאוּנִי צָרָה וְיָגוֹן אֶמְצָא:ד וּבְשֵׁם יְהוָה אֶקְרָא אָנָּה יְהוָה מַלְּטָה נַפְשִׁי:ה חַנּוּן יְהוָֹה וְצַדִּיק וֵאלֹהֵינוּ מְרַחֵם:ו שֹׁמֵר פְּתָאיִם יְהוָֹה דַּלּוֹתִי וְלִי יְהוֹשִׁיעַ:ז שׁוּבִי נַפְשִׁי לִמְנוּחָיְכִי כִּי יְהוָה גָּמַל עָלָיְכִי:ח כִּי חִלַּצְתָּ נַפְשִׁי מִמָּוֶת אֶת עֵינִי מִן דִּמְעָה אֶת רַגְלִי מִדֶּחִי:ט אֶתְהַלֵּךְ לִפְנֵי יְהוָה בְּאַרְצוֹת הַחַיִּים:י הֶאֱמַנְתִּי כִּי אֲדַבֵּר אֲנִי עָנִיתִי מְאֹד:יא אֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי כָּל הָאָדָם כֹּזֵב:יב מָה אָשִׁיב לַיהוָה כָּל תַּגְמוּלוֹהִי עָלָי:יג כּוֹס יְשׁוּעוֹת אֶשָּׂא וּבְשֵׁם יְהוָה אֶקְרָא:יד נְדָרַי לַיהוָה אֲשַׁלֵּם נֶגְדָה נָּא לְכָל עַמּוֹ:טו יָקָר בְּעֵינֵי יְהוָה הַמָּוְתָה לַחֲסִידָיו:טז אָנָּה יְהוָה כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ אֲנִי עַבְדְּךָ בֶּן אֲמָתֶךָ פִּתַּחְתָּ לְמוֹסֵרָי:יז לְךָ אֶזְבַּח זֶבַח תּוֹדָה וּבְשֵׁם יְהוָה אֶקְרָא:יח נְדָרַי לַיהוָה אֲשַׁלֵּם נֶגְדָה נָּא לְכָל עַמּוֹ:יט בְּחַצְרוֹת בֵּית יְהוָה בְּתוֹכֵכִי יְרוּשָׁלִָם הַלְלוּיָהּ:
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
לפני זמן קצר, 2 טילי נ״ט שוגרו ע״י מחבלי חיזבאללה לעבר מרחב מטולה - לפי שעה לא דווח על נפגעים.

אדיר לחקים, חדשות 14 בצפון
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
שרת החוץ של גרמניה, אולי בביקורת החריפה ביותר על ישראל מאז תחילת המלחמה: "בגיהנום של עזה, יותר ממיליון ילדים, נשים וגברים נמצאים בסכנת רעב. זה לא יכול להימשך אפילו יום אחד נוסף. ממשלת ישראל חייבת סוף סוף לפתוח את מעברי הגבול להרבה יותר סיוע"

שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב: "אנו מצפים מחברינו להמשיך לתמוך בישראל בזמנים מאתגרים אלו ולא להחליש אותה מול ארגון הטרור חמאס. לא ניתן לקיים הפסקת אש הומניטרית מבלי לכלול שחרור חטופים ישראלים. עלינו להמשיך לעבוד יחד כדי להגביר את הסיוע ההומניטרי לעזה".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
תעלומת הבכיר בחיזבאללה: בישראל בודקים אם היית'ים עלי טבטבאא'י, מהמפקדים הצבאיים הבולטים, שמבוקש בארה"ב מזה שנים, השתתף בהלוויות של בכירי כוח רדואן בדרום לבנון. (רועי קייס)
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
רועי קייס: סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, הערב: "היום האויב מנסה להרחיב את תקיפותיו לעבר אזרחים - בבעלבכ, בבקאע המערבי או בכל מקום אחר. על הכל תהיה תגובה ובייחוד על בעלבכ. תוך שעה הייתה תגובה לעבר יעד אסטרטגי. לא נחשוש להגיב, לא משנה מה יהיה המחיר".
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
דיווח בלבנון: צה"ל תוקף בארטילריה בדרום המדינה; חיזבאללה לקח אחריות על עוד ירי

רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה כי צה"ל תקף באמצעות ארטילריה בעיירה עדיסה שבדרום המדינה. במקביל, חיזבאללה לקח אחריות על ירי לשטח ישראל, שלטענת ארגון הטרור בוצע לעבר "מבנה ששהו בו חיילים באזור מטולה". (ליאור בן ארי)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הפשרה האמריקנית שנבחנת בישראל: שחרור 700 אסירים תמורת 40 חטופים

במסגרת ההסכמה הישראלית לפשרה האמריקנית במשא ומתן על עסקת חטופים, בחלק מהקטגוריות שנידונו ישראל הסכימה כמעט להכפיל את המספרים שלהם הסכימה בפסגת פריז. כך למשל, במתווה הראשוני ישראל הסכימה לשחרור של כ-400 אסירים ביטחוניים, בעוד שחמאס דרש שחרור של בין 800 ל-900 רוצחים; ואילו כעת בישראל שוקלים לקבל את ההצעה האמריקנית שלפיה ישוחררו 700 אסירים בתמורה לשחרור של 40 חטופים. כמו כן, במתווה פריז ישראל הסכימה לשחרר 25 רוצחים - וכעת בוחנת את ההצעה האמריקנית לשחרר 100. (איתמר אייכנר)
 

מנדל מנחם

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן

ישראל בוחנת חלוקת אקדחים לחמולות בעזה​

במערכת הביטחון בוחנים חלוקת אקדחים למנהיגים מקומיים ולחמולות בעזה. ייתכן שהאמריקאים יסכימו להיות אלו שיכניסו את האקדחים באישור ישראלי למנהיגי קהילות שיאושרו מראש על ידי ישראל​

במערכת הביטחון בוחנים חלוקת אקדחים למנהיגים מקומיים ולחמולות בעזה לצורך הגנה עצמית - כך דיווח הערב איתי בלומנטל בכאן חדשות. על פי הדיווח, אותם אנשים היו תחת איומיים על חייהם לאחר שגורמי ביטחון בישראל פנו אליהם כדי שיחליפו את גורמי השלטון של חמאס.

עוד דווח, כי עמדת מערכת הביטחון היא שללא קבוצות חמושות בעזה, שאינן חמאס, לא ניתן יהיה ליצור חלופה שלטונית לחמאס, שמשתלט על סיוע הומניטרי ומנסה להחזיר לעצמו משילות בצפון ומרכז הרצועה באמצעות פעילים ושוטרי חמאס.

סוגיית חימוש עזתים ומנהיגים מקומיים בעזה, וגם סוגיות של מי ישלוט ברצועה ביום שאחרי, תעלה גם בפגישת שר הביטחון גלנט עם מזכיר ההגנה של ארצות הברית אוסטין. ייתכן שהאמריקאים יסכימו להיות אלו שיכניסו את האקדחים באישור ישראלי למנהיגי קהילות שיאושרו מראש על ידי ישראל.


כזכור בשבוע שעבר דווח בוול סטריט ג'ורנל כי גורמי ביטחון ישראלים עובדים על פיתוח תכנית לחלוקת סיוע בעזה, אשר תוכל לבסוף להוביל ליצירת סמכות שלטונית פלסטינית ברצועה.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
דיווח בערוץ אל-מיאדין הלבנוני:
ההתנגדות מאמינה שעמדת חמאס היא דחיית ההצעה של ישראל ולא להסכים לכך. ארבע דרישותיו הבסיסיות של חמאס הן: הפסקת אש, נסיגת כוחות צה"ל מעזה, שיבת העקורים לבתיהם ועסקת חליפין רצינית. "העניינים נעים לקראת מבוי סתום, חמאס לא יענה לעסקה שלא עומדת בדרישותיו", נטען
ספיר ליפקין- צ'אט הכתבים n12
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה