אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
מדהים!
חוקר רשות ני״ע אודי אבוקסיס מודה: ידעתי שאין פגישת הנחייה במועד המדובר מיומני פילבר (המשמעות: הוגש כתב אישור שקרי ביודעין)
*
🔴 בן צור: מתי נודע לך שאין ביומן של פילבר פגישה עם נתניהו?
🔴 אבוקסיס: לא זוכר להגיד, אולי במהלך הפרוץ (של החקירה). שמעתי מתי שהוא
🔴 בן צור: מתי נודע לך לראשונה שאין פגישה ביומן של פילבר עם נתניהו (חוזר על השאלה).
🔴 אבוקסיס מנסה להתחמק: אם נבדק (וזה נבדק!) בסביבות הפרוץ אבל אם לא אז לא ידעתי. לא זוכר.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
היום גם השופטים הפציצו. השופטים נוזפים באבוקסיס: ״למה נתתם לפילבר לשרבט? שולחים מישהו להביא לו


את היומן - הוא אצלכם, זה עניין מהותי״

השופטת רבקה פרידמן-פלדמן: "למה לשרבט? שולחים מישהו להביא. אפשר להביא יומן. זו השאלה - היומן אצלכם. מאיפה הרעיון לשרבט?"
השופט משה בר-עם: "מדובר בענין מהותי במיוחד שאתם יודעים שיש יומן והעד מבקש לראות היומן. מה יותר חשוב מזה?"
אבוקסיס בתשובה מדהימה: "אותו רגע מבחינתי תזמון מועד הפגישה הוא נכון". (למרות שהוא לא נכון).
פרידמן-פלדמן: "מה זה נכון?"
אבוקסיס בתשובה לא ברורה: "לא בהכרח במועד של התשאול עצמו".
בן צור: "יש לך יומן של ראש ממשלה, צריך לבדוק. אם כתוב - כן אם לא - בעיה".
אבוקסיס: "התייחסתי לגבי בחינת ראיות חיצוניות המחזקות העדות, זה לא היה באחריותי".
בן צור: "אני מסכים שלא אתה צריך לעשות את כל הפעולות. אבל צריך גורם שיבדוק ואז אתה שואל שאלות. איך תדע מה לשאול אם אין לך חומרי גלם בסיסיים?"

אבוקסיס: "מסכים אבל היה אפשר לעיין גם אחר כך".
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

דרמה במשפט נתניהו: הפרקליטות מבטלת את הסכם המדינה עם שלמה פילבר​

היועצת המשפטית לממשלה הודיעה על ביטול הסכם עד המדינה במשפט נתניהו עם שלמה פילבר לאחר שלטענתה הפר את ההסכם | פילבר: "אני מוכן"​

 

אחג

משתמש מקצוען
ביני אשכנזי 'וואלה': ביטול הסכם עד המדינה עם שלמה פילבר: מבחינת התהליך, מה שיקרה עכשיו הוא שפילבר יזומן לשימוע בפני פרקליט מיסוי וכלכלה עו״ד יהונתן תדמור. בשימוע פילבר יצטרך להדוף את הטענות נגדו. במידה והוא יצליח הסכם עד המדינה לא יבוטל, במידה ופילבר יכשל במשימה להדוף את הטענות נגדו הסכם עד המדינה יבוטל ואז פילבר יזומן לשימוע נוסף בפני העמדה לדין ככל הנראה מדובר בעבירות של מרמה והפרת אמונים.
 

אחג

משתמש מקצוען
עמית סגל: לאור העובדה שכל שותפיו ל״פשע״ יצאו בלא כלום, מדובר בנקמה על עדותו.

עוד מעמית סגל: שנתיים חלפו מאז שפילבר סיים להעיד. פתאום נזכרו בפרקליטות בתשתית הראייתית שהתגבשה לה. מנחש שהתיק לא יסתיים בהרשעה, לא בטוח בכלל שבהעמדה לדין. כי כמו שאמר פעם השר חיים כץ: במדינת ישראל ההליך הוא העונש.

אבישי גרינצייג: ‏אין שום הצדקה בעולם שהחלטה בעניין, לטוב או למוטב, הושארה באוויר במשך שנתיים. ‏כל ביקורת על בהרב מיארה ואיסמן מוצדקת. לא משנה מה ההחלטה, אין סיבה שהיא תיקח שנתיים.
 

אחג

משתמש מקצוען
מוטי קסטל: רק לאחרונה העיד הנגבי (מ"מ שר התקשורת אז) במשפט נתניהו - שפילבר עדכן אותו בכל שלב ושלב על פעולותיו כמנכ"ל משרד התקשורת ופעל בשקיפות מלאה. כך שהאיום המאפיוזי של הפרקליטות כרגע ריק מתוכן. לא הייתה "פגישת הנחיה", לא "ציר סודי" ולא יחסי "תן וקח שוחדיים". אין על מה להעמיד לדין. תיק מת .
 

אחג

משתמש מקצוען
מומו פילבר, פונה לגיוס המונים על מנת לממן את ההגנה המשפטית לנוכח הכוונה להעמידו לדין בנימוק של הפרת הסכם עד המדינה (אריאל כהנא)

עמית סגל: בתוך חצי שעה: תרומות בעשרות אלפי שקלים להגנה המשפטית של עד המדינה לשעבר שלמה פילבר לאחר שהפרקליטות הודיעה על כוונתה להעמידו לדין.
 

אחג

משתמש מקצוען
ביטול הסכם עד המדינה עם פילבר - עו"ד ציון אמיר ב׳גלי ישראל׳: ״ביטול ההסכם הוא טעות טקטית אסטרטגית וגם תדמיתית של התביעה. בעצם ההחלטה הפרקליטות מודה שתיק 4000 במובן מסוים קרס. על זה תוסיף את העיתוי, מה לקח לכם שנתיים להתעסק בשאלה הזאת האם הוא סתר או לא סתר את עדותו במשטרה? אני בספק רב אם יוגש כתב אישום, אבל אם הם כן יגיעו לבית המשפט - הם יודעים איך הם נכנסים, הם לא יודעים איך הם יצאו משם״.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

ואוו!
השופט בר-עם מפרק את ברנור: היה משהו חיצוני בתמיכה לדברי הדס קליין? ברנור: הכמויות זה לפיה
*
🔴 כורש ברנור: אני נמצא בשתי חקירות, זה מה שאני התרשמתי (על הכמויות הגדולות לכאורה של שמפניות וסיגרים).
🔴 עו״ד עמית חדד: מה זה התרשמתי? זה כתוב (שמילצ׳ן אמר היו רק 3-4 פעמים בשנה).
🔴 השופט משה בר-עם: לא רגשי ולא פסיכולוגי. הדרך שבה אדם מביע רגשית על מתנה בודדת לא מעיד על קו אספקה של כמויות. היה משהו חיצוני בתמיכה לדברי הדס?
🔴 ברנור: הכמויות היו לפי הדס (כלומר, רק על פיה).
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
סיכום יום עדותו השלישי והמטלטל במיוחד של כורש ברנור (הסיכום המצולם בתגובה הראשונה):
יום עדותו השלישי של ברנור, הניב את העדות המחפירה והמטלטלת ביותר מבין שלל העדויות המחפירות והמטלטלות של חוקרים בתיקי האלפים, למרות התחרות הרבה, ולמרות שהסיכום היום (הסרטון בתגובה הראשונה) מעט פחות קצר מהרגיל.. בהחלט מומלץ שלא להסתפק בו, אלא לצפות גם בשידור המלא כדי להבין במלואה את רמת הביזיון אליה הגיע היום ברנור.
המחשבה על כך שהעדות היום ניתנה מפי האמון כיום על הכשרת שוטרים חדשים, היא מחשבה מטרידה ביותר, לשון המעטה וגם זה אנדר-סטייטמנט.
ובתמצית:
ברנור לא הפסיק להסתבך בשקרים שאין מחלוקת על היותם כאלו, הן ביחס לאישורי החקירה שכביכול נתן מנדלבליט, שקרים שבבירור מקרבים את היום בו יורה ביהמ"ש על הסרת ההשחרות מהפרוטוקולים בהם כביכול ניתנו האישורים, והן ביחס לתרגילי ההונאה שניהלו הקושרים מול מנדלבליט, כדי שיתן להם את האישורים שלבסוף ניתנו.
בצר לו, ומשהבין באילו רמות מסבכים אותו שקריו בעיני השופטים, ובכלל, החל ברנור בהשלכת האשמות לכל עבר, על מפקדיו, על פקודיו, על מנדלבליט ועל אמו של הבן של ליאת בן ארי.
היום נחשפנו לראשונה, לכך שברנור פברק חקירה שלא הייתה ולא נבראה על שוחד והלבנת הון נגד נתן אשל, כדי לחתום, ללא ידיעת החוקרים בתיק, על צו האזנת סתר לנייד של אשל, אשר כנראה ייושם באמצעות רוגלות, ובאמצעותו למעשה האזינו לרה"מ, בניגוד לחוק וללא ידיעת היועמ"ש, בדומה לאופן בו נעשה הדבר למקורבים אחרים של נתניהו.
בעניין הדס קליין חשוב לציין, כי מעבר לכך שהיום נחשפנו לנדבכים נוספים מהאופן העברייני בו הופעלה ע"י משולם, כורש ואחרים, כורש מכחיש כל ידיעה באשר לאופן הפעלתה, לפשעים שבוצעו על ידה ולמוטיבציות שהניעו אותה, ומספק הסבר כל כך שקרי, מטופש, אבסורדי וסותר כל ראיה ועדות קיימת באשר לאופן בו החל "שיתוף הפעולה" עם קליין, עד שקשה להבין כיצד הוא מסוגל להוציאו מפיו מול 3 שופטים שיודעים בוודאות כי הוא משקר, ועוד להתעקש עליו.
באשר לכמויות המופרכות שהוכנסו לכתב האישום, אישר היום ברנור בתשובה לשאלות השופטים, כי הדס קליין, שממש אולצה ע"י החוקרים להגדיל את הכמויות פי 30-40 ויותר, תוך שהיא מבהירה כי היא חוששת שלא מדובר באמת, הייתה "הדגל" ו-"העוגן" של עניין הכמויות, ושקריה המופרכים לא אומתו מול שום ראייה אובייקטיבית, ולמרות זאת הוצגו למנדלבליט כנתונים בדוקים ומאומתים, מה שגרם לו לאשר ביום 25/12/16 את החקירה בתיק 1000.
יתרה על כך: משעומת ברנור עם העובדה שגם מילצ'ן בחקירתו הראשונה, שהייתה הטובה ביותר מבחינת החוקרים, הסביר כי מדובר היה בכמויות קטנות ובמים לא תדירים, אולם מאחר והדברים עמדו בסתירה לדבריה של קליין הפסיקו החוקרים לשאול אותו על כך, השיב כי הוא לא צריך היה מספרים כדי לדעת שמדובר היה בכמויות ענק, מפני שהסתכל למילצ'ן בעיניים... באמת, לא המצאתי את זה.
ניתן להמשיך ולספר על פברוק החקירה נגד פילבר תוך הסתרתה מהיועמ"ש, על הוצאת ואי הוצאת הצווים המניפולטיבית ושאר החקירות שנערכו מאחורי גבו, על כך שהחוקרים התבדחו עם קליין על ההצגה שעשתה למילצ'ן כאילו היא אינה מכירה אותם ועוד, אולם כמות השערוריות היומית כה גדולה, עד שבכל מקרה תקצר היריעה.
שוב: מומל. לצפות לא רק בסרטון הסיכום כאן בתגובה הראשונה, אלא גם בשידור המלא.
אחד הימים הקשים ביותר מבחינת רמת העבריינות בה נגועים היו הקושרים שתפרו את תיקי האלפים, רמתם הנמוכה, הבוז אותו רחשו לאמת ולחוק, הסימביוזה העבריינית בינם לבין תקשורת החצר וגורמים נוספים, והנזק הבלתי נתפס שגרמו למדינה במעשיהם הנפשעים.
אה, ומחר יעיד ברנור פעם נוספת, כך שעד כמה שנדמה הדבר בלתי אפשרי, סביר שהמצב עוד יתדרדר..
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

דרמת ענק במשפט נתניהו:
נחשף היום בדיון: כורש ברנור ומני יצחקי פתחו עמדת פגסוס לנתן אשל בצורה לא חוקית ובלי אישור יועץ כדי להאזין לנתניהו (שזה גם לא חוקי); כורש מתפתל על דוכן העדים; עו"ד עמית חדד: "שקר מובהק בתשובות של ראש יאח"ה"
**
🔴 עו״ד עמית חדד: אתם רוצים להאזין לנתניהו פה
🔴 ברנור: לא
🔴 חדד: זה צו לנתן אשל. אתם מתחילים הנימוקים בזה שיש חקירה נגד ראש ממשלה בחשד להלבנת הון ושוחד. כל דיני השותפות האלה זה עם ראש הממשלה ובסעיף 9 אתם כותבים בפירוש - למה צריך לאסוף ראיות. שיש חשד ממשי. למה? כי ברשותנו אינדיקציה שנתן אשל נמצא בקשר טלפוני עם חשוד עיקרי. זאת אומרת נתן אשל מדבר עם ראש הממשלה זה מה שכתוב
🔴 ברנור: נתון הצו זה אשל. הוא בקשר רצוף עם ראש הממשלה. חלק החדשות זה תיווך לשוחד יש זיקה לראש הממשלה.
🔴 השופט משה בר-עם: אתה אומר שנתניהו משוחח עם אשל אז מאזינים ממילא לנתניהו
🔴 ברנור: זה חסיון. כך גם כתוב
🔴 חדד: מתנהלת שיחה בין אשל לנתניהו ממילא בשיחה כזו שני הדוברים מדברים אין מניעה לקבל צו של השיחה
🔴 ברנור: אסור לשמוע. אני מציין שיש זיקה בין אשל לנתניהו
🔴 חדד: בהאזנה יעלה קולו של נתניהו
🔴 ברנור: נתן אשל הוא נשוא הצו לא נבחר ציבור. נמצא בזיקה. אני מעלה הערכה שיהיו שיחות אבל זה יהיה תחת חיסיון
🔴 חדד: איסוף ראיות, הסיכוי לאסוף בהאזנות יתר זה לא ממשי ולא משמעותי. הסיבה לצו להשיג ראיות.
🔴 ברנור: נשוא הצו נתן אשל הנמצא בקשר עם ראש הממשלה ואחרים. אני לא מאזין לנבחרי ציבור אחרים. אני מציין זאת
🔴 חדד: לא נכון. אתה מאזין במסגרת סעיף 8 (שיחות אקראי) הצו הזה נועד להאזין לראש הממשלה.
🔴 ברנור: לא
🔴 חדד: כן. להאזין לשיחות בין נתן אשל לראש הממשלה. דבר יחיד שאתה כותב באיסוף ראיות כנימוק להוצאת הצו זה רק שיש קשר טלפוני בין אשל לראש הממשלה. למה זה מופיע בקטיגוריה של איסוף ראיות?
🔴 ברנור: אני שם רגישות בפני הצו ומציין בפני ראש הממשלה.
🔴 חדד: כתוב שיש סיכוי שיהיו שיחות בין ראש הממשלה לנתן אשל.
🔴 ברנור: סביר שהיו שיחות ונמצא איתו בקשר.
🔴 חדד: למה כתוב משהו אחר באיסוף ראיות
🔴 ברנור: כך כתבתי
🔴 חדד: עם מי רצית למצוא שיחות? אני אומר רק עם נתניהו. יש לנו תיווך בשוחד, לקיחת שוחד. כל אלה צד שני הוא בנימין נתניהו לשיטתכם. גם שיבוש
🔴 ברנור: תיווך ושוחד בטח ובטח
🔴 חדד: עם מי מדבר נתן אשל בנושאים האלה? קבלת שוחד מתוארים במסמך. 10 שנים לפני שמבקשים הצו. ערוץ 10 - 6 שנים לפני הוצאת הצו. אני שמח לדעת אם תוכל להסביר מה חשבתם שתשמע בהאזנות סתר של נתן אשל על אירועים שהסתיימו לפני 10 שנים.
🔴 ברנור: עולה מתוך הנחה ורצון לאסוף ראיות עם פעולות חקירות שאתה עושה. זה מבוסס על מודיעין. יש הליך חקירה ובדיקה.
🔴 חדד: אתה יודע שלפי החוק אסור להאזין לראש הממשלה ואם בכלל מדברים על שיחה שאתה מדבר עליה שמותר לכם לעשות זאת וזו רק שיחת אקראי למי שיש חסינות ואסור מראש לבקש צו נגד אדם שיודעים שהוא מדבר עם מישהו שיש לו חסינות?
🔴 ברנור: להוציא צו האזנת סתר לא נבחר ציבור (הכוונה לנתן אשל), ויש שיחות עם נבחר ציבור
🔴 השופט בר-עם: זה לא אקראי. כותב - איסוף ראיות ושיחות עם חשוד עיקרי. אתה מכוון לשיחה. האם אפשרי?
🔴 ברנור: לא
🔴 חדד: יומיים אחרי אתם מבקשים עוד צו לטלפון קווי של אשל
🔴 ברנור: כנראה השתמש בקו בזק
🔴 חדד: עלה?
🔴 ברנור: כן. כנראה משיחות. שמשתמש בקו בזק. חריג במחוזותינו אבל עושה
🔴 חדד: בקווי, הוצאתם פירוט שיחות?
🔴 ברנור: לא זוכר
🔴 חדד: אם בקווי נתן אשל מדבר רק עם ראש הממשלה.
🔴 ברנור: לא זוכר
🔴 חדד: שקר מובהק בתשובות ראש יאחה. יש נוהל. אני לא למדבר עם אף אחד בקווי. חוץ מראש הממשלה שמתקשר אליי. צו לקווי הוא כי שמעתם בשיחות בסלולר שלשכת ראש הממשלה מתקשרת לאשל ורוצה לדבר בקווי
🔴 ברנור: לא ביקשו קווי כדי לשמוע את ראש הממשלה.
🔴 חדד: אני רוצה לתת הזדמנות שיתקנו. שערי תשובה לא ננעלים לעולם. אתה יכול לתקן. תראה את משך האזנה.
🔴 ברנור: מסתכל בצו. ביקשנו מיום 6/3 עד 6/4
🔴 חדד: מה ביקשתם? תקשיב לשאלה. למה כתוב חודשים זה לא טעות? אני רואה משך האזנה כתוב חודשים. תסביר?
🔴 ברנור: לא יודע.
🔴 חדד: טעות? קיבלתם צו לחודש. לא האזנתם חודש אלא שבועיים. למה?
🔴 ברנור: היתה הנחיה מראש אח"מ להוריד. להפסיק באופן מיידי להוריד מיידית
השופט בר-עם: אתה יודע להסביר למה?
ברנור: לא. לא שואלים שאלות. כמו שלא שאלתי שאלות על אלפי פעולות.
חדד: מתקשה להבין. אתה ראש יאח"ה בכבודו ובעצמו. בית משפט נתן צו לחודש וגם חודשים. למה אחרי שבועיים אתם מפילים העמדה?
🔴 ברנור; תשאל את ראש אח"מ (מני יצחקי).

 

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
שאלת תם: למה המידע החדש ההזוי והמטורף הזה שאמור להרעיד את המדינה (לפחות את הצד הימני - אמוני)
- לא מגיע לשום אתרי חדשות? המקום היחיד שאני שומע מילה על זה זה בפרוג..
[מכיון שלא קשור לחדשות - לאחר תשובה או ללא תשובה אמחוק..]
 

כהן אמיתי

משתמש פעיל
אתרים חרדיים? כל רגע? JDN? עיתונים יומיים?
זה הרבה יותר מחדשות באמת מעניינות
הם עסוקים בריקודי מה יפית
ומסירת שמות תלמודי תורה שפעלו ביום ראשון בזמן ששדה התעופה היה פתוח כמובן הם שמעו למרנן ורבנן שלהם שלא מקובלים על אנשי התשקורת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה