אז למה המורות ממשיכות להוציא מהכיתה??????????????הוצאת תלמיד מן הכיתה אסורה ע"פ חוזר מנכ"ל בכל רשתות החינוך למיניהן.
ניתן להוציא לכיתה אחרת שאינה נמוכה מכיתתו של התלמיד.
באמת קטע. חשבנו על הכיוון. הבת שלי מתנגדת בתוקף, היא חוששת, מפחדת, מתביישת על שמה כרכרוכית פגיעה...ובגלל זה הפגיעה לא פגיעה?
בנאדם שנפגע לא מענין אותו אם השני מסכן או לא במיוחד תלמידה.
ודבר נוסף ברגע שאת מגדירה אדם פוגע כמסכן נולת ממנו את הבחירה ובמיוחד מורה שמילה שלה מול כיתה שלימה פוגעת גם פוגעת.
במחשבה שניה אחרי דשדוש כל האשכול.
לא יותר נכון להרים טלפון למורה ולאמר - אני מודעת שיש טעויות אבל הבת שלי פגועה?
יתכן והיא תודה לך על זה .
אז למה המורות ממשיכות להוציא מהכיתה??????????????
ועוד לשיעור שלם.
ובכלל אני בשיטה חדשה בתור אחת שגדלה בבית שמה שהצוות אומר הוא"קדוש",היום אני לא מסכימה עם זה,הילדים יודעים שאם זה לא היה חוצפה אז הם בסדר ולא צריך להיפגע ממה שהמורה אמרה,כל שני וחמישי הן חוזרות עם סיפור חדש שהמורה פגעה צעקה העליבה לפני כל הכיתה.
כמורה שמשתלטת , קל לך לדבר.הכי קל להוציא מהכיתה.
גם אני בהתחלה כמורה צעירה ששמעה על החוק (הישן) הזה, די התרעמתי. היום זה לא בארסנל האפשרויות. ממליצה על הספר "הכיתה אתגר למורים". פתאום מתחדש מגוון התגובות היעילות. הוצאה מן הכיתה, בינינו, נובעת בד"כ מעצבים שלא שלטנו בהם.
את כל המילים הגבוהות הללו של להעריך מי שמודה בטעות אנחנו יודעות להגיד היום, אחרי ניסיון חיים בהרבה תחומים,
כל מילה!לא רוצה להיכנס לסוג החינוך שהחלטת לתת לילדה ההיא אם זה נכון או לא.
רק להעיר, מורות הן לא מושלמות, לפעמים הן גם לא בדרך לשם.
באמת???????הוצאת תלמיד מן הכיתה אסורה ע"פ חוזר מנכ"ל בכל רשתות החינוך למיניהן.
ניתן להוציא לכיתה אחרת שאינה נמוכה מכיתתו של התלמיד.
כמורה שמשתלטת , קל לך לדבר.
מה עושה מורה שמגיעה לכיתה והתלמידה לא סופרת אותה?
להחטיף לה- היא לא יכולה,
לפגוע- אסור.
להוציא מהכיתה- חוזר מנכל אוסר.
היא מנסה לאיים בציון- אבל שמחת זקנתה של התלמידה, זה לא משפיע עליה אפילו.
לדעתי הוצאה מהכיתה כבר עדיפ על פני סנקציות אחרות כמו שליחה למנהלת, או שחנשים.
התלבטתי אם לכתוב. אבל סיפורים כאלו, מהסוג שעליהם ר' ישראל סלנטר החליט שצריך להביא מהפכה בעם בדמות תנועת המוסר, לא יתכן שיעברו בשקט, ואני מבין מבנותי שזה מעשים שבכל יום. אם כי בחינוך הבנים מעולם לא נתקלתי בכזה שפלות.
אגב, היות שהזכרת את ר' ישראל סלנטר... שמעתי בהרצאה, איני זוכרת בשם איזה גדול זה נאמר, שאנו חושבים שתנועת המוסר קמה בשל מעשהו של אותו אדם שפגע בסנדלר לשעבר כשהביא לו נעל באמצע חופת ביתו ובזה גרם למותו, אך למעשה, מה שזעזע את ר'ישראל סלנטר זו העובדה שהפגיעה התקבלה אצל אבי הכלה בעוצמה כזאת גבוהה עד כדי מוות .
מה שאומר שתנועת המוסר קמה לא בשל הפוגע אלא בשל תגובתו הרגשית החזקה של הנפגע...
וכל כך חרה הדבר לר' ישראל סלנטר עד שהקים את תנועת המוסר.
שווה עיון.
אכן שווה עיון ויש הרבה מה ללמוד מזה. ומעניין מה המקור לזה.
יחד עם זה מי שמעיין בדבריו של ר' ישראל סלנטר - מבין היטב מה דעתו על פגיעה ולו קלה באנשים.
והרי הוא נזהר בעניין זה בדברים שלא היינו חולמים להיזהר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק ד
א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי: