חרבות ברזל פוליטיקה בעת מלחמה

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
יאיר לפיד בישיבת הסיעה: ״הממשלה הנוכחית היא אסון, ראש הממשלה לא כשיר לנהל מדינה. חייבים ללכת לבחירות עכשיו מיידי. ראינו השבוע בחירות מוניציפאליות, אין בעיה לנהל בחירות גם בימים אלה. מדינת ישראל צריכה לצאת לבחירות עכשיו״.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
שר התפוצות עמיחי שיקלי לקאהן וחכם ב'קול חי': "הנסיעה של השר גנץ לוושינגטון זו תקלה. ראש הממשלה או שר החוץ אמורים לעשות פגישות מדיניות. זה לא תפקידו של גנץ. הנסיעה שלו זה נזק כבד לניהול המלחמה"
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו ב׳ערוץ 14׳ על המשבר בין גדעון סער לגנץ ואייזנקוט: ״גדעון סער עושה את צעדיו באופן ברור החוצה. הוא עצמאי בשטח ומחשב מסלול מחדש. נשאר הזוג גנץ ואייזנקוט או כפי שאייזנקוט אומר בשיחות סגורות - בני חושב על בני אז הגיע הזמן שגדי יחשוב על גדי״.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
יו"ר המחנה הממלכתי נשאל עם צאתו מבניין הקפיטול בוושינגטון אם ארה"ב צריכה להיות איתו בקשר במקום עם ראש הממשלה נתניהו – והשיב: "לא, לא, לא. לישראל יש ראש ממשלה והכול בסדר". לפני כן קיים גנץ שורת פגישות בוושינגטון, גם עם סגנית הנשיא קמלה האריס.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
שגרירות ישראל בלונדון הונחתה שלא לשתף פעולה עם ביקורו המתוכנן של השר בני גנץ בלונדון בשבוע הבא – כך נחשף בחדשות 12 השר גנץ, המבקר בימים אלו בוושינגטון ונפגש עם שורת בכירים בממשל בהם סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, צפוי להמשיך משם לביקור בלונדון, שם ייפגש עם ראש הממשלה לשעבר דיוויד קמרון במאמץ למנוע אמברגו נשק על ישראל.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בג”צ ביטל את החלטת השרים קרעי ואמסלם להדיח את יו”ר הדואר מישאל ועקנין
שר התקשורת קרעי בתגובה לפסק הדין של בג"ץ שמבטל את הדחת יו"ר הדואר: פסק הדין של בג״ץ, שלוקח את הסמכות מידי נבחרי הציבור לעצמו ומשאיר את האחריות עליהם, הוא הפרה יסודית היורדת לשורש המשטר הדמוקרטי במדינת ישראל.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
סקר מנדטים חדש של ג׳רוזלם פוסט: ׳המחנה הממלכתי׳ 41. ׳הליכוד׳ 18. ש״ס 10. ׳יש עתיד׳ 10. ׳ישראל ביתנו׳ 9. ׳עוצמה יהודית׳ 9. יהדוה״ת 6. ערבים 5. ׳הציונות הדתית׳ 4. ׳העבודה׳ 4 ורע״מ 4. מפלגת ׳מרצ׳ לא עוברת את אחוז החסימה.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עוד מהסקר של ׳ג׳רוזלם פוסט׳: בתרחיש בו בנט, הנדל, יוסי כהן וגדעון סער מתמודדים בראשות מפלגות עצמאיות - בנט - 9 מנדטים. הנדל - 5 מנדטים. יוסי כהן - 5 מנדטים וסער לא עובר את אחוז החסימה.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
מיכאל שמש: אחרי ההתרסקות בסקרים, יאיר לפיד בפניה למצביעיו: ״נחתכנו בחצי רק כי שמרנו על הערכים ולמרות הטבח לא נכנסנו לממשלת נתניהו. עוד נהיה גאים בכך״..
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
השר ישראל כץ חושף ב׳גלי ישראל׳ ⁩: ״התנגדתי בקבינט לפינוי תושבי הצפון מבתיהם. אני חשבתי שאם תושבי הצפון יישארו לא היו יורים עליהם כמו שלא יורים כעת על חיפה. אבל זו ההחלטה שהתקבלה בממשלה ואני מכבד אותה״.
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
איש השמאל משה רדמן, מאנשי המחאה נגד הממשלה שנעצר בהפגנה אמש, טוען ב-103FM להתעמרות מכוונת במעצר: "לאורך כל הלילה כמו שעושים לעצירים ביטחוניים - פשוט התעללו בי. מעבירים אותי מתחנה לתחנה בלי שינה, אוכל ומים. מה שקרה פה היום הוא תמוה, זה ממש הייתה התעללות והתעמרות מכוונת"
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
קולנו, קולו של הימין הממלכתי חיוני היום יותר מאי פעם. ישראל היום זקוקה לחלופה של ימין ממלכתי. אם אנחנו לא נוביל זאת - איני רואה מישהו אחר שיוכל לעשות זאת. לכן הגעתי להחלטה: לאחר התייעצות ועל דעת חברי לסיים את השותפות עם מפלגת כחול לבן ולהקים מחדש לאלתר את סיעת תקווה חדשה - הימין הממלכתי בכנסת כסיעה עצמאית שתבטא באופן צלול את תפיסת העולם הלאומית ממלכתית שלנו.

אני מודה לבני וגדי ולחברים האחרים על תקופת העבודה המשותפת ומאמין שעוד יבואו ימים בהם נשתף פעולה בעתיד כשתי מסגרות פוליטיות נפרדות. מרגע זה בכוונתי לפעול ולצרף אלינו כוחות פוליטיים נוספים שיובילו לגיבוש חלופה, ואני מדגיש חלופה של כוח פוליטי חזק של ימין ממלכתי, כפי שציבור רחב מייחל שיקרה.״

השר סער הודה לשרים בני גנץ וגדי איזנקוט וליתר חברי סיעת המחנ״מ על תקופת העבודה המשותפת והביע תקווה לשיתוף פעולה בין שתי המפלגות בעתיד כשתי מסגרות פוליטיות נפרדות.

השר סער הדגיש את כוונתו לפעול לצרף למפלגה כוחות נוספים ולהוביל גיבוש של חלופה של ימין ממלכתי, כפי שרבים בציבור מייחלים שיקרה.

בדבריו התיייס סער ליסודות התפיסה הלאומית ממלכתית ולשורה של נושאים אקטואליים: התנגדות למדינה פלסטינית. הוקעת נורמות לא ממלכתיות כפי שבאו לידי ביטוי באחרונה בנושא פרס ישראל (החלטת שר החינוך) ובתגובת הליכוד למסקנות ועדת החקירה על אסון מירון. ועוד.

סער הדגיש כי את התיקון הפוליטי הנדרש בישראל יש להוביל ימינה מהמרכז בהתחשב גם באתגרים הלאומיים שבפנינו.

צילום מסך 2024-03-12 192218.png
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל: סדר היום החדש, המדיני בטחוני, היה קו השבר הסופי מול גנץ, אבל עוד בקיץ ניבעו הסדקים במחנה הממלכתי. המטרה של סער היא להקים מפלגת ימין חדשה ולא לחבור לליכוד.

כל רגע
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
סדר היום החדש, המדיני בטחוני, היה קו השבר הסופי מול גנץ, אבל עוד בקיץ ניבעו הסדקים במחנה הממלכתי.

המטרה של סער היא להקים מפלגת ימין חדשה ולא לחבור לליכוד. את השמות הפוטנציאליים אתם מכירים.

אנחנו רגילים לעכברים שנוטשים ספינות טובעות, אבל לא למי שיורד מספינת קרוז ענקית וחדישה - אז למה סער מפרק את השותפות עם גנץ?

עמית סגל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה