לימוד נהיגה הטסט האמיתי - נסיעת אימים ראשונה

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

מייק היקר

משתמש פעיל
@הווה פשוט
אני ממש מבין אותך
בהתחלה יש קושי גדול מאוד בלעבור נתיבים
עם הזמן תדע איך לעשות את זה
אני זוכר שפעם הייתי ברכב עם נהג חדש בכביש שתי נתיבים והיה מלפננו משאית שנסעה על 40 קמ"ש והוא לא הצליח לעבור לנתיב השני וככה עשרות ק"מ נסענו לאט אחרי המשאית
אבל תדע שכל ההתחלות קשות אל יאוש
 

יאן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
בשנה ראשונה שלי כנהג חדש היה לי חלום ביעותים קבוע, אני יוצא מכביש מהיר ומנסה להשתלב בכביש מהיר אחר, אבל לא מצליח. המכוניות טסות. מאחורי מצטבר פקק ארוך, צעקות וצפירות עד לב השמים, והפקק ממשיך וגדל, עד שכל המדינה נפקקת, כבר מדברים על זה בחדשות, מסוק מטרטר בשמים, וסוף סוף הפקק מגיע גם לכביש שלי. המכוניות מאטות ואני מעיז להשתלב. ואז לאט לאט הכל מתחיל להשתחרר. עד הצומת הבאה.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
אז בקודם זה היה התובנה ואני מעתיק.... (כאן אין תובנה וירא כי הכתיבה בסיפור לא מוסר אנשים אוהבים יותר?....)


אז רק בשתי מילים, כדי שלא ירד עמלי לריק, אומר שהמיקוד בדבר אחד, חשוב ככל שיהיה, אינו מומלץ. צריך ראיה רחבה, וצריך איזון.

גם בחיים תוכלו למצוא זאת בכל פינה, מי שנותן דגש חזק מידי על משהו אחד, זה תמיד בא על חשבון האיזון.

הרבה מהבעיות הרגשיות, הן לא יותר מאשר פעילות יתר של המח והנפש סביב מעגל קטן יחסית של מידע. כשכל שאר העולמות הנפלאים והמגוונים נשארים מחוץ לראדר.

דעו לכם שכל מה שספרתי על הטסט זה אמתי לגמרי (חוץ מענין החומרים שאני מעדיף להשאיר בערפל הספק).
עם קצת תוספת צבע ותבלינים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה